חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תמונות לחיי רגעים משפחתיים! – מיזם של יקב טפרברג לכבוד החג – סיפורים וצילומים מרתקים מארכיון התמונות המשפחתי של משפחות ישראליות!

יקב "טפרברג" החוגג השנה 150 שנות עשיית יין, יוצא במהלך חדש לקראת החג המציב את ערכי המשפחה בקדמת הבמה ויחשוף תמונות לחיי רגעים משפחתיים! – מיזם של יקב טפרברג לכבוד החג – סיפורים וצילומים מרתקים מארכיון התמונות המשפחתי של משפחות ישראליות!

מוטי טפרברג, מנכ"ל יקב טפרברג: " חמישה דורות שיקב טפרברג עובר מאב לבנו ושומר באדיקות על מורשת של יקב משפחתי. השנה היקב חוגג 150 שנה להיווסדו והנני נרגש להמשיך את החזון של אבות אבותיי"

רועי הראל, סמנכ"ל שיווק יקב טפרברג: " כיקב משפחתי החוגג 150 שנה לרגל האירוע ההיסטורי, חיפשנו סיפורים מרגשים ומעוררי השראה הנחבאים בתוך ארכיון התמונות המשפחתי של משפחות ישראליות ברחבי הארץ. לאחר שבני המשפחה נברו בארכיון התמונות המשפחתי, הן בחרו בתמונה אחת המתעדת רגע מרגש בעל משמעות רבה המלווה אותם עד עצם היום הזה ומנציח את ערכי המשפחה, ערכים אלו הם ה- CORE של יקב טפרברג".

התמונות והסיפורים של הרגעים המשפחתיים המיוחדים ביותר ייחשפו במסע פרסום טלוויזיוני, שלטי חוצות מרכזיים, בדיגיטל וברשתות החברתיות. בנוסף, הוקם אתר ייעודי (מיניסייט) בו התמונות יונפשו ויעבירו את הסיפור החי של המשפחות ואשר יוצג על ציר זמן הכולל מאגר רחב של תמונות המשפחה הישראלית המורחבת לאורך השנים.

בין הסיפורים והתמונות:, כדורגלן עבר שחייו נצלו בזכות כליה אותה תרם לו אחיו הצעיר, כומר איטלקי חסיד אומות עולם שהציל משפחות יהודיות בזמן מלחמת העולם השנייה, אם לשלוש בנות קטנות שנטשה בשנות ה-40 את בעלה בתימן ועלתה עמן ארצה בכוחות עצמה ובעלי מלון הבוטיק "תמר" התל-אביבי שאירח את השחקן פול ניומן בזמן צילומי הסרט "אקסודוס".

על יקב טפרברג

יקב טפרברג שהחל את דרכו בין חומות העיר העתיקה בירושלים בשנת 1870, עובר מאב לבנו כבר חמישה דורות ומאז שומר באדיקות על המורשת המשפחתית. בשנת 2006 עבר היקב למשכנו הנוכחי מול קיבוץ צרעה, שם הוא פועל במתכונת חדשנית ומתקדמת. גם כיום, לאחר 150 שנה, מתכתב יקב טפרברג עם החזון שהנחה את משפחת טפרברג מאז ומעולם – יצירת יין, תוך השתכללות מתמדת וחתימת יין ברורה הנשענת על שורשים איתנים.

יקב "טפרברג

ת.ד. 669 ד.נ. שמשון 99803 צרעה

טלפון: 02-9908080

אימייל: [email protected]

קרדיט אלבום התמונות הפרטי של משפחות זהבי ומזרחי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top