חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פותחים את הקיץ עם SPARKLING BUZZ אפרסק יין קליל וארומטי בעל בעבוע קל ומתיקות עדינה ומאוזנת בנגיעות אפרסק

לכבוד הקיץ, יקבי כרמל מרחיבים את סדרת SPARKLING BUZZ ומשיקים מהדורה מיוחדת של SPARKLING BUZZ אפרסק, יין פירותי קליל המתאים במיוחד להזדמנויות שתייה מרעננות בימי הקיץ החמים ובערבי הקיץ הנעימים. SPARKLING BUZZ אפרסק הינו בעל בעבוע קל ומתיקות עדינה ומאוזנת, מתאים למגוון בילויים שמציעה עונת הקיץ, המתאפשרים לרגל היציאה מההסגר ופתיחת עונת הרחצה והפארקים, למגוון אפשרויות צריכה הן על שפת הים, בפיקניק או ארוחת בראנץ' קלילה.

Sparkling Buzz אפרסק, מיוצר מענבים לבנים בתוספת נגיעות קלות של רכז אפרסק, בעל אחוז אלכוהול נמוך (5.5%). משקה בעל בעבוע קל ומתיקות עדינה ומאוזנת. פרי האפרסק נבחר בשל היותו פרי קייצי וגם בזכות הטעם האהוב והפופולארי שלו.

SPARKLING BUZZ אפרסק ישווקו במחיר מומלץ של 30 ₪ ברשתות השיווק וחנויות היין ברחבי הארץ.

פקק: אלומיניום "מכסובב"

סדרת Sparkling Buzz בטעמים הינה סדרה מבוססת יין עם רכזים טבעיים. המשקאות קלילים, ארומטיים במיוחד, משמחים ומהנים, עם אחוז אלכוהול נמוך באופן טבעי (5.5% – 7.5%), בעבוע קל ומתיקות עדינה.המקנים חווית שתייה נעימה קלילה ובלתי מחייבת. הם מתאימים למגוון רחב של אפשרויות צריכה: כאפריטיף, כיין קינוח וכליווי לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות.

Sparkling Buzz אפרסק מצטרף ליינות הסדרה:

• Sparkling Buzz מוסקטו 5.5% אלכוהול
• Sparkling Buzz קריניאנו 5.5% אלכוהול
• Sparkling Buzz מנגו 5.5% אלכוהול
• Sparkling Buzz רימון 6% אלכוהול

מומלץ לצרוך את מוצרי Sparkling Buzz צוננים מאוד, בטמפרטורה של 4 מעלות.

אודות יקבי כרמל
יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, 138 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ועיקר פעילותם היא מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב. כמו כן, יקבי כרמל הנם הבעלים של יקב יתיר בתל ערד.
היקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך להשתדרג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, מיינות שולחנים מיינסטרים ועד ליינות סופר פרמיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות, ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

יקבי כרמל

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top