חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב נטע ממליץ על נטע אדום 2018 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א

יקב נטע הנו ובית לדור ההמשך של כורמי וחקלאי כרמי יוסף, אשר הוקם ב 2018 כדי להגשים חלום ישראלי חדש של ייננות חופשית ומשוחררת בנוף היצירה המקומית.
יקב נטע הוקם ב2018 בישוב קדרון באזור השפלה, על- ידי משפחת אלוני, שגדלו על ברכיהם של החקלאים המקצועיים והמלומדים ביותר בתעשיית היין הישראלית
היינות של נטע הם יינות שמחים, מלאי אופי, קלים ונעימים לשתייה המתאימים לשתייה יומיומית. הענבים הנבחרים ליצירת היינות מגיעים מהרי יהודה, אזור גידול המייצג את תפיסת היקב באופן הטוב והאמיתי ביותר והיינות משווקים בכל רחבי הארץ בחנויות ובמסעדות נבחרות. היין של נטע הוא יין עונתי, מתעדכן, המותאם לבציר ולמזג האוויר של אותה השנה, נשען על ההיסטוריה, מתרפק על נוסטלגיה ובו בעת עם הפנים לעתיד. ממש כמו המשפחה שלנו. יקב נטע ממליץ על נטע אדום 2018 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א.

יקב נטע אדום 2018

רשמי טעימה שלי: בלנד אדום מקסים שתי, נגיש ועכשווי, עם ניחוחות של סיגליות, פלפל לבן, קפה, גרגרי יער כהים, גרגרי יער אדומים, ו-וניל עם רמז של קאסיס. אלה מובילים לחך עגלגל ונעים של פלפל אנגלי, אוכמניות בשלות ושזיפים כהים.

הרכב זנים:
היין הוא ממסך של מרלו 50% , סירה 20%, פטיט ורדו 15% , פטיט סירה 15%
מגוון מרכיביו כוונו לייצר יין קל לשתייה אך עשיר בצבע ובעל ארומה פירותית.

אלכוהול: 14%

הבציר:
בציר 2018 אופיין בטמפרטורות חמות יחסית באביב אך ללא עומסי חום כבדים בחודשי ההבשלה המשמעותיים , יולי ואוגוסט.

ויניפיקציה ויישון:
הענבים נבצרו בדרגת הבשלה בינונית ( בריקס 23-24 ) , לאחר השרייה קרה בטמפרטורה של 5-6 מעלות למשך 48 שעות, השרייה שמטרתה מיצוי צבע וארומות עדינות מהזגים, החלה התסיסה הראשונה. עם העלאת הטמפרטורה במכלי התסיסה בהדרגה עד ל 25 מעלות.
התירוש נסחט אחרי 14 ימי השרייה עם הזגים,

התיישנות: והיין שהתקבל יושן במשך 8 חודשים בחביות עץ ישנות.

מאפייני היין על פי היקב:
יין בעל מרקם חלק ורך, צבע אדום ארגמני מושך, מאופיין בססגוניות פירותית רעננה, עמוק ומלא רבדים. חינני ובעל הרמוניה נהדרת בין מרכיביו. יין אדום שבהחלט מתאים גם לחום יולי – אוגוסט.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: מנצסטר – בד"צ איגוד רבנים .O.K ורבנות מקומית.

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

יקב נטע

הגפן 125, מושב קדרון
מיקוד 7079500
טלפון 054-3040817

קרדיט צילום: אורי גרון

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top