חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב טברנקל TABERNACLE ( "המישכן", "אוהל המועד" ) 2 יינות מסדרת הרזרב LEVITE 2017 בלנד רזרב, וקברנה סוביניון 2017 רזרב

יקב טברנקל TABERNACLE ( פירוש השם: "המישכן", "אוהל המועד", מקום הפולחן של בני ישראל בזמן נדודיהם במידבר) ) ממוקם במושב צוריאל בגליל העליון. היקב נטוע באדמה עשירה ושואב מאמונה נצחית בבורא עולם. החיבור העמוק של בעליו לארץ ישראל זורם בזמורות גפניו ומניע את מאמצי אנשיו לייצר יינות ישראלים שהם תבנית נוף מולדתם. לאחרונה, צדה עיני בדיווח על יין של היקב, ומכאן התעוררה בחיכי התעניינות ביקב וביינותיו והדרך אל טעימה של חלק מיינות היקב התקצרה עבורי. הבציר הראשון של היקב היה ב 2017. כיום, היקב מייצר כ-30 אלף בקבוקים מבציר 2017 ו-2018 וב-2019 נפח הייצור עתיד לגדול לכ-80 אלף בקבוקים. היינן היועץ של היקב הוא איתי להט.  היינן של היקב (ואני משוכנע שלא מעט מכירים), הוא יוסי אייזיקוביץ', לשעבר "יקב המצודה". לפני כשנתיים, היקב נרכש ונוסד על ידי שני משקיעים יהודים אמריקאים. היקב מייצר יינות איכות אדומים, מכרמי הגליל העליון ורמת הגולן. מבציר 2019 ייצר היקב גם יין רוזה, שעתיד לצאת לשוק בחודש הקרוב. ליקב שתי סדרות: סדרת "רזרב" ששניים מיינותיה טעמתי כאן להתרשמותכם, אשר כוללת: קברנה סוביניון זני, סירה זני ובלנד של מרלו וסירה, מחיר יינות הסדרה בשוק הוא כ-99 ש"ח לבקבוק. מעל לסדרת הרזרב נמצאת סדרת "בצלאל", שהנה הסדרה הגבוהה של היקב והיא כוללת קברנה סוביניון זני ובלנד שנקרא "קטורת" המורכב מקברנה, סירה ופטי ורדו. מחיר יינות סדרת בצלאל בשוק נע בין 180 ל-200 ש"ח לבקבוק. כל יינות היקב כשרים. יינות היקב הנמכרים בארץ אינם מבושלים. יינות היקב המיוצאים לארצות הברית ומיועדים לשוק הכשר, כן מבושלים. 

יקב טברנקל LEVITE 2017 רזרב

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות של אוכמניות, וניל וחבית קלויה, דובדבן בהיר, פטל שחור וקפה. ואחריהם מזמינים בחך, טעמים של פירות אדומים בשלים, פטל שחור, פלפל לבן ותאנה, רמזים לטופי וניל, וטאנינים משולבים רכים. סיומת טובה.

סוג היין: אדום יבש בלנד

כרמים: הגליל העליון

הרכב זני: 60% מרלו, 40% סירה

התיישנות: 15חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

אלכוהול: 14.5%

כשרות: כשר לפסח. לא מבושל. בד"צ איגוד רבנים

טמפרטורת הגשה מומלצת: C°-18- C°16

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ש"ח.

יקב טברנקל קברנה סוביניון 2017 רזרב

רשמי טעימה שלי: באף, פטל שחור, שזיף בשל, או דובדבן כהה, עם כמה תבלינים וסיגליות. בחך, גוף נוכח בעל "עמוד שדרה" עם טעמים אקספרסיביים עשירים ועגולים, נוגעים במרקם קטיפתי, של קאסיס, דובדבן כהה ורמז לאיקליפטוס. ההתבגרות בחבית אלון צרפתי מוסיפה נגיעות של שוקולד מריר, ארז ותבלין. קברנה סוביניון "גבר גבר". סיומת ארוכה.

סוג היין: אדום יבש זני

הרכב זני: 100% קברנה סוביניון

כרמים: הגליל העליון

התיישנות: 15 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

אלכוהול: 14.5%

כשרות: כשר לפסח לא מבושל. בד"צ איגוד רבנים

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ש"ח.

טמפרטורת הגשה מומלצת: C°-18- C°16

את יינות היקב תמצאו בחנויות נבחרות בירושלים, תל אביב וחיפה וישירות מהיקב עם משלוח עד הבית ללא עלות. 

יקב טברנקל TABERNACLE

  25150 Lot 28, Tzuriel

[email protected]

048880622

 

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top