חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסקוטית מבית ישרקו משיקה 2 יינות כשרים קייציים ומרעננים: Gewürztraminer Römerhof רומרהוף גוורצטרמינר תוצרת הריינהסן גרמניה ושאבלי 2019, של דומיין לה שאטיון Domaine de Chatillon Chablis מצרפת.

הסקוטית מבית ישרקו המייבאת ומשווקת מוצרי מזון, מהמובילים בעולם, משיקה 2 יינות כשרים ומרעננים לעונת הקיץ החמה:Gewürztraminer Römerhof רומרהוף גוורצטרמינר תוצרת הריינהסן גרמניה ושאבלי 2019, של דומיין לה שאטיון Domaine de Chatillon Chablis מצרפת.

Domaine de Chatillon Chablis 2019

רשמי טעימה שלי: באף, ניואנסים של פרחי לימון, אפרסק לבן, אבן גיר / מינרליות. החך פירותי, עדין, מאוזן היטב, משיי, ומציע מסגרת חומצית קלה. בפה, יין זה מבטא תווים של אפרסק צהוב בשל, משמש ונגיעות קלות של אגס בשל, עם רמיזה של לימון, וקלמנטינה. אורך טוב. סיומת ארוכה.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: עשוי מ- 100% ענבי שרדונה.

מקור הפרי בכרמים בני 45 ויותר בשאבלי. לאחר הבציר, הענבים נמעכים והמיץ עובר קירור במכלי נירוסטה. עם תום התסיסה היין ממשיך ושוהה על משקעיו במשך 6 חודשים עד תום התסיסה ואז, עובר הצללה וביקבוק.

תיאור היין על פי היקב: לשאבלי גוון זהוב מלא ארומות ועשיר מאוד בניחוחות של פרחים לבנים והדרים. הסיומת עשירה וארוכה. היין מתאים לבשרים בהירים גבינות טריות וקינוחי פירות.

אלכוהול: 13%

מחיר מומלץ לצרכן: 99.90 ₪.

טמפרטורת שתייה מומלצת: 10 – 12 מעלות.

כשרות: OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

Gewürztraminer Römerhof

רשמי טעימה שלי: אף, ארומאטי עם ניחוחות יסמין, אפרסק לבן ופריחת תפוזים, מענגת. פה, רך ועשיר בטעמי מלון ואפרסק עסיסיים, הוא מסיים עם רמיזה של תה קר מתוק ומתובל. לפני ההגשה, תקררו ותקבלו יין של קיץ שטוף שמש, נימרץ קליל ורענן.

סוג היין : לבן חצי מתוק.

הרכב זני: ענבי גוורצטרמינר

היין מיוצר מענבים מהריינהסן. מעיכה של אשכולות שלמים ושפיה בתוך 12 שעות. לאחר מיכן, תסיסה מבוקרת, שנעצרת כאשר היין הגיע למצב של "כיבש". השמרים נשארים במגע עם היין עוד מספר שבועות במכלי נירוסטה.

תיאור היין על פי היקב: היין עדין וארומטי, מתאים לסלטים, קינוחים פירותיים ומאכלי מטבח אסייאתי. ליין ניחוחות של תימין מיובש המדגישים ארומות של משמש וליצ'י, היין פירותי ומרענן.

אלכוהול: 10.5%

מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪.

טמפרטורת שתייה מומלצת: 8 -10 מעלות.

כשרות: בד"צ בית יוסף.

ניתן להשיג בטיב טעם, בחנויות המובחרות ובמסעדות

ישרקו

קרדיט צילום: אסף לוי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top