חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב אפק ( A.G לשעבר) עם 2 יינות לבן ואדום שרדונה 2018 ו- סיקריט 2017 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א

יקב אפק ( A.G לשעבר) הוקם על ידי משפחת ג'לח בראש העין בשנת 2008. ביקב אפק מייצרים כ- 7,000 בקבוקי יין בשנה. מרבית הענבים מקורם בכרמי איכות בגליל העליון. חלק נוסף מקורו בכרמי יהודה וחלק נוסף מגיע מכרמים נבחרים בנגב. “תערובת” זו מאפשרת ליצור יינות בעלי מאפיינים זניים-טרואריים מחד, ובלנדים שמושפעים יותר מסגנון היינן או התאמת היין, מאידך היקב זוכה מדי שנה במדליות רבות בתחרויות ובהערכת מבקרי וחובבי יין שמרבים לפקוד אותו. ערבי היינן, ארוחות יום השישי, והביקורים של ידוענים, ואורחים רמי מעלה ודרג מחו"ל, מגוון של אירועי טעימות, ערבי יין והדרכות. אפשרות לרכוש ישירות יינות מבצירים עכשוויים, לצד יינות ארכיון משנים נבחרות. בנוסף על בקבוקים בפורמט רגיל (750 מ”ל) כמו כן הם מציעים גם יינות בפורמט חגיגי – מגנום – של 1.5 ליטר, לארועים ושמחות. יינות יקב אפק זכו במדליות רבות וציונים לשבח בתחרויות יין בישראל ובחו”ל. בין השאר זכה היקב בתואר “יקב הבוטיק הטוב ביותר ליקבים עד 10,000 בקבוקים בשנה בתחרות” ובמדליית זהב כפול לשרדונה 2015 בתחרות ‘טרה וינו 2017′ (לראשונה לשרדונה ישראלי בתחרות זו!), במדליית זהב כפול לוולירון 2016 ב’טרה וינו 2018′ ובמדליית זהב כפול ל’פורטדור’ – יין הקינוח – בתחרות בינלאומית בצ’כיה. שרדונה ריזרב 2015 זכה בציון “90” באתר רוברט פרקר (ע”י מארק סקווירס). כל אלה, מלמדים יותר מכל, על האהדה לה זוכה היקב וצניעותם של חלי ואהרון עומדת להם לכבוד ולפניהם. יקב אפק ( A.G לשעבר)עם 2 יינות לבן ואדום שרדונה 2018 ו- סיקריט 2017 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א. וכך כותב אהרון ג'לח ב22.11.2019 בדף הפייסבוק של היקב: "טרהוינו 2019 שבוע נפלא ליקב אפק.  בתחרות בינלאומית בצ'כיה, זכה היין שלנו "ארומה 16" בתואר: "היין הכי טוב בתחרות" ? והוא דורג בציון הגבוה ביותר … ועכשיו:  "Gold medal of Custer Ian's Seal 2019 As an overall international champion in  the" ועוד שלוש מדליות זהב ?והשיא אמש בטרה- וינו הבינלאומית: יקב אפק עם הישג נפלא שתי מדליות דאבל גולד… . ועוד שלוש זהב! זהו עונג צרוף. אנו מודים לקהל לקוחותינו, המלווים אותנו בערבי היין המסורתיים שצועדים איתנו שנים ארוכות שבת שלום לכל עם ישראל. יין מיצרים באהבה". 

יקב אפק שרדונה רזרב 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, קש חיוור עם גווני זהב ושוליים בוהקים. באף, תווי פרי ראשוניים וטריים של אפרסק לבן ופריחת הדרים לבנה, בשילוב עם רמזים לשקדים קלויים ולבריוש, אלון קלוי עדין ותבלין וניל, שמשפרים ומעניקים עניין לארומה. החך, משקף את הארומות עם פירות אבן טריים ומלאים בטעמים והדרים לצד רמזים לאגוזי לוז ווניל נגזרים ממגע מורחב על השמרים והתבגרות בעץ האלון, אלה, מספקים את המרקם המורכבות והגימור הארוך. אהבתי. 

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: שרדונה

כרמים: הר ברכה ועמק האלה

תיאור היקב את היין: שרדונה רזרב ארומטי ועדין היין התבגר בחביות עץ אלון משובחות במרתפי היקב הוא בעל ארומות של תפוחים ירוקים, הדרים, ופירות טרופיים. הפה בעל טעמים של קוקוס לבן, ווניל, ומתפתח בכוס. מאים לגבינות חצי קשות ולבשרים קלים.

אלכוהול: 12.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9‎ – 13 °C

ביקבוק: יולי 2019

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪.

כשרות: מהדרין ראש העין בברכת והשגחת הרב עזריה בסיס שליט"א

יקב אפק "סיקריט" 2017

רשמי טעימה שלי: אף, עם ניחוחות של פטל בר, דובדבן טרי וריח יער. חך, חלק ועגלגל, מציע פרי יער שחור, דובדבן, אוכמניות וארז. הטאנינים עדינים וקטיפתיים, עם חומציות פריכה, מתמהמהת על תבלין חם, פלפל לבן, סיגליות ושוקולד מריר, שמוביל לסיומת קלויה של טבק וסיגרים. יופי של יין.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: פטיט ורדו וקברנה סוביניון

כרמים: גליל עליון 850 מטר מעל גובה פני הים.

ביקבוק: יולי 2019

התיישנות: 16 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

אלכוהול: 15.5%

תיאור היקב את היין: יין מתובל מאוד, שזיפים שחורים, חומציות טובה מאוד, אף מורכב והרמוני. גוף מלא וסיומת ארוכה ואלגנטית. מתאים ללוות בשר אדום צלוי או על האש וגבינות קשות.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16‎ °C- 18

מחיר מומלץ לצרכן: 130 ₪.

כשרות: מהדרין ראש העין בברכת והשגחת הרב עזריה בסיס שליט"א.

יקב אפק

עליית הנוער 14 ראש העין

039022857

0504287676

קרדיט צילום בקבוקים: איל קרן צילום קולינארי

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top