חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש משקד: קיאנטי 2019 כשר של Villa San Giovanni Chianti DOCG, Tuscany ויינות ישראליים חדשים של "דרך ארץ" במחיר שווה לכל נפש "דרך ארץ גוורצטרמינר 2019" ו"דרך ארץ שרדונה 2019"

יין קיאנטי 2019 Villa San Giovanni Chianti DOCG, Tuscany של אוכל, כמיטב המסורת האיטלקית באריזת קש בחלקו התחתון של הבקבוק. לצד היינות החדשים  של "דרך ארץ" גוורצטרמינר 2019, ו-שרדונה 2019, שעברו שדרוג רציני והטעו בשל כך לא מעט אנשים בטעימה עיוורת לחשוב שמדובר ביינות יקרים בהרבה. במחיר מומלץ לצרכן של 29 ש"ח לבקבוק, מדובר ביינות  לבנים עם VFM מהמשתלמים ביותר. יינות דרך ארץ מיוצרים עבור חברת שקד על ידי יקב תבור.  היינות כשרים.

Villa San Giovanni 2019 קיאנטי כשר

רשמי טעימה שלי: יין בעל מקדם גסטרונומי, עם ניחוחות המזכירים תווי פרי פרחים ופירות אדומים. בפה היין טרי, חלק ומאוזן היטב עם רמזים של סיגליות, דובדבנים ווניל. טאנינים שמתהדרים בגמישות במרקמם, ורעננות תוססת ודינמית.

יצרן: מוילנו דה לה סוגה קווארטה איטליה

סוג היין: יין אדום יבש

הרכב זני: היין מורכב מענבי סנג'יובזה, המגיעים מאזור טוסקנה באיטליה.

תיאור היין על פי היקב: וילה ג'ובאני, הוא קיאנטי אופייני המגיע מאזור טוסקנה באיטליה. עטיפת חלקו התחתון של הבקבוק בקש, שימשה בעבר הרחוק לייצוב הבקבוק בעל התחתית הכדורית וכדי להגן עליו בזמן ההובלה. כיום זוהי מסורת שאופיינית ליינות קיאנטי.

הוא מהנה מאוד ומאוזן, בעל גוף בינוני ועידון רב לצד פירותיות מודגשת.

התאמה לאוכל: מושלם עם מאכלים איטלקיים כמו פיצות משובחות, פסטות, אנטי פסטי ועוד.

אלכוהול: 13%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10-13 C°

כשרות: בהשגחת UP ובאישור הרבנות הראשית לישראל

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪.

"דרך ארץ"

יינות ארץ ישראל נודעים באיכותם כבר מהעת העתיקה. גם כיום נטועים ברחבי הארץ כרמים איכותיים. שאיפת יוצרי סדרת "דרך ארץ" הינה ליצור יינות אשר נותנים תמורה נהדרת בכל לגימה. היינות בסדרה מיוצרים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומבוססים על ענבים ממגוון אזורי הגידול בישראל, כל זן מאזור הגידול האידיאלי שלו. יינות "דרך ארץ" מיוצרים עבור חברת שקד על פי דרישות מחמירות ותחת בקרת איכות קפדנית לאורך כל שלבי הייצור. היינות בעלי אופי פירותי, צעיר ורענן והם מאוזנים ומוכנים לשתייה.

דרך ארץ שרדונה 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, קש בהיר עם רמזים של גווני ירוק. באף, אפרסק בשל, שומר והדרים. בחיך, מרקם רך וחומציות מאוזנת. טעמי פרי בשל של אפרסק ומלון, יחד עם הדרים, ושומר. רעננות טרייה של קיץ.

סוג היין: יין לבן יבש

הרכב זני: ענבי שרדונה

תיאור היין על פי היקב: שרדונה צעיר ומהנה בעל מאפייני פרי הדר טרי ורענן. יין לבן כייפי, מאוזן ולא מחייב שמתאים לכל אירוע ולכל ארוחה. כמו יתר היינות בסדרה גם הדרך ארץ שרדונה מספק תמורה נהדרת למחירו הנוח.

תהליך ייצור: תסיסה קרה במיכלי נירוסטה לשמירה על אופי צעיר ורענן

אלכוהול: 13.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10-13 C°

כשרות: כן

מחיר מומלץ לצרכן: 29 ₪.

דרך ארץ גוורצטרמינר 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, קש בהיר, עם שוליים בוהקים. באף, תווים טרופיים ופרחוניים ורמזים בסיסיים של הדרים. חיך, רמיזה טרופית לליצ'י, גויאבה ואננס. חומציות פריכה באיזון מקסים הנתמך על ידי נגיעה קלילה של סוכר שיורי.

סוג היין: יין לבן יבש

הרכב זני: ענבי גוורצטרמינר

תיאור היין על פי היקב: יין חצי יבש ארומאטי, פירותי ורענן בעל ירקרק בהיר וצעיר. ליין ניחוחות ארומטיים של פירות טרופיים עם טעם עשיר ומתיקות עדינה ומאוזנת היטב.

תהליך ייצור: הענבים נבצרו בלילה ולאחר השריה קצרה וסחיטה עדינה תססו במיכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה במטרה לשמר את הרעננות והפירותיות.

אלכוהול: 12.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10-13 C°

כשרות: כן

מחיר מומלץ לצרכן: 29 ₪.

חברת שקד

אלוף דוד 40, רמת חן, רמת גן 

03-7447575

[email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top