חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב טוליפ עם אספרו 2018, סירה רזרב 2018, ווייט פרנק 2019, ווייט טוליפ 2019, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פא

בשנת 2003 החזון של משפחת יצחקי נולד.
יקב טוליפ הוקם מתוך אהבה גדולה ליין ואהבה ענקית לאנשים.
השילוב בין יינות איכות לצד תרומה לקהילה הפך להיות סמן הדרך.
צלע ההר בכפר תקוה, יישוב קטן ופסטורלי לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים, היה המקום הטבעי והמושלם להקמת היקב. המודל המרגש והמוצלח של העסקת חברי הקהילה ויצירת הפלטפורמה להשתלבותם בשוק העבודה כאחד האדם, יצר חיבור יוצא דופן, חזק, בלתי נפרד ושורשי. התשוקה ביצירת יינות ייחודים, נועזים ופורצי דרך, היא זו המובילה אותנו קדימה. רוח היזמות “הטוליפית” מאפשרת לנו להמשיך להוביל ביצירתיות, בחדשנות, במקצועיות וברגישות.
פריצת הדרך המקצועית, מורגשת בייחודיות הבלנדים והאיכות הבלתי מתפשרת בתהליך יצירת היין. שילוב המקצועיות לצד אמירה חדשה בתעשיית היין, מוביל את היקב להצלחות רבות. העשייה רבת השנים, תרומתו החברתית הגדולה של היקב, וכמובן הפוטנציאל האיכותי הנרחב הטמון בו, הובילו בשנת 2014 את משפחת ויסמן לחבור למשפחת יצחקי כשותפה שווה ביקב. חיבור זה תרם רבות לצמיחת היקב ולגידול הנרחב בהיקף פעילותו. החיבור הטבעי בין המשפחות נבע מחזונם המשותף שכולל את התרומה החברתית הענפה של היקב, התשוקה ליין איכותי ללא פשרות והראייה הרחבה המשותפת בין המשפחות. יקב טוליפ עם אספרו 2018, סירה רזרב 2018, ווייט פרנק 2019, ווייט טוליפ 2019, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א.

יקב טוליפ אספרו אדום 2018

ממסך מדויק בין ענבי סירה מרלו וקברנה פרנק. הענבים נבצרים באופן ידני בשעות הבוקר המוקדמות וממויינים בבציר ידני וסלקטיבי. לכל זן מותאמים תנאי התסיסה האופטימליים למיצוי טעמיו הפוטנציאליים. כל זן מתיישן בנפרד למשך כשישה חודשים בחביות עץ אלון ולאחר מכן מעורבבים ומתיישנים יחד כשישה חודשים חודשים נוספים ליצירת הבלנד הסופי.

רשמי טעימה שלי: אף עמוק, מורכב, מרובד, של גרפיט, נגיעות סגלגלות של לבנדר וקלייה, פירות יער שחורים, נגיעות פלפל ירוק, פלפל שחור, ואלון.  בחך, גמישות מובנית, קלאסית ועם זאת חזקה, לצד עדינות עגלגלה משהו, שכמעט מסתירה את כוחו של היין הזה שמסתיים באורך מרשים.

סוג היין: בלנד אדום יבש

אלכוהול : 13.5%

זמן התיישנות: 12 חודשים

 הרכב זני: סירה מרלו וקברנה פרנק

                   סירה                                 מרלו וקברנה פרנק  

כרם: כפר יובל, גליל עליון               מטע , הרי יהודה

סוג אדמה:  טרה רוסה ובזלת      טרה רוסה על גיר

גובה: 350 מטר                          700 מטר

תיאור היין על פי היקב:

ארומה – לבנדר סיגליות, פירות אדומים ושחורים ורמזים של עץ קלוי

טעם –  דובדבנים שחורים ואדומים, עשבוניות ותבלינים חמים.

סיומת – ארוכה ומתובלת

סדרת אספרו

משמעות המילה אספרו היא תקווה בשפת האספרנטו. סדרת אספרו נולדה מתוך אהבה וחיבור לכפר תקווה, ביתו של יקב טוליפ. ההשראה שאנחנו מקבלים מהאנשים שמתגוררים בכפר מתבטאת בבלנדים החופשיים והמקוריים שיצרנו. ינות אספרו הם המחווה הקטנה שלנו לאנשים ולכפר.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 98 ₪.

כשרות: למהדרין בד"צ בית יוסף מרדכי סבה שליט"א.

יקב טוליפ סירה רזרב 2018

רשמי טעימה שלי: יין מקסים ומושך להפליא, מציג אף עם ניחוחות של שזיף כהה, פלפל לבן, דובדבן מתובל, טימין, לצד משחק עדין ותווי אגוז קלויים, ולאחריו חך, מעוגל להפליא, המציג משקל בינוני ועוצמת פירות אדומים בהירים, פרחים סגולים ורמיזות למוקה כהה. הוא גמיש ומתמשך בגימור משיי טרי ועסיסי.

סוג היין: אדום זני יבש

הענבים נבצרו בבציר ידני, סלקטיבי ואיכותי. לפני התסיסה , עבר התירוש השריה קרה למשך 3 ימים ולאחר מכן הותסס בטמפרטורה של 23 -26 מעלות למיצוי הצבע והארומות האופייניות לזן. לצורך התבגרותו העדינה והשבחתו יושן היין במשך 14 חודשים בחביות עץ אלון. לפני הבקבוק עבר היין סינון סינון גס בלבד לשימור טעמיו הייחודיים.

אלכוהול : 14.5%

זמן התיישנות:  14 חודשים

 הרכב זני: סירה

כרם: כפר יובל, גליל עליון

סוג אדמה:  טרה רוסה ובזלת

גובה: 350 מטר

תיאור היין על פי היקב:

ארומה – שזיפים אדומים ושחורים, פלפל שחור ושוקלד

טעם –  אדמתי, מתובל ופירותי

סיומת – ארוכה קטיפתית ונעימה

סדרת ריזרב מורכבת מיינות פרימיום מזנים קלאסיים המגיעים ממיטב הכרמים בישראל. היינות מתיישנים 14-20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ותקופה נוספת בבקבוק. סדרת רזרב של יקב טוליפ זכתה בציונים מכובדים וניקוד גבוה ממבקרי יין בינלאומיים. היא מעניקה חוויות שתייה איכותית ומרגשת.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪.

כשרות: למהדרין בד"צ בית יוסף מרדכי סבה שליט"א.

יקב טוליפ ווייט טוליפ 2019

 וויט טוליפ הינו ממסך ייחודי של שני זנים השונים באופיים: גוורצטרמינר פרחוני ומתקתק וסוביניון בלאן עשבוני רענן וחמצמץ. בשני הכרמים נבצרו הענבים באופן ידני והענבים הובלו בקירור ליקב, עם הגעתם הם מוינו באופן ידני ומבוקר. כל זן נסחט ורק הנוזל החופשי (FRRE RUN)  הועבר להמשך תסיסה כאשר כל זן תוסס בנפרד במיכל משלו. התסיסה נעשתה בעזרת שימוש בשמרים מתורבתים המותאמים לזנים ארומטיים  ובטמפרטורה נמוכה על מנת לשמור על דיוק ומיצוי אופטימאלי של הפוטנציאל הגלום בענבים. בתום תהליך התסיסה עברו היינות תהליכי שפייה הצללה וייצוב עדינים על מנת לא לפגוע בארומות הייחודיות להם.

 רשמי טעימה שלי: האף, ארומטי ומלא בעלי כותרת של ורדים, פריחה הדרית לבנה, לימון ופרי כתום. הניחוחות המבושמים עוקבים אל החך, עם נגיעה של תבלינים מתוקים התורמים למורכבויות של טעמי פרי. יין זה מאוזן היטב, עם משקל טוב, חומציות מרעננת ואורך טוב.

סוג היין: בלנד לבן יבש

אחוז אלכוהול : 11.5%

זמן התיישנות:      –

 הרכב זני: גוורצטרמינר וסוביניון בלאן

 גוורצטרמינר              סוביניון בלאן

כרם: כפר יובל             פלאטו דלתון

סוג אדמה:   בזלתית וטרה רוסה   בזלתית

גובה:   350 מטר        850 מטר

תיאור היין על פי היקב:

ארומה – פירות טרופים, פרי הדר, פריחת יסמין

טעם –  גויאבה אשכוליות וליצ'י

סיומת – עשבונית מרירה ומרעננת

 סדרת טוליפ

סדרת יינות ייחודיים ומקוריים. הסדרה מורכבת מזנים קלאסיים ומוכרים באינטרפטציה אישית וייחודית ליקב טוליפ. אלו יינות נגישים המתאימים מאוד לאקלים הים תיכוני.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9°-13°C

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪.

כשרות: למהדרין בד"צ בית יוסף מרדכי סבה שליט"א.

יקב טוליפ ווייט פרנק 2019

הוויט פרנק הינו בלנד ייחודי של קברנה פרנק וסוביניון בלאן. הענבים נבצרו בבציר ידני ומוינו בקפידה בכניסה ליקב. הקברנה פרנק נסחט על הקליפות במגע קל וקצר לקבלת צבע מינימלי ובכדי להשאיר את הטעמים האופיניים לזן. שני הזנים הותססו בנפרד, בהתססה לבנה קלאסית בטמפ' של 13 – 14 מעלות, כאשר תסיסתו של הקברנה פרנק נעצרה בקירור עמוק על מנת לשמר מתיקות עדינה ביין.

 רשמי טעימה שלי: פרחים אלגנטיים על האף, המוגברים בניחוחות של אפרסק לבן, עלי כותרת ורדים, אבטיח ותותי שדה טריים חתוכים. זהו יין מרענן להפליא, עם עושר מעוגל על החך. לצד קווים נקיים וחומציות פריכה הבאה בניגוד מסוים לרמיזות טעמים טרופיים עסיסיים של אננס, גויאבה, ומלון דבש. 

סוג היין: בלנד סמוק יבש

אלכוהול : 12%

זמן התיישנות:     

 הרכב זני: קברנה פרנק   וסוביניון בלאן

קברנה פרנק              סוביניון בלאן

כרם:  מטע                    פלאטו דלתון

סוג אדמה: טרה רוסה      בזלתית

גובה:         700 מטר    850 מטר

תיאור היין על פי היקב:

ארומה – מי ורדים, פריחת הדרים ותות שדה

טעם –  פירות יער טריים, פטל ודומדמניות

סיומת – עשבונית ומרעננת.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9°-13°C

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

כשרות: למהדרין בד"צ בית יוסף מרדכי סבה שליט"א.

יקב טוליפ

 כפר תקוה, קריית טבעון

פתוח בימים א׳-ה׳ 9:00-17:00, ימי ו׳ 10:00-16:00

[email protected]

049830573

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top