חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב נטופה ממליץ לקראת חג ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א על זוג היינות לאטור אדום 2018 ותל קאסר לבן 2017

יקב נטופה הוקם בשנת 2006 מתוך תשוקה גדולה ליין, לאהבת הארץ, ליצירה ולעבודת האדמה. אנו מציעים יינות איכות אלגנטיים, המתאפיינים בגוף מעודן, ניחוחות וטעמים מורכבים. כרמי היקב, שוכנים למרגלות הר תבור בליבו של הגליל התחתון ובהם מגוון זני ענבים: סירה, מורבדרה, גרנאש, טמפרניו, טוריגה נסיונל, שאנין בלאן ורוסאן. טרואר ייחודי זה הינו סביבה אידיאלית עבור התפתחותם של זנים ים תיכוניים אלו ותורם רבות למיצוי איכויות ותכונות הפרי. אמונים על מלאכת המחשבת והיצירה הם היינן פייר מיודובניק שבאמתחתו שנים רבות של ייצור יין בצרפת, ספרד ופורטוגל ושחר מרמור, יינן ומנהל תחום הכרם שמביא אתו שנות ניסיון רבות מהארץ ומאוסטרליה הרחוקה. אלו ואחרים יוצרים כמה מהיינות הטובים ביותר בישראל. יקב נטופה ממליץ לקראת חג ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א על זוג היינות לאטור אדום 2018 ותל קאסר לבן 2017.

יקב נטופה תל קאסר לבן 2017

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות פרחוניים של אננס, יערת דבש ופריחת יסמין, עם דגשי בריוש ו-וניל. בחך, הפה פריך, עם טעמים נקיים של אגס טרי, מלון דבש, ומשמש. חומציות בהירה מספקת גימור ממושך של הדרים, מינרלים ותבלינים. יופי של יין. 

סדרה: תל קאסר

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% ענבי רוסאן Roussanne

תיאור היקב את היין: עמוק, בעל ארומות מודגשות של אגסים ומשמש מיובש, מלווה
בתיבלון עדין שמקורו בחבית העץ. ב"תל קאסר", בגליל התחתון, מתרחש לב העשייה של דומיין נטופה. עם הרבה תשומת לב, כבוד לאדמה ולגפנים, כורמי היקב מגדלים את זן הרוסאן העמוק והמורכב. היין המופק ממנו משקף את נפשו הסוערת של היינן.

מומלץ לשתייה מ: 2018

מומלץ לשתייה עד: 2028

אלכוהול: 13.5%

זמן יישון: 10 חודשי השתבחות בחביות עץ אלון צרפתי

שנת השקה: 2018

התיישנות: לאחר כעשרה חודשי התיישנות בחבית ניתן ליהנות ממורכבות ארומטית ועושר של טעמים. תל קאסר לבן מספר את סיפורה של הארץ, אך בעיקר של האנשים העושים את היין.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9°-13°C

כשרות: בד"צ העדה החרדית

מחיר מומלץ לצרכן: 130 ₪.

יקב נטופה לאטור אדום 2018

רשמי טעימה שלי: בלנד שמתמזג היטב עם גוף חלק ומאזן בין מרכיביו. צבע, סגול ארגמני כהה, עם שוליים בוהקים, אף, ארומטי, בינוני-פלוס בעוצמתו של פטל שחור, מחית פטל, פריחה סגולה מיובשת ודובדבן שחור, עם כמה תווי עור וטבק. בחך, התערובת האדומה היבשה והמלאה בעלת טעמים של פירות שחורים, הנתמכים על ידי חומציות בינונית וטאנין בשל ובינוני.

סדרה: לאטור נטופה

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד אלגנטי של סירה (70%) ומורווד (30%) המופק מחלקות בעלות פוטנציאל האיכות הגבוה ביותר ולאחר בצירים במועדים מותאמים.

תיאור היקב את היין: יין בעל גוף עשיר ואלגנטי וטאנינים נעימים. הסירה עם מאפייני הפירות האדומים והסיגליות ולצידו המורווד עם מעטפת אדמתית עדינה, יין עשיר, מאוזן ואצילי.

מומלץ לשתייה מ: 2019

מומלץ לשתייה עד: 2028

אלכוהול: 13%

התיישנות: 13 חודשי השתבחות בעץ אלון צרפתי

שנת השקה: 2019

התאמה למנות: משתלב עם מנות בשריות ומאכלים עשירים

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: בד"צ העדה החרדית

היינות משווקים בחנויות היין הנבחרות ובחנות היקב הדיגיטלית.

לתיאום אירוח ביקב 04-6786454 [email protected] 

*הביקורים הם בתיאום מראש בלבד*

היקב משיק בימים אלו מבצע לקידום היינות בחנויות היין – קנה 3 בקבוקים קבל במתנה כוס קריסטל

יקב נטופה

מצפה נטופה

04-6786454 

[email protected]
שעות פתיחה: ימים א' – ה' בתיאום מראש
יום ו' בין השעות 15:00 – 11:00 (כניסת מבקרים עד 14:00)
יום שבת: יקב סגור – מרימים רגליים ושותים כוס בירה

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top