חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לראשונה בעולם: קרלסברג גאה להשיק בישראל ולפני העולם כולו בירה חדשה בפיתוח משותף ישראלי-בינלאומי Carlsberg LUMA

בירת לאגר ארומתית במיוחד עם טעם ייחודי, המבושלת בשיטת Dry-Hopping. Carlsberg LUMA, אשר פותחה בשיתוף פעולה של מבשלת קרלסברג ישראל ומו"פ קרלסברג בדנמרק, תושק לראשונה בישראל ולאחר מכן בשאר מדינות העולם. מבשלת קרלסברג ישראל (IBBL), גאה להציג את Carlsberg Luma ('קרלסברג לומה'), אשר פותחה בשיתוף פעולה ישראלי-בינלאומי. Carlsberg Luma תושק לראשונה במדינת ישראל, ובהמשך גם בשאר מדינות העולם.

רשמי טעימה שלי: אישית, כך גם בן הזקונים שלי, אנחנו מאלה צרכני הבירה, שאוהבים את "הבירות הבלונדיניות". מאותן בירות קלילות, מרוות, טעימות, שיש בהן את מה שאנחנו מחפשים בבירה. נגיעות פירותיות המשתלבות במרירות עדינה, נעימה. וכאן המקום לפרגן לענת מאיר, הברומייסטרית של מבשלת הבירה, שרקחה תחת ידיה האמונות, תוצאה מלבבת.

Carlsberg LUMA  לומה היא בירת לאגר כשותית, לא מסוננת וזהובה בעלת 5.2% אלכוהול המיוצרת בשיטת Dry-Hopping שמעניקה לבירה ארומה ייחודית ומרירות עדינה.

היא מיוצרת מ- לתת שעורה ,שלושה זני כשות ומיצוי של לתת שעורה וחיטה.

בשנים האחרונות פותחו זנים חדשים של כשות בעלי ארומה פירותית המאפשרים העשרה וגיוון של טעמי בירה שונים וחדשים. זני הכשות הנבחרים מעניקים לבירה ארומה עשירה, פירותית וייחודית שהיא גולת הכותרת של לומה, יחד עם מרירות מאוזנת ונעימה.

מינון זני הכשות השונים בתהליך ייצור קרלסברג לומה, נעשה בטכנולוגיית ה Dry-Hopping, תהליך הוספת כשות בשלב מתקדם בתסיסה. טכנולוגיה זו נפוצה בעיקר במבשלות הבוטיק הקטנות, כאשר בקרלסברג הצליחו ליישם את הטכנולוגיה בפיתוח תהליך ייחודי, גם במבשלה גדולה. הודות לטכניקת הייצור הייחודית, קרלסברג לומה קלילה ומרווה, ובעלת טעם רענן וארומה מושלמת ומהווה בשורה חדשה בקטגוריית בירות הלאגר.

ענת מאיר, הברומייסטרית של מבשלת הבירה. (קרדיט צילום: אמיר יעקובי)

כאמור, קרלסברג לומה פותחה בשיתוף פעולה ישראלי-בינלאומי עם מחלקת הפיתוח של קרלסברג העולמית, חברה בינלאומית מהגדולות בעולם בענף הבירה, כאשר קרלסברג ישראל הראשונה בעולם להשיק בירה זו. צוות הפיתוח והטועמים של קרלסברג הבינלאומית עקב וליווה את שלבי הייצור והעניק לבירה זו ציוני איכות וטעם גבוהים במיוחד.

לראשונה בתולדות קרלסברג בישראל, לומה תושק בבקבוק החדש, הייחודי והאלגנטי וכן תחת מיתוג חדש המבוסס על פרחי הכשות שמעניקים את הארומות המייחדות את הבירה.

כמו כן, בקרלסברג ייצרו כוס ייעודית התואמת לסטנדרט אותו מציבה לומה.

אודות קרלסברג:
מבשלת קרלסברג נוסדה ב 1847- על ידי ג'יי.סי ג'יקובסן, על גבעה בקרבת קופנהאגן, דנמרק. השאיפה של ג'יקובסן, לאיכות ללא פשרות, הצמיחו תגליות חשובות בתעשיית הבירה ובמדע בכלל. וכך בשנת 1883 הצליחו במעבדות קרלסברג, בשיתוף עם לואי פסטר ואמיל הנסן, לבודד את השמרים האחראיים לתסיסת הבירה. גילוי השמרים הטהורים ה- Carlsbergensis yeast, שינו לעד את עולם הבירה בכך שהבטיחו שליטה מלאה על תהליך בישול הבירה ויצור בירה איכותית בכל פעם חדש. צוות קרלסברג חלק את התגלית המשמעותי עם יצרניות הבירה האחרות העולם, ומאז ועד היום יש מעט קרלסברג כמעט בכל בירת לאגר בעולם. קרלסברג, הנמכרת ביותר מ-140 מדינות בעולם, מצטיינת באיזון מושלם של טעם חלק, מרירות עדינה, בהירות וצלילות, והיא קלהל שתייה ובעלת ארומה נעימה ופרחונית.

Carlsberg LUMA ניתנת לרכישה ברשתות השיווק, חנויות אלכוהול, ברים ומסעדות 

מחירה יקבע ע"י הקמעונאי בלבד.

מבשלת קרלסברג ישראל

מרכז מבקרים קרלסברג אשקלון

08-6740740

[email protected]

חיים בר לב 5, אשקלון

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top