חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יינות יקב רקנאטי שרדונה רזרב 2018 כרם מנרה, רוזה 2019 כרם מנרה, לכבוד חג שבועות

עם עליית הטמפרטורות, היינות הלבנים כגון השרדונה ויין הרוזה הקליל והקיצי המוגש צונן, מהווים אופציה מפתה ומרעננת. לקראת חג השבועות מציע יקב רקנאטי שני יינות איכותיים מכרם מנרה שירעננו את הקיץ הקרב:

יקב רקנאטי שרדונה רזרב 2018, כרם מנרה

סדרת הרזרב של יקב רקנאטי מציגה את הכרמים המובחרים ביותר של כל זן ענבים בכל אזור גידול. באופן זה כאשר נטעם את יינות הרזרב של הכרמים היחידניים נוכל לאפיין את אדמת האזור הייחודית, את האקלים, את אופן הגידול והעשייה. סדרה זו הינה לב ליבה הפועם של העשייה הייננית ביקב ובמרוצת השנים נוספו לה זנים ושיטות עשיה ייחודיות.

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות טרופיים של אננס, מנגו ובננה פרוסה טרייה, לצד ניואנסים של אגוז מוסקט, וניל, יערת דבש ואגוז לוז. החך, משיי. נפרש עם טעמים אלגנטיים של מלון דבש, תפוח עץ זהוב ולימון. שכבות משניות מציעות רמזים לקיווי, פפאיה, תבלין אפיה ודבש. גימור נקי וארוך נמשך עם תמציות של מלון, מנגו, הדרים ואלון קלוי.

סוג היין: לבן זני יבש

כרם: מנרה בגובה 800 מטר אדמת טרה רוסה וגיר

הרכב זנים: 100% ענבי שרדונה

תיאור היקב את היין: היין בעל גוון זהוב, בטעמי אשכולית לבנה ארומת פירות גלעין כמו, שזיף צהוב ואפרסק. ליין גוף מלא ועשיר, חמיצות גבוהה ומאוזנת, וסיומת מינרלית עשירה וארוכה. היין מתאים במיוחד לליווי מנות עשירות כגון ניוקי ופסטות בשמנת, דגי ים סלמון מעושן.

כשרות: למהדרין בד"צ בית יוסף

טמפרטורת הגשה מומלצת:  12°-9°C

מחיר מומלץ לצרכן: 95 ₪.

יקב רקנאטי רוזה 2019, כרם מנרה

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות דמויי תות טרי, ודובדבן, עם רמיזה טרופית של ליצ'י ומנגו. בחך, ליין זה חומציות נוכחת רעננה ומאוזנת וטעמים בהירים וטעימים דמויי תפוז, מנדרינה ואפרסק, בגימור נעים טעים מהנה ומתמשך מאוד.

סוג היין: בלנד רוזה יבש

כרם: מנרה בגובה 800 מטר אדמת טרה רוסה וגיר

הרכב זנים: 80% ברברה, 20% מרלו

תיאור היקב את היין: הרוזה הקלאסי של יקב רקנאטי הינו יין פירותי, מלא חיים ורענן, השומר על האיזון העדין שבין חומציות ואלכוהול. היין שופע ארומה בגוני תות שדה טרי, אשכולית ופריחת הדרים.

כשרות: למהדרין בד"צ בית יוסף

טמפרטורת הגשה מומלצת:  12°-9°C

מחיר מומלץ לצרכן: 69 ₪.

יקב רקנאטי

קרדיט צילום בקבוקים ל: שרדונה – דניאל לילה. רוזה – עומרי מירון

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top