חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ברקן היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות משיק Reserve Gold Edition גוורצטרמינר מכרם עלמה מבציר 2019 לקראת חג שבועות הקרב

היין זכה במדליית זהב בתחרות החשובה 'BEST VALUE' לשנת 2020, במסגרתה הוכרז כ"גוורצטרמינר הטוב בישראל"
חג השבועות הפך מזמן לחג הגבינות והיין ואין כמו לפתוח את החג עם יין לבן איכותי ומרענן שילווה את ארוחת החג המסורתית שכולה בסימן לבן.
לקראת חג שבועות הקרב, יקב ברקן משיק את יין גוורצטרמינר כרם עלמה מסדרת Reserve Gold Edition, בציר 2019.

רשמי טעימה שלי: צבע, צהוב בהיר, בגוון בינוני, עם השתקפויות ירקרקות ושוליים בוהקים. אף, ארומה עדינה ונעימה, עם ניואנסים פרחוניים של יסמין ו-ורד, בשילוב ניחוחות פירותיים של אפרסקים. בחך, מירקם משיי ורענן, עם תווים פרחוניים עזים. טעם מסיים ארוך וארומטי.

Reserve Gold Edition הינה מהדורת הזהב המיוחדת של סדרת רזרב המוכרת והאהובה. מהדורה זו, שהושקה בשנה שעברה וזכתה להצלחה גדולה, שברה שיאים והובילה את המותג להיות המותג הצומח ביותר בקטגוריית המחיר שלו.

הכרם: היין עשוי מענבי גוורצטרמינר הגדלים במרום הגליל העליון בכרם עלמה. הכרם מניב כמות נמוכה של פרי איכותי המוביל ליין ארומתי ופירותי בעל מתיקות מעודנת.

תיאור היין על פי היקב: היין אקספרסיבי ומושך, בעל ארומות פרחוניות, כגון ורדים ופריחת הדרים, אליהם מתלוות ארומות פרי טרופי רענן כגון גויאבה וליצ'י. היין בעל מתיקות מעודנת ועם כל לגימה מפגין חמיצות רעננה וסיומת מתקתקה, אשר משאירה טעם של עוד.

סדרת רזרב הינה סדרת יינות זניים המורכבים לרוב ממזיגה של יינות ממספר כרמים שונים. כל יין תוסס ומתיישן בנפרד, בעוד הייננים מבצעים טעימות תכופות המאפשרות להם ליצור תמהיל מדויק עבור כל יין. יינות הסדרה יושנו בחביות עץ אלון.

אודות יקבי ברקן
יקב ברקן הוא היקב המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות. ליקב יש כ- 400 מדליות בהן זכה לאורך השנים. ברקן הוא הכורם הגדול ביותר בארץ. ליקב יש מעל 10,000 דונם של כרמים הפרוסים ברחבי הארץ- ממצפה רמון בדרום ועד הגליל העליון בצפון. פריסת הכרמים הרחבה מאפשרת לו מצד אחד להגיע לחומר הגלם הטוב ביותר, ומצד שני לבחון את הטרואר הישראלי בצורה הטובה ביותר ולהתאים לכל זן את אזור הגידול המתאים ביותר.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  12°-9°C

מחיר מומלץ לצרכן : 40 ₪.

כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

הסדרה משווקת בחנויות היין ורשתות השיווק ברחבי הארץ

לחצו כאן לרכישה באונליין באתר BLEND בלינק 

יקב ברקן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top