חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ברבדו כרמי יוסף עם 3 יינות מומלצים – שרדונה 2019, קופאז' 2018, לנדמארק מרלו 2015, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א

יקב ברבדו – משפחה – חקלאות – יין
אהבה ליין זו המורשת של היקב כבר חמישה דורות.
יקב ברבדו הוא יקב משפחתי השוכן בלב כרמיו בהם מיישמים חקלאות יין כ 140 שנים.
הכרמים והיקב שוכנים על המדרונות המערביים של הרי יהודה המאופיינים בזרימת אויר ייחודי, מצד אחד הלחות וריסון הטמפרטורה מהים התיכון ומן העבר השני מעבר האוויר הקר ממדרונות הרי יהודה לשפלה.
הכרמים מאופיינים באדמת גיר כבדה ועשירה, שמניבה ענבי יין עוד מימי מלכות שלמה. מסורת זו עוברת אצלנו מאב לבן במסירות כבר חמישה דורות.
ליקב ידע וניסיון שאין שני לו. משלב חקלאות שורשית ועמוקה יחד עם מדע מתקדם ומקורי.
כשמכירים את הטבע ואוהבים אותו, הוא מחזיר בשפע, טעם ואהבה. יקב ברבדו כרמי יוסף עם 3 יינות מומלצים – שרדונה 2019, קופאז' 2018, לנדמארק מרלו 2015, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א.

יקב ברבדו שרדונה 2019

רשמי טעימה שלי: באף, אננס טרי, מרנג לימון, יערת דבש, לימון ואגוזי לוז. בחך, הגוף השופע והקרמי מציע טעמים של עוגת קרם בננה ואננס מקורמל שזורים בחומציות מאוזנת ובהירה של לימון שלוקחת לסיומת מינרלית ארוכה.

סוג היין: לבן יבש

תיאור היקב את היין: ברבדו שרדונה הוא יין בנוי היטב ועשיר המבטא מצד אחד את הבשלות האופטימלית של הפרי ומצד שני את המינרליות הסלעית המגיעה מן הכרם. יין עמוק ומלא רבדים בעל משרעת טעמים מגוונת, רעננות מן היין שבמיכל, חמאתיות מהיין שיושן בחביות ומינרליות סלעית גירית מן הכרם.

הרכב זני: 100% ענבי שרדונה.

אלכוהול: 12.5%

מקור הענבים: כרם לבן סמוך לכרמי יוסף

שנת נטיעה 2002. כרם בוגר בעל איכות יוצאת דופן.

אפיון היין: בציר ידני. מיץ הענבים צונן במהירות בטמפרטורה נמוכה ותסס כחודש תסיסה איטית וקרה במיכל נירוסטה. לאחר מכן, שני שליש מהיין תסס בחביות אלון על משקעי השמרים במשך שלשה חדשים ובסיום אוחד עם היין שבמיכל.

יישון והשבחה: היין יחד עם משקעי השמרים, התבגר והשתבח בחביות אלון מעץ צרפתי במשך 3 חודשים

טמפרטורת הגשה מומלצת:  13°- 9°C

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪.

כשרות: בד"צ איגוד רבנים, ועד הכשרות O.K.

יקב ברבדו קופאז' 2018

רשמי טעימה שלי: האף, נפתח עם אוכמניות ארומטיות וקינמון יחד עם ניחוחות של דובדבן שחור, עם פלפל לבן מלוח ותיבול מרווה. החך, נשלט בטעמי דומדמניות שחורות אקספרסיביות ואוכמניות בשלות, עם ניואנסים של פטריות בר וציפורן ואחריו פלפל לבן וקינמון. המרקם שופע, עוטף את החך בשזיף שחור ועסיסי, ציפורן וקרמל, עם זילוף פלפל לבן וחומציות בהירה בגימור. יופי של יין. 

סוג היין: אדום יבש בלנד

הרכב זני: 44% קברנה פרנק, 23% קברנה סוביניון, 33% שיראז

תיאור היקב את היין: ברבדו קופאז' הוא בלנד מרתק המייצג סינרגיה נהדרת בין הזנים המרכיבים אותו, הכרם ואזור הגידול. מרוכז בצבעו, הרמוני ומאופיין באיזון נעים ומושך. טעמו מודגש והוא משאיר תחושה מרעננת בסיום.

אלכוהול: 14%

מקור הענבים: כרם נחל שחם סמוך לכרמי יוסף

שנת נטיעה: 2002, 2009

אפיון היין: קופאז' הינו בלנד (ממסך) ייחודי המשלב 4 זני ענבים אדומים שנבצרו כל אחד מחלקת כרם יחידנית במועד ההבשלה האופטימלי עבורו. היין עשיר ומלא נוכחות, מורכב מאד ועם זאת רך נגיש ונעים לשתייה.

יישון והשבחה: היין התבגר והשתבח בחביות אלון, רובן מעץ צרפתי במשך 12 חודשים

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: בד"צ איגוד רבנים, ועד הכשרות O.K.

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪.

יקב ברבדו Landmark Merlot 2015

רשמי טעימה שלי: זהו יין שהזמן עשה ועושה לו טוב. האף, מובל פרי ריחני. בחך, המרקם מובנה, שופע וממלא את הפה ומראה היטב ריכוז יוצא דופן של פירות יער בשלים ועץ ארז. מידה נוספת של קטיפתיות רכה במרקם ללא ויתור על טעמים פרחוניים, חריפים ופירותיים להפליא. אין השפעה ברורה של אלון, ומאידך, ניתן לחוש בפטל בשל, תות ותמציות דובדבן שחור, שמקיפים את החך ברכות ונצמדים לגימור. יופי של יין.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי מרלו , שמקורם בכרם בעל בידול רב ומייצג את מאפייני איזור בגידול בצורה הברורה ביותר.

תיאור היקב את היין: לנדמרק מרלו הוא הביטוי המובהק ביותר של הכרם. מורכב ומפולפל, בין הים לתבלינים, היין עוצמתי אך מאופק, טאנינים רכים ומרקם רך.

אלכוהול : % 15.5

מקור הענבים: כרם נחל שחם סמוך לכרמי יוסף

שנת נטיעה: 2009.

אפיון היין: היין מגיע מענבים שנבצרו מחלקת מרלו יוצאת דופן באיכותה. קלון (תת זן) מצטיין, בו מצויה גם כמות רזברטול (נוגד חימצון חזק, האחראי העיקרי לסגולות הבריאות שיש ביינות אדומים) גבוהה משמעותית מהרמות המקובלות בענבים אדומים בכלל ובענבי מרלו בפרט. יין מורכב, בנוי היטב ובעל שכבות טאנינים מעודנים. ארומות של פירות אדומים. בעל סיומת נעימה. איזון מעודן בין טעמי הפרי לטעמי החבית.

יישון והשבחה: היין התבגר והשתבח בחביות אלון חדשות ( 75% צרפתיות, 25% אמריקאיות) במשך 24 חודשים.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: בד"צ איגוד רבנים, ועד הכשרות O.K.

מחיר מומלץ לצרכן: 189 ₪.

יקב ברבדו

מול ישוב כרמי יוסף על כביש 44, בין כרמי יוסף לפדיה.

בWAZE: יקב ברבדו

050-2207022 | 054-7711314

[email protected]

קרדיט צילום: אורי גרון

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top