חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צור עולם של יין עם 2 יינות יבוא כשרים: 2019 Ramon Cardova Rioja Rosado 2019, Chateau Riganes White לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א

צור עולם של יין” הינה חברה ליבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים לישראל ממגוון מדינות בעולם ביניהן צרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד, ועוד כשכל היינות והמשקאות המיובאים כשרים. צור סוכנויות מייבאת את מרבית היינות מחברת “רויאל ויין” ROYAL WINE ששייכת לתאגיד המזון הכשר מהגדולים בעולם. ועוסקת ביבוא יינות ייחודיים אותם ניתן להפיק במיטבם מאזורים מסוימים בעולם. צור עולם של יין עם 2 יינות יבוא כשרים: 2019 Ramon Cardova Rioja Rosado 2019, Chateau Riganes White לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א. את רשמיי הטעימה שלי הפעם לא תמצאו כאן ולו בשל העובדה שכל מילה נוספת שארצה לרשום בכדי לתאר את חוויית הטעימה שלי, כבר נרשמה כאן בתיאור המפורט והמרשים שהביא היקב וקטונתי מלהשתוות לתיאור המדויק. ובתמונת המחיר של 60 ש"ח לבקבוק, כשר, אתם מקבלים יופי של VFM תמורה לכספכם. 

רמון קרדובה רוזה (רוזאדו) 2019 Ramon Cardova Rioja Rosado

יצרן: Ramon Cardova Rioja

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: עשוי מ- 80% ענבי Garnacha ו -20% ענבי Viura שמקורם בצפון ספרד.

תיאור יקב את היין: הצבע בגוון תפוז בהיר, על האף מקבלים תותים, דובדבנים, מינרלים וסיגליות טריים שנקטפו. הגוף קל ומלא חיים, עם הרבה ממנו על החיך כמו גם תווים של אפרסקים בשלים טריים, פטל ואשכולית עם מינרלים ותווים של דומדמניות אדומות בהירות, עם חומציות גבוהה אך מאוזנת וסיומת ארוכה מאוד ומרעננת. שמתאימה היטב עם גבינות קלות, מגוון סלטים, עופות, עגל ודגים.

אלכוהול: 13%

כשרות: מבושל.

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת:  13°- 9°C

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

שאטו לס ריגאנס ווייט Chateau Riganes White 2019

יצרן: Chateau Riganes בורדו צרפת

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% סוביניון בלאן.

תיאור היקב את היין: צבע, זהב בהיר עם השתקפויות ירוקות. על האף ניחוחות מפוצצים של אשכוליות צהובות, מינרלים אדמתיים, קליפות לימון, רמזים לעשב חתוך טרי ופרחי אביב לבנים. בעל גוף קל עד בינוני, עם התקפה ראשונה מרהיבה של פירות הדר ואחריה רמזים של צפחה על החך האמצעי, לימון זסטי, תמציות צמחים, בזיליקום, אגס ירוק טארט, חומציות בינונית פלוס, עם עוד תמציות מלוחים ופריחת תפוז מתמהמהת בגימור ארוך להפליא.

כשרות: מבושל

בקבוק: 750 מ"ל

אלכוהול: 12.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  13°- 9°C

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

צור עולם של יין

אלכסנדר ינאי 23 פתח תקווה

טלפון: 036183937

 [email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top