חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביקב רמת הגולן פותחים את הקיץ עם גמלא סוביניון בלאן 2019

רגע לפני שהקיץ מתחיל רשמית, יקב רמת הגולן משיק בציר חדש ליין בסדרת גמלא סוביניון בלאן 2019. בדומה לשאר היינות בסדרת גמלא של היקב, הסוביניון בלאן עשיר בטעמים ומביא לידי ביטוי את הטרואר הייחודי של הגולן ואת איכויות הכרמים והיקב במחירים נגישים לצרכן. היין מתאים למגוון רחב של מנות החל מעוף בגריל ועד לסלט קליל וגבינות עיזים.

יקב רמת הגולן גמלא סוביניון בלאן 2019

רשמי טעימה שלי: רמז למינרליות. יין פריך ומרענן לוכד תווים בהירים של פפאיה וגויאבה ירוקה עם שמץ של מופע יסמין,  אשכוליות ועשב לימון, במבנה מעולה ומאוזן חלק בחיך. טעמים טריים ורעננים של תערובות אפרסק לבן ואגס עם רמזים לפירות טרופיים.

סוג היין: לבן יבש

תיאור היין על פי היקב: היין החדש מציג מאפיינים ארומטיים של פג'ויה, גויאבה וליים והוא יין יבש, מרענן ובעל גוף בינוני. גמלא סוביניון בלאן 2019 מיוצר מענבים הגדלים בכרמים של היקב הממוקמים בצפון הקר של רמת הגולן, אזור הידוע בגידול סוביניון בלאן איכותי. היין עבר תסיסה קרה, אשר עוזרת לזן חובב הקור הזה לשמר את אופיו הרענן.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  13°- 9°C

כשרות: כשר למהדרין לכל ימות השנה ולחג הפסח. היקב מלווה מראשיתו על ידי הגאון הרב אברהם דב אוירבך שליט"א, רב ואב בית דין בטבריה. כמו כן היקב מתנהל גם תחת פיקוח כשרות של האו. קיי." O.K.

מחיר מומלץ לצרכן : 50 ₪.

היין יימכר ברשתות השיווק ובמרכז המבקרים של יקב רמת הגולן

יקב רמת הגולן

קרדיט תמונה: חגית גורן

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top