חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב שילה עם 3 יינות – "שור" מרלו 2018, שרדונה 2018, ויין הדגל "מוזאיק" (פסיפס) 2015, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א


שנה אחר שנה באופן עקבי ואם תרצו תקראו לזה "על בטוח" שומר היינן עמיחי לוריא מיקב שילה על "מסורת" של זכיות במדליות זהב בעיקר בקטגוריית "היינות האדומים" ותאמינו לי יש לזה סיבה ברורה. יקב שילה נמצא באזור התעשייה שילה, במרחק 15 ק"מ מהעיר אריאל היקב מייצר כ- 100.000 בקבוקים בשנה. הענבים ליינות היקב, מגיעים מכרמים איכותיים הנטועים באזור שילה ובנימין וממקומות נוספים בארץ והכרמים פרושים כיום על למעלה מ- 150 דונם. הבסיס הטבעי ליקב שילה המודרני נשען על העובדה שיין, היה חלק מהמסורת היהודית ושפע הגתות העתיקות שנמצאו בשומרון וליד הישוב שילה הן ההוכחה לכך. סיסמת היקב היא: "שורשים קדומים – יקב עכשווי". עבורי, יינות המגיעים מהשומרון, מביאים עמם תמיד משהו אחר, משהו ייחודי המביא לידי ביטוי את הטרואר המקורי עם דבר מה נוסף, תרצו תקראו לזה המשכיות של מסורת, תקראו לזה אמונה ועבודת האדמה, תרצו תקראו לזה רוח הקודש, ובבקשה, שלא תעזו להכניס לטעימת ולאהבת יין, פוליטיקה. היא לא שייכת. ולעולם לא תהיה מבחינתי שייכת ליין, אותו יש לבחון ולטעום, אובייקטיבית נטו. לכבוד ראש השנה וחגי תישרי תשפ"א שבפתח יקב שילה עם 3 יינות – "שור" מרלו 2018, שרדונה 2018, ויין הדגל "מוזאיק" (פסיפס) 2015, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א.

יקב שילה שרדונה 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, זהוב צהוב עם שוליים בוהקים. מינרליות עדינה וחומציות לינארית ברורה. באף, ניחוחות של משמשים, מלון, אפרסק לבן, יסמין ופריחת תפוז. החך, משיי, חלק, מעוגל, עם טעמי אפרסק ומלון. יין קלאסי לקיץ, ולמנות פתיחה ראשונות, עם שכבות מורכבות – מסוגנן ושלם.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% ענבי שרדונה.

תהליך עשיית היין: היין תסס והתיישן בחביות עץ אלון צרפתיות של 400 ליטר, במשך 6 חודשים.

תיאור היקב את היין: צבע צהוב מבריק, ארומת פירות טרופיים עם בוקה עדין של אלון קלוי. טעמי אגס ואפרסק. גוף בינוני וסיומת ארוכה ומורכבת.

התאמה לאוכל: היין ילווה היטב דגים בגריל, מתכוני פסטה וירקות מוקפצים.

טמפרטורת הגשה מומלצת: טמפרטורת הגשה: 13°c- 9

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 80 ₪.

כשרות: O.K, בד"ץ חתם סופר בני ברק, רבנות (מהדרין) מטה בנימין והרב בב"אד. כשר לפסח (מהדרין) כל השנה.

יקב שילה "שור" מרלו 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, כהה ועמוק. באף, פרי אדום עז, עשבי מרפא, ארומות של קרמל מעושן, כמהין, קאסיס ותאנים מיובשים לצד אלון צרפתי מתובל. בחך, טעמי דובדבנים כהים, טעמי פרי אדום ושחור, חמוציות, אלון ושוקולד, שמשתהים ויוצרים גימור שופע קטיפתי שנמשך ונמשך. יין עם כל הניחוח והעדינות שיש למרלו, כשהפירות האדומים והשחורים, נתמכים על ידי מרקם משיי ללא רבב, עם טאנינים שמשולבים בצורה הרמונית עם אלון צרפתי איכותי ברקע. סיום ארוך ומאוזן.

סוג היין: אדום יבש

סדרה: שור הנה סדרת הפרימיום של היקב והנה על טהרת יינות זניים.

הרכב זני: 100% ענבי מרלו.

תיאור היקב את היין:  ליין צבע בורדו אדום מבריק. ארומות דובדבנים ופטל, בוקה מורכב של מוקה ואניס. טעמי פרי טרי ומרוכז. יין דומיננטי עם גוף בינוני וסיומת ארוכה ונעימה. היין ימשיך וישתבח היטב בשנים הקרובות.

התיישנות: היין השתבח 15 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות.

טמפרטורת הגשה מומלצת: טמפרטורת הגשה: 13°c- 9

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 80 ₪.

כשרות: O.K, בד"ץ חתם סופר בני ברק, רבנות (מהדרין) מטה בנימין והרב בב"אד. כשר לפסח (מהדרין) כל השנה.

יקב שילה יין הדגל "מוזאיק"(פסיפס) 2015

רשמי טעימה שלי: מאיפה להתחיל את ה – WOW? יין שהזמן רק עשה ועושה לו טוב. זהו יין שמסקרן את החך, עם תבליני אפיה מתוקים של וניל, קינמון ואגוז מוסקט, עטופים סביב גרעין פטל שחור, פראי, שזיף כהה ונגיעות אלון, כשבמתחם הכוח המרוכז הזה, משתלבים טעמי פירות טריים שחורים ואדומים וטעמים של קפה, טופי, שוקולד לבן מהשפעת עץ האלון. ברקע, ניתן לחוש בניואנסים של אדמה וסיגר, שהופיעו לדעתי על ציר זמן ההשתבחות. ליין גוף מלא מעוגל עם טאנין רך וחלק, חריפות עדינה וגימור ארוך, עם תווי פרחים של קפה. פוטנציאל יישון ארוך וזה מוכח. חוויה מובנת ומורכבת להפליא. יופי יופי של יין.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: יין זה מורכב מפסיפס של זנים: מרלו, פטי ורדו, קברנה פרנק, קברנה סוביניון.

תהליך עשיית היין: כל זן השתבח בנפרד 4 חודשים בחביות עץ צרפתיות, חציין חדשות. לאחר הרכבת הבלנד,

התיישנות: הוחזר היין לחביות ל -15 חודשים נוספים.

תיאור היקב את היין: ליין צבע סגול שחור- אטום, מרוכז. ניחוחות פרי עוצמתי, פטל שחור חמצמץ, ליין בוקה עשיר של פולי קפה קלויים וקקאו. טעם מורכב ומגוון, פרי שחור אוכמניות ופטל .גוף כבד מאד טאנינים טובים, סיומת אלגנטית וארוכה. היין ימשיך וישתבח בשנים הקרובות.

טמפרטורת הגשה מומלצת: טמפרטורת הגשה: 18°c- 16

מחיר מומלץ לצרכן: 200 ₪.

כשרות: O.K, בד"ץ חתם סופר בני ברק, רבנות (מהדרין) מטה בנימין והרב בב"אד. כשר לפסח (מהדרין) כל השנה.

יקב שילה

עמיחי   050-342-2268

[email protected]

משרד ראשי: [email protected]

אזור התעשייה שילה

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top