חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קטן זה הגדול החדש: סדרת בקבוקי הפוקט סקוטש (Pocket Scotch) מבית דיאג'יו הגיעה לישראל

IBBLS, היבואנית הרשמית של דיאג'יו Diageo, משיקה בישראל את סדרת Pocket Scotch Creation – Diageo. בקבוקי ה"פוקט סקוטש". הסדרה מורכבת מבקבוקי פוקט של ג'וני ווקר בלאק לייבל, ג'וני ווקר רד לייבל, J&B וסינגלטון 12. IBBLS יבואנית האלכוהול הישראלית תשיק את סדרת בקבוקי ה"פוקט סקוטש" של ארבעה מותגי סקוטש מוערכים, הפעם בגרסה מוקטנת, צעירה וחדשנית. מהיום, לא רק ארנק, נייד ומפתחות לבית, אלא גם בקבוק פוקט.

קטן זה הגדול החדש: כל הבקבוקים מסדרת הפוקט סקוטש מגיעים באריזה חדשנית, צעירה ובועטת בנפח מיוחד של 200 מ"ל. הבקבוקים מיועדים לנשיאה ולבילוי קליל בחוץ עם חברים או משפחה ואף לבילוי ביתי כייפי. הפוקטים מתאימים לצריכה במגוון רחב יותר של סיטואציות, קלים לנשיאה ולא שבירים- אותו וויסקי מוכר ואהוב בגרסה קלילה וכייפית.

המותגים המשתתפים בסדרת הפוקט:

JOHNNIE WALKER BLACK LABEL: הבלנד האייקוני של מזקקת ג'וני ווקר הסקוטית באריזה חדשה. בלנד פרימיום המורכב מוויסקי מרחבי סקוטלנד שהתיישן לפחות 12 חודשים בחביות עץ אלון. ג'וני ווקר בלאק לייבל בעל אופי חלק, עומק ומורכבות עם ניחוחות של פרי שחור ווניל. 38 ש"ח/ 200 מ"ל.

JOHNNIE WALKER RED LABEL: הבלנד הראשון של ג'וני ווקר שהביא את המותג לתודעה. ג'וני ווקר רד לייבל מאופיין בטעמי קינמון עדינים ורמיזות לווניל, רעננות חמצמצה וסיומת מעושנת. 22 ש"ח/ 200 מ"ל.

J&B: וויסקי סקוטי בהשראה איטלקית, מיוצר בלונדון ועובר זיקוק בסקוטלנד. בלנד של 42 סינגל מאלטים שונים היוצרים בלנד מעודן, מאוזן וחלק אך עם זאת עם טעמים מורכבים. 22 ש"ח/ 200 מ"ל.

Singleton 12: וויסקי סינגל מאלט סקוטי מיושן 12 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי ואירופי. סינגל מאלט קליל לשתייה בעל טעמי פירות רעננים ודבש וסיומת ארוכה וקרמית. 45 ש"ח/ 200 מ"ל.

את סדרת הפוקט סקוטש ניתן לרכוש בחנויות נוחות, חנויות האלכוהול המתמחות ובמרכולים
המחיר הסופי יקבע ע"י הקמעונאי בלבד

אודות IBBLS
חברת IBBLS, מקבוצת "קוקה-קולה ישראל", היא יבואנית ומשווקת מותגי האלכוהול המובילה בישראל. החברה משווקת באופן רשמי את מותגי Groppo Campari ,Fever Tree ,Monin. כמו כן את מותגי תאגיד האלכוהול הגדול בעולם Diageo המייצג מותגים גדולים ואיכותיים בכל הקטגוריות דוגמת: Johnnie Walker , Smirnoff, ketel One, Gin Tanquery, Tequila Don Julio ועוד רבים וטובים. כמו כן החברה משווקת באופן רשמי את מותגי קבוצת Moet Hennessy בהם Moët & Chandon, Hennessy, Belvedere Vodka, Glenmorangie, Dom Pérignon ועוד. בנוסף לחברה פעילות יין ענפה ובה פורטפוליו ביינות ייבוא וכן את יקב תבור הישראלי. החברה חרטה על דיגלה לפתח ולהוביל את תרבות השתייה של משקאות אלכוהוליים לאיכותית יותר וכמו גם לקדם את תרבות החיים הטובים בישראל.

Diageo

איי בי בי אל ספיריט בע"מ

צלע ההר 46, מודיעין מכבים רעות

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top