חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לחיי השנה החדשה! יקבי כרמל משיקים : קברנה סובניון 2019 Private Collection ושיראז Private Collection 2019 בצירים אדומים חדשים מסדרת היינות המעוטרת Private Collection לשולחן חג משמח במיוחד

ראש השנה מעבר לפינה וההכנות לשולחן החג בעיצומן. בין אם אתם מארחים, או מתארחים יקבי כרמל מזמינים אתכם ליהנות מיינות שילוו את ארוחות החג ויהפכו אותן מ"טוב" ל-"מצוין" יחד עם האנשים שאתם אוהבים. בצירים אדומים חדשים מסדרת היינות המעוטרת Private Collection לשולחן חג משמח במיוחד

נעים להכיר: קברנה סובניון 2019 Private Collection ושיראז Private Collection 2019.

סדרת Private Collection – סדרת היינות עטורת המדליות.

סדרת יינות האהובה והאיכותית, זוכה לפופולריות רבה בקרב בתי האב בישראל – בייחוד בשל איכות היינות הגבוהה והתמורה למחיר. ולראיה, הסדרה זוכה בקביעות במדליות זהב בתחרויות Best Value ונחשבת למובילה בקטגוריית המחיר שלה.

מגוון היינות בסדרה רחב וכולל אדומים בעלי אופי מורכב ונוכחות בולטת מסוג מרלו, שיראז, קברנה סוביניון וקברנה סוביניון – מרלו, ויינות לבנים מרעננים בעלי חומציות גבוהה ותומכת מסוג שרדונה, סוביניון בלאן אמרלד ריזלינג, קולומברד, מוסקט ומוסקטו.

לרגל חגי תשרי יקבי כרמל גאים להציג את בציר 2019 ליינות האדומים של Private Collection וממליצים על שני יינות ממגוון יינות הסדרה המובחרת:

קברנה סובניון 2019 Private Collection: יין בעל גוף מלא וסיומת מאוזנת, עשיר ופירותי, בעל ארומות של שזיף בשל ודובדבנים בנגיעות וניל וקסיס.

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות של פירות אדומים בהירים, תבלין פלפל שחור. בחך, פירות אדומים ושזיפים בשלים, תבלין, שוקולד, ופלפל שחור. יין שתי, נגיש, ועכשווי.

שיראז 2019 Private Collection: יין בעל גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת. יין עשיר ומתובל עם ארומות של מעט פלפל שחור, שוקולד ותבלינים.

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות של פירות יער בר, עם תווים של פריחת סיגליות, תבלין חם כקינמון ורמיזה לעור. בחך, שזיפים כהים בשלים ומתובלים, עם רמזים של פלפל לבן, ליקוריץ ווניל. יין שתי, נגיש, ועכשווי. 

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל : "סדרת Private Collection היא סדרה מוערכת הזוכה לשבחים רבים ומציעה יינות איכותיים ותמורה גבוהה למחיר. אנו דואגים לספק לצרכנים סדרות יין מובילות במגוון קטגוריות מתוך רצון להנגיש את היין האיכותי לכל שמחה ולכל כיס, מבלי להתפשר על איכות המוצר!"

מחיר מומלץ ליינות סדרת Private Collection 

40 שקלים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות.

אודות יקבי כרמל
יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, 138 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ועיקר פעילותם היא מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.
היקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, מיינות שולחניים מיינסטרים ועד ליינות סופר פרימיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות, ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

יקבי כרמל

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top