חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב טורא עם קברנה סוביניון 2017 מסדרת MOUNTAIN HEIGHTS לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א

ורד וארז בן סעדון הקימו את יקב טורא, כיקב-אחוזה משפחתי (Estate Winery). כדי לזכות בהגדרה "יקב אחוזה", היקב צריך להיות הבעלים של הכרם, ועל היין להיות מיוצר אך ורק בשטח היקב משלב התסיסה, היישון והביקבוק. הכרמים לא חייבים להיות צמודים ליקב, אך הם צריכים להיות באותו אזור גיאוגרפי. ורד וארז בן סעדון מחוברים מאד לארץ ולקרקע. אנשים של חזון עם אהבה גדולה לפרטים הקטנים. חצי שנה לאחר שנישאו הם לקחו את כל החסכונות שלהם והשקיעו בישוב ברכה עשרים דונמים של כרם. בהתחלה מכרו את הענבים ליקבים אחרים, אך ברגע שנכנסו שיקולים פוליטיים, נתקלו אותם יקבים בבעיות מצד לקוחות בשוק האירופאי. בני הזוג החליטו לעבור קורס ייננים ולייצר את היין בעצמם. ההחלטה התבררה כנכונה. יקב טורא הפך להצלחה מסחררת. במבחני טעימה עיוורת, שבהם פוליטיקה לא משחקת תפקיד, הצליחו היינות של יקב טורא לקטוף פרסים ושבחים, והמקום הפך לאתר עלייה לרגל של חובבי יין מהארץ והעולם. יקב טורא עם קברנה סוביניון 2017 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א.

יקב טורא קברנה סוביניון 2017 מסדרת MOUNTAIN HEIGHTS

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול עמוק מבריק, שוליים בוהקים. באף, מבוא עם מינרלים, ארומות של דובדבנים, טבק פרחוני ופייפ ריחני, מצטיינים באיכות וניל סקסית ככל שהיין נפתח. היין מציג עומק מרשים כמו גם אנרגיה בחך, ומציע טעמים של פירות יער כהים מתוקים, שזיף בשל ודובדבן. נגיעה של תיבול חרפרף בפאלט האחורי. היין מסיים בבהירות מצוינת ובדחיפה מוצקה של פרי כהה, עם טאנינים הרמוניים ותווי פרחים, וניל וטבק לעיסה. יופי של יין.

סוג היין: אדום יבש

סדרה: MOUNTAIN HEIGHTS

בציר: 2017 , התשע"ח/

הרכב זנים: 100% קברנה סוביניון

כרם: ברכה

גובה כרם: 850 מטר

זמן תסיסה וטמפרטורה: כשבועיים בטמפרטורה של עד 29 מעלות.

התיישנות בחבית: 22 חודשים

אלכוהול: 14%

תיאור היין על פי היקב: היין מתאפיין בגוון אדום כהה אטום, עם ניחוחות של שזיף בשל, קקאו, וניל וטבק. פה קטיפתי עשיר בטעמי פרי ותבלינים, חומציות מאוזנת, גוף מלא וסיומת ארוכה. מתאים לליווי מאכלי בשר, צלי וקדרה.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: יינות מבציר 2015 קדושים בקדושת שביעית בהשגחת אוצר בית דין גוש עציון. כשר בהשגחת הרב דניאל שרשבסקי רב היישוב רחלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪.

יקב טורא

רחלים, ד.נ. אפרים, 4482700

משרד יקב טורא: 074-7691337

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top