חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הרי גליל ממשיך להרחיב את סדרת יראון האיכותית ומשיק יראון רוזה לחג שבועות 2020

לכבוד 20 שנה ליקב ולאחר ההשקה המוצלחת של היראון הלבן בשנה שעברה יקב הרי גליל ממשיך להרחיב את הסדרה האיכותית והאהובה. יראון הוא יין הדגל של היקב ונחשב לאחד מהיינות המוכרים, האיכותיים והאהובים ביותר בישראל כבר שני עשורים. יקב הרי גליל יראון רוזה 2019 החדש בסדרה, יושק במהלך חודש מאי  2020 ולכבוד חג שבועות.

יקב הרי גליל יראון רוזה 2019 

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד בהיר, עם גוונים אדמדמים ושוליים צלולים ובוהקים. אף, עשיר ואינטנסיבי. רמזים של פטל ודומדמניות אדומות מעורבבות בנגיעות של אשכוליות וסיד, לצד ניואנסים פרחוניים על הצד ההדרי. חך, מאוזן וטרי, עשיר ואלגנטי עם פירותיות נעימה ורעננה. סיומת, מביאה עמה תווי הדרים ארוכים. רוזה מדויק ועשוי היטב.

סוג היין: בלנד רוזה יבש

הרכב זני: גרנאש 67%, סירה 30%, וויונייה 3%.

תיאור היין על פי היקב: היין רענן עם ניחוחות של פרחי בר ופריחת הדרים ובעל חמיצות מודגשת וגוון ורדרד. זני הענבים המרכיבים את הרוזה הינם זנים מוכרים מאזור הרון הידוע ביינות הרוזה המיוצרים בו. הענבים המרכיבים את היין נבחרו בקפידה על פי איכות, אופי וטעם הענבים בחלקות השונות שנבחרו מראש כמתאימות ביותר ליין. הענבים נבצרו ידנית ונסחטו באשכולות שלמים.

סדרת יראון ובפרט הרוזה החדש מביאים לידי ביטוי את האיכות הבלתי מתפשרת של יקב הרי גליל ואת ייחודיות הכרמים והגליל. השילוב של השניים הביאו לביקושים שרק הולכים וגוברים לאורך השנים והביאו את הסדרה למעמדה הנוכחי.

יקב הרי גליל דוגל בחזון הבר קיימא ומחויב להטמעת תרבות הקיימות ביקב ובכרמים למען הדורות הבאים, תוך שימור הסביבה הטבעית והייחודית של הגליל. כחלק מגישה זו, מוביל היקב פרויקטים רבים, ביניהם: הפחתת חומרי הדברה ומעבר לחלופות חדשניות שאינן פוגעות בסביבה, דישון הכרמים בקומפוסט שנוצר משאריות הקפה של "נספרסו", אשר מיטיב עם הקרקע ומשפר את איכות הגפנים, פרויקט "יין מהחבית" לצמצום צריכת בקבוקי זכוכית וחסכון באנרגיה, כרמים אקולוגים, התקנת מערכת מתקדמת לטיפול והשבחה של מי שפכים, פעילויות חינוכיות בבית הספר בגליל ועוד.

מיכה ועדיה היינן הראשי של יקב הרי גליל : "אני נרגש לראות איך היין הראשון שיצרנו הפך
להיות סדרה שלמה של יינות איכות. הסדרה בכלל ויראון רוזה בפרט מביאים לידי ביטוי את הגליל
ואיכות הכרמים בצורה המקסימלית. בציר 2019 מסתמן כאיכותי במיוחד לאור החורף הגשום שתרם
רבות לגפנים ואני צופה לו הצלחה רבה".

דנה שרון , מנהלת השיווק של יקב הרי גליל : "בשנים האחרונות אנו רואים עלייה מתמדת בביקוש ליינות לבנים בכלל ורוזה בפרט. הרוזה החדש מתווסף ליראון והיראון הלבן וביחד הם יוצרים סדרה שלמה, איכותית ומגוונת לצרכן. אנו צופים כי העלייה בצריכת יינות רוזה רק תלך ותגבר והיראון החדש הוא בהחלט הרוזה האולטימטיבי מבחינת האיכויות והטעמים שהוא מביא עימו. השנה היקב חוגג 20 שנה להקמתו והשקת היראון רוזה מצטרפת לעוד שורת השקות משמעותיות המציגות את האיכות הבלתי מתפשרת בהליך הפקת היין וכמובן איכות הכרמים של היקב"

הרוזה החדש יימכר במארז יוקרתי שנוצר במיוחד ויהיה ניתן להשיג אותו בחנויות היין המתמחות,

טמפרטורת הגשה מומלצת:  12°-9°C

כשרות: למהדרין

מחיר מומלץ לצרכן: 102 ₪.

יקב הרי גליל

 קיבוץ יראון ד.נ. מרום הגליל ישראל 1385500
טלפון 04.6868748 | פקס 04.6868506
[email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top