חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב תבור מציג את הרוזה השלישי והחדש שלו לרגל חג השבועות: מוסקטו רוזה מתקתק ומבעבע קלות מ"סדרת הר", לצד שרדונה 2019 מסדרת "אדמה" זוכה מדליה בתחרות ה- Best Value 2020

לכבוד חג השבועות, יקב תבור משיק את יין מוסקטו רוזה החדש מסדרת "הר", הרוזה השלישי של היקב. מוסקטו רוזה החדש הוא קליל, מתקתק, מבעבע קלות עם 6% אלכוהול בלבד. מוסקטו רוזה החדש מסדרת "הר" של היקב נותן מענה ורדרד וחגיגי לכל חובבי המתוקים. היין משתלב מעולה כקינוח קליל בפני עצמו, או כליווי טעים לקערת פירות, זביונה פירות יער ועוגות גבינה. להשקה זו, מצטרפת המלצת היקב לחג השבועות עם יין שרדונה מבציר 2019 מסדרת "אדמה" של היקב המאחל לעם ישראל חג שבועות. שמח.

יקב תבור מוסקטו רוזה 2019, "סדרת הר"

"סדרת הר – של יקב תבור נוצרה במיוחד לרגעים של שמחה, קירבה וחברות טובה ומדגישה את ההנאה שביין. הר היא סדרה אהובה ומוכרת המציעה חוויית שתיית יין נעימה ושמחה לאלו שרוצים להנות מיין איכותי בכל יום".

רשמי טעימה שלי: טעם, מתקתק כייפי מפנק ומהנה לחובבי/חובבות הז'אנר סגנון, גוף קל מבעבע. באף ובחך, ניחוחות וטעמים של תותים, אפרסק ודובדבנים בהירים, מובילים לגימור מתוק ומאוזן היטב. התאמה לאוכל: ליהנות כאפרטיף, עם פירות טריים, קינוחים או לבד. טמפרטורת הגשה, הכי טוב כשהוא מוגש מצונן. מתחיל בארומה נעימה של אפרסק, תות ופירות יער אחרים כדובדבנים, על האף, יחד עם קצת ניחוח פרחוני. ליין טעם מתוק, פריך ומרענן והוא כולל תחושת פה חלקה, כמות טובה של בועות וטעמים דומים לאף. זה נגמר פריך ומתוק, עם טעם של עוד.

סוג היין: רוזה מתוק

תיאור היקב את היין: היין עבר תסיסה קרה במכלי לחץ ייעודיים על-מנת לשמור על הבעבוע הטבעי הנוצר בתהליך. היין מתקתק, מבעבע קלות ובעל ארומה של אשכולית אדומה, פריחת הדרים ומי ורדים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 35 ₪ ניתן להשיג ברשתות השיווק וחנויות יין ואלכוהול.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  6°-10°C

כשרות: למהדרין. בד"צ בית יוסף

פקק: מתכתי "מיכסובב"

ניתן להשיג בחנויות יין ואלכוהול.

כמו כן, יקב תבור מציע מגוון יינות נהדרים מסדרת אדמה שיוכלו ללוות את ארוחת חג השבועות, כאשר אחד היינות המומלצים לחג שהיקב מציע ומתכתב היטב עם ארוחה חלבית הוא:

יקב תבור שרדונה 2019, "סדרת אדמה"

סדרת אדמה – מביאה לידי ביטוי את כל הטוב שצומח בתבור, ואת הניסיון והתשוקה של אנשי היקב. בסדרה מגוון יינות זניים הנוצרים משידוכים מושלמים בין זני הענבים השונים לסוגי האדמות הפוריות המאפיינות את אזור התבור והגליל.

רשמי טעימה שלי: באף, פירות בשלים טריים עם רמזים לאפרסק, מלון ואלון. בחך, מאוזן היטב, אלגנטי, עם תווי אפרסק, מלון, אלון ושמנת. פרי שופע, עם נגיעה טרופית, תווים חמאתיים ורעננות עילאית. תמורה נאה למחיר.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי שרדונה

תיאור היין על פי היקב: היין פירותי ונעים לשתייה, ממיטב ענבי השרדונה של היקב בצפון רמת הגולן המעניקים ליין מורכבות ומרקם. 50% מהיין עבר יישון של 6 חודשים בעץ אלון צרפתי, בכדי להעניק ליין ממדים נוספים. יין עשיר ומלטף שמצליח לשמור על אופי נעים ומעודן.

שרדונה אדמה אף זכה במדליה בתחרות Best Value לשנת 2020 ומהווה תמורה מעולה למחיר.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  10°-13°C

כשרות: למהדרין. בד"צ בית יוסף

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 55 ₪. *המחיר הסופי לצרכן נקבע ע"י הקמעונאי בלבד.

ניתן להשיג בחנויות יין ואלכוהול.

אודות יקב תבור:
יקב תבור, הממוקם למרגלות הר התבור בגליל העליון, הוקם בשנת 1999 על ידי ארבע משפחות מכפר תבור. נכון להיום היקב ממוקם השישי בגודלו בארץ עם ייצור של קרוב ל- 2 מיליון בקבוקים בשנה. בחירת נטיעות הכרמים הנרחבות באזורי הגידול הטובים ביותר בארץ תוך שימוש במיטב הכלים הטכנולוגיים הביאו ליקב קפיצת מדרגה איכותית בשנים האחרונות. היינן הראשי מיום היווסדותו של היקב, אריה נשר, הינו בעל 35 שנות ניסיון בייננות בארץ ומחוצה לה, מייצר מגוון יינות בסדרות איכות שונות ובמחירים שונים.

יקב תבור

שד’ קק"ל, כפר תבור
טלפון: 04-6760444
ת.ד 422, כפר תבור 15241

קרדיט צילום בקבוק הרוזה: סטודיו מיכל סודאי

קרדיט צילום בקבוק השרדונה: איה בן עזרי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top