חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב סגל משיק: גוורצטרמינר מסדרת Free Run, בציר 2019 לרגל חג השבועות

חג השבועות כבר בפתח ואיתו פתיחת עונת היינות הלבנים שילוו אותנו גם לאורך הקיץ ואין כמו לפתוח את החגיגה שכולה בסימן לבן עם יין איכותי מרענן. יקב סגל משיק: גוורצטרמינר מסדרת Free Run, בציר 2019 לרגל חג השבועות. 

רשמי טעימה שלי: אף, ארומאטי, מאוד חיוני וחינני, עם ניחוחות אקזוטיים מפתים. החך, עמוס בטעמים של ליצ'י, תפוח, טופי וג'ינג'ר. היין שופע ומרוכז, בעל חומציות נוכחת, תומכת ומאוזנת ומשאיר בסיומת טעמים מתמשכים.

סוג היין: לבן יבש

זן הענבים: גוורצטרמינר

עשיית היין: יינות סדרה Free Run מופקים מהחלק המשובח ביותר ביין המגיע מהמיצוי הראשוני הטהור והעדין של קליפות הענב, ללא לחץ מלאכותי של מכונות.
ע"י סחיטה עדינה בלבד של הקליפות לאחר התסיסה, מתקבל היין העסיסי ביותר ולו עושר טעמים, ארומות פרי ייחודיות ומבנה קטיפתי.

כרם: מקור הענבים בכרמי היקב בגליל העליון ובהרי ירושלים..

תיאור היין על פי היקב: גוורצטרמינר מסדרת FREE RUN , בציר 2019 הינו יין ארומטי במיוחד, המציג עוצמות פרי טרופי כגון פסיפלורה וליצ'י, ריחות ורדים וטעמים המובילים לסיומת ארוכה, מתקתקה ופירותית.

אודות יקב סגל
יקב סגל הוקם בשנת 1787 והינו אחד היקבים הוותיקים בישראל. יקב ישראלי, בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה, המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה. על ערכים אלו בנויה שיטת העבודה וייצור היין של היקב עוד מימיו הראשונים של היקב. החל מהשלב הראשוני של גידול הגפנים, שבו היקב נותן כבוד לטרואר ובעיקר לחומרי הגלם, ועד לשיטות הייצור של היין המבוססות על מינימום התערבות. שיטות עשייה אלו, הן שיטות עשייה מסורתיות וטבעיות המדגישות את טעמיו האמתיים של הענב ואת הקשת הארומטית שלו. החזון שלנו הוא לשמור על האותנטיות המקסימלית של הענב.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  12°-9°C

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

כל יינות סדרת FREE RUN משווקות בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top