חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב פלם עם 2 יינות – סוביניון בלאן 2019 וסירה רזרב 2018 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א

יקב פלם הוקם בשנת 1998 על ידי גולן וגלעד פלם ואמם קמי, במטרה לייצר בישראל יין ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר. למימוש החזון הצטרפו כל בני המשפחה וגייסו את ניסיונם וכישרונם. אביהם ישראל, מחלוצי תעשיית היין המקומית, ממנו ספגו את אהבתם ליין וגפן, סיפורו של יקב פלם הוא סיפורה של משפחה. משפחה שחיה, נושמת ומייצרת יין כבר מעל ל-50 שנה. בבסיסו של החזון של יקב פלם נמצאים הכרמים. ביקב פלם מגדלים את אותן חלקות כרם בדיוק, שנה אחר שנה.
היקב ממוקם בלבם של הרי יהודה, מוקף בכרמיו, אל מול הנוף המרהיב של הרי ירושלים ומתפקד כ- Family Estate קלאסי במודל האירופאי. יקב פלם עם 2 יינות – סוביניון בלאן 2019 וסירה רזרב 2018 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א.

יקב פלם בלאן UNOAKED 2019

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: היין מורכב ברובו מענבי סוביניון בלאן בשילוב עם ענבי שרדונה. 

תהליך ייצור היין: הענבים ליין זה גדלים בכרמים המובחרים בהרי יהודה. הגובה הרב מעל פני הים בשילוב ניקוז האוויר הקר בוואדיות מאפשרים תנאי גידול אופטימליים לזן הסוביניון בלאן הענבים נבצרים בשעות הלילה ועוברים סחיטה עדינה של אשכולות שלמים התירוש תוסס במיכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה לשמירה על ארומות הפרי והרעננות האופייניים לאזור. התוצאה הינה יין פרחוני פירותי מרענן ופריך.

רשמי טעימה שלי: סוביניון בלאן בסגנון קלאסי עם ניחוחות של אשכוליות, ליים ופסיפלורה. החך מאוזן, מעוגל והחומציות משולבת היטב. החך מתחיל טרופי, מרמז על נגיעות פסיפלורה, אננס ותפוח עסיסי אדום, לפני שמסיימים עם עשב ירקרק. 

אלכוהול: 12%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  13°-9°C

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪.

תאריך ביקבוק: דצמבר 2019

כשרות: רבנות מטה יהודה למהדרין  לפסח ועד הכשרות OK בד"צ בית יוסף

יקב פלם סירה רזרב 2018

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: פלם סירה רזרב הינו תוצר של שנים ארוכות של טיפוח הכרמים, מצוינות והתמדה בעשיית היין. יין זה עשוי ברובו מענבי סירה הגדלים בשני חלקות איכות המאופיינות ביבולים נמוכים לדונם ואשר נמצאות בכרם בן זימרה ומושב דישון בגליל העליון. הענבים נבצרו בבציר ידני סלקטיבי בשעות הבוקר המוקדמות.

התיישנות: היין התיישן 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי התיישנות בבקבוק תוסיף להתפתחות היין.

תאריך ביקבוק: מרץ 2020

אלכוהול: 15%

רשמי טעימה שלי: אף, מורם, מורכב, מציג סיגליות מבושמות ולבנדר מיובש ריחני, עם תווים בולטים של מושק, נוגע במינרליות מאבנית גיר, ערמונים חורפיים בגריל, פחמי מדורה ודובדבן שחור. החך, אלגנטי להפליא, טהור, רענן וליניארי עם פירות יער כהים. המירקם, אינטנסיבי וממוקד להפליא והסיומת ארוכה נוגעת בתבלין. יופי של יין.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 149 ₪.

כשרות: רבנות מטה יהודה למהדרין  לפסח ועד הכשרות OK בד"צ בית יוסף.

יקב פלם

יער הקדושים אשתאול
972-2-9929923
054-2113324
[email protected]
ביקורים ביקב בתיאום מראש

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top