חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב שאטו רמו עם שרדונה 2019, חוסן בלנד 2016, חוסן גרנד בלנד 2016, ושיכר רימונים 2019 לקינוח, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א

יקב שאטו רמו הינו יקב גלילי ישראלי שהוקם בשנת 2012 על ידי רעיון משותף של רמו בן שושן (חלוץ תעשיית גידול הפטריות, מייסד ”מרינה פטריות הגליל“ וזוכה פרס ישראל היוקרתי לחקלאות) והרב יורם בן סעדון, יינן אוטודידקט, בעל ניסיון רב בייצור יינות משנת 1980. היקב ממוקם במושב חוסן שבצפון, מוקף בהרים, צמחייה ירוקה ונוף עוצר נשימה. היקב שמייצר כ- 33,000 בקבוקים בשנה, חרט על דגלו מצוינות ואיכות ללא פשרות. החל מבציר ידני מכרמים מובחרים, מיון קפדני ביקב, שימוש בציוד החדשני והמתקדם בעולם ושמירה על שיטות ייצור מסורתיות. כל אלה הביאו לייצור יינות איכות המבטאים שילוב מנצח בין ”עולם ישן“ ל-“עולם חדש“." יקב שאטו רמו עם שרדונה 2019, חוסן בלנד 2016, חוסן גרנד בלנד 2016, ושיכר רימונים 2019 לקינוח, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א.

יקב שאטו רמו חוסן בלנד בציר 2016 

רשמי טעימה שלי: ניכר עליו על היין, שהזמן עושה לו טוב. וזו כבר סיבה לאהוב. באף, ארומה נעימה מאוד של אוכמניות, שזיף ומעט חמוציות בתוספת תרומת תבלינים טובה. בחך, טעמים של פירות יער בשלים כהים בשפע, עם נגיעות קאסיס וליקוריץ. מצאתי גם רמיזה לעור, עלי תה, ותווי אלון מתובלים תחת כל  הפרי. גוף בינוני עד מלא. זהו בלנד ממש טעים, יעיל מאוד. טאנינים גרגירים עדינים משובחים מובילים לגימור הארוך והיבש של ליקוריץ ושוקולד עם אורך טעם רב. תמורה נאה מאוד למחיר. 

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד המורכב מענבי קברנה סוביניון, שיראז ופטיט וורדו

כרמים: נבחרים בצפון רמת הגולן ומרום הגליל

תהליך עשיית היין: תהליך תסיסה ייחודי מקנה ליין צבע אדום עז, טעם עשיר ומרקם רך ומלטף.

התיישנות: היין התיישן  בחביות עץ אלון צרפתי 18 חודש היין לא עבר סינון ויתכנו משקעים.

תיאור היין על פי היקב: אף, מאופיין בפטריות פורצ'יני מיובשות, אדמת יער,  עם רמז של טבק ברקע. חך, מאופיין בפרי דובדבנים כהים, קצת קקאו בתוספת חומציות עדינה.  בגמר הטעימה הפרי מאופק, טאנינים רכים ומאוזנים. לאחר הפתיחה מתקבל קצת קינמון, אגוז מוסקט,  ואגוזי לוז. הגימור יפה ומפולפל. יין שאפשר כמעט לנגוס.

אלכוהול: 13.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16‎ °C – 18 °C

תאריך מילוי: 30 יולי 2018

כשרות: בהשגחת בד"צ למהדרין מן המהדרין, הרבנות המקומית מושב חוסן. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪.

יקב שאטו רמו גרנד בלנד בציר 2016

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום רובי עם גוונים סגולים עזים ושוליים בוהקים. גם ביין זה, הזמן עושה לו טוב, באף, ניחוחות של קאסיס, דובדנים שחורים, נגיעה ירקרקה, דומדמניות שחורות קלאסיות עם סיגליות, רמיזות למנטה עדינה וניואנסים מלוחים לצד פירות וגרגרי יער אדומים בשלים עם תווים עדינים וטעימים. החך, עגלגל, עשיר ומרענן בעל עומק ומרקם משיי רב בעל עוצמה נפלאה עם טאנינים יציבים ואורך הטעם. סיומת טובה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: יין זה הינו בלנד ייחודי המורכב מענבי קברנה סוביניון ופטיט וורדו.

כרמים: הענבים נבחרו מכרמים בצפון רמת הגולן ומרום הגליל.

תהליך עשיית היין: הענבים נבצרו במועד מדויק, עברו תהליך תסיסה ייחודי והתיישנות ארוכה בחביות עץ אלון צרפתי מהטובות בעולם. אלו סייעו לקבל יין עוצמתי ואלגנטי.

תיאור היין מטעם היקב: צבע אדום עז,  טעמים עשירים ורכות מלטפת. היין לא עבר סינון וייתכנו משקעים. באף, יופי שלל פטריות פורצ'יני מיובשות, אדמת יער ורמז של טבק ברקע. חך, דובדבנים כהים, מעט קקאו ותוספת חומציות עדינה. בגמר הטעימה הפרי מאופק הטאנינים0 רכים ומאוזנים לאחר פםתיחת הבקבוק  מתקבל מעט טעם קינמון אגוז מוסקט ואגוזי לוז גימור יפה ומפולפל יין שאפשר כמעט לנגוס.

התיישנות: 18 חודש

אלכוהול: 14%

תאריך ביקבוק: 30 ליולי 2018

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16‎ °C – 18 °C

כשרות: בהשגחת בד"צ למהדרין מן המהדרין, הרבנות המקומית מושב חוסן. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 109 ₪.

יקב שאטו שרדונה בציר 2019

רשמי טעימה שלי: באף, רושם ראשוני של קרם עשיר וחמאתי שהופך במהירות לניחוחות של דבש ושקדים קלויים קלות, ואחריו ניחוחות טרופיים של אננס, לימון, הדרים וקרם ברולה. בחך, היין מרענן, הגוף רך, פריך,משיי, טרי ויבש, עם תווים של קלמנטינה, אפרסק, מנגו, יערת ושקדים עם מינרליות בהירה ונקייה, וגרידת לימון. תמורה נאה למחיר.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: שרדונה

תיאור היין על פי היקב: יין צעיר, קליל, צבע זהוב צלול. אף, ארומות של אננס, ליצ'י ומגו,  עם רמז לחמאה ופרחים. חך, מרקם קטיפתי וחמיצות חדה אך נעימה המלווה בפירותיות מרעננת. סיומת נעימה ומתמשכת המשאירה טעם של עוד.

אלכוהול: 12.5%

תאריך ביקבוק: 15.ינואר.2019

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9‎ °C – 13 °C

כשרות: בהשגחת בד"צ למהדרין מן המהדרין, הרבנות המקומית מושב חוסן. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

יקב שאטו רמו שיכר רימונים 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום ארגמן בהיר. צלול עם שוליים בוהקים. אף, רימון, ריבה וחמוציות, עם רמזים לדובדבן. חך, טעם רימונים עשיר ומתקתק ומאוזן בחמיצות. סיומת רימונים ארוכה עם תווי פרחים בהירים ומתקתקות עדינה נעימה ומהדהדת לעוד.

סוג היין : שיכר

הרכב זני: 100% פרי הרימון

תיאור השיכר על פי היקב: שיכר זה, נעשה מרימונים משובחים שגדלו במרום הגליל ונקטפו במועד אופיטמאלי. השיכר מתאפיין בטעמים של רימון רענן ומתיקות עדינה ומלטפת.

אלכוהול: 11%

בקבוק: 750 מל"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8 °C

כשרות: בהשגחת בד"צ למהדרין מן המהדרין, הרבנות המקומית מושב חוסן. לא מבושל.

תאריך ביקבוק: יולי 2020

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

יקב שאטו רמו

משק 37, חוסן

ד.נ. מעלה הגליל 25180

04-6789477

יינן: יורם בן סעדון

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top