חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לרגל יום העצמאות יקבי כרמל משיקים מהדורה מיוחדת של Giacobazzi יין מבעבע לבן בסגנון למברוסקו איטלקי בעיצוב חגיגי

לרגל יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל, משיקים יקבי כרמל , מהדורה מיוחדת של הלמברוסקו הלבן של יקב Giacobazzi בבקבוק לבן ויוקרתי, בעיצוב מיוחד ברוח יום ההולדת למדינה.
Giacobazzi הלבן, הינו הלמברוסקו לבן חצי יבש, עם כ-9% אלכוהול, בעל ניחוחות עשירים של פרחים ופירות. בעל טעם אלגנטי ופירותי, ומתיקות קלה שמאוזנת על ידי הרעננות. יין מגוון מאוד, המתאים לשתייה בפני עצמו כאפריטיף אך יכול ללוות גם ארוחות שלמות, במיוחד מנות דגים, גבינות רכות ועוגות רכות. הלמברוסקו יכול להתאים למגוון סוגי מאכלים ולמגוון אירועים שמחים שניתן לחגוג ביחד או לבד ובמחיר נגיש הן לקהל הצעיר והן לכל מי שאוהב ליהנות מיין קליל וחגיגי במחירים נוחים.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: "הצרכן הישראלי חובב יינות למברוסקו, לכן החלטנו להשיק מהדורה חגיגית ומיוחדת של למברוקסו לבן Giacobazzi המותאם לחיך הישראלי כמו גם לתרבות, לאקלים ולמאכלים בישראל ואידיאלי לחגיגות ערב העצמאות ולחגיגות "העל האש" ביום שאחריי.
השנה, חגיגות יום העצמאות יהיו במתכונת מעט שונה בישראל, באיטליה וברחבי העולם, בעקבות המציאות המאתגרת וזוהי הזדמנות לקיים את החגיגות בהתאם למציאות הנוכחית ולהרים "כוסית לחיים" חוצה גבולות ויבשות."

Giacobazzi הינה סדרת יינות מבעבעים בסגנון למברוסקו, , עם אחוז אלכוהול של כ- 9%. היינות מיוצרים באיטליה בשיטת שארמט (Charmat) מענבי למברוסקו ומונטה-ריקו. משפחת Giacobazzi הקדישה דורות שלמים לטיפול בכרמים והפקת יינות. בחלוף הזמן, הפך השם Giacobazzi לשם נרדף ללמברוסקו. היקב ממוקם במודנה שבחבל אמיליה באיטליה, אזור הנחשב ללב הלמברוסקו האיטלקי המקורי. היינות מסדרה זו מתאימים למגוון רחב של אפשרויות צריכה: אפרטיף וארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות.

Giacobazzi לבן מצטרף לשני היינות בסדרה:

למברוסקו אדום חצי יבש – יין חצי יבש, בעל צבע אדום עמוק עם השתקפויות בצבע סגול. היין בעל ניחוח פרחוני נפלא עם רמזים של תות שדה ודובדבני מרשינו. הטעם החצי יבש מאוזן באופן נעים על ידי הרעננות, ומבליט את טעמי הפירות האדומים.

מומלץ להגיש בטמפרטורה של 10-13 מעלות.

למברוסקו רוזה חצי יבש – יין בעל צבע ורוד מבריק, ניחוחות של פרחים עם רמזים של סיגליות. הטעם אלגנטי ופירותי, חצי יבש עם סיום של פירות אדומים.

מומלץ להגיש בטמפרטורה של 8-11 מעלות.

* מחיר המוצר החדש יהיה זהה לשאר מוצרי הסדרה ויעמוד על 25 ₪. ניתן לרכוש בחנויות וברשתות השיווק ולהזמין באתרי האונליין של רשות השיווק המובילות וחנויות היין הנבחרות.

יקב Giacobazzi

היקב המשלב מסורת וחדשנות מאז 1958, נמצא בלב חבל אמיליה רומנה שבצפון איטליה. היקב מתמחה מעל 50 שנה בייצור יינות תוססים – למברוסקו מזנים שונים, וכן מוסקטו ופרוסקו המגיעים מאזורים אחרים באיטליה. היקב מייצא את תוצרתו לכל רחבי העולם מאז שנות ה-70. בעלי היקב מאמינים שיין הוא הביטוי האולטימטיבי של האזור שבו הוא גדל ושל האנשים שגרים בו, ולכן מתייחסים בכבוד רב למסורת, יחד עם הקפדה על איכות וחדשנות. עבור יקב Giacobazzi יין הוא אמנות.

קרדיט תמונה: אייל קרן צילום קולינארי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top