חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הרצוג עם 2 יינות כשרים לכבוד חג הפסח תש"פ שרדונה 2018, ו- Quartet בלנד ספיישל רזרב 4 זנים אדום 2016

ייננות משפחת הרצוג מארצות הברית, היא סיפור של חדשנות. האימפריה האוסטרו-הונגרית של סוף המאה ה -19 הייתה ידועה בתרבות הפרוגרסיבית שלה ובייצור החדשני שלה. הקיסר פרנץ ג'וזף, בקיא ביינות משפחת הרצוג, הפך את פיליפ הרצוג לברון וביקש ממנו להפיק יין לחצר המלוכה. כך החל סיפורם של הייננים שברחו מהנאצים, שטו בים ואז חצו יבשתבשנת 1985, שמונה דורות לאחר שהמשפחה של הרצוג החלה לייצר יין, דיוויד הרצוג העביר את הייצור מניו יורק לאזורי הטרואר הטובים ביותר בקליפורנייה בעמק נאפה, לודי וקלרקסבורג. כאות הוקרה למייסד, משפחת הרצוג הקימה את תווית היין 'הברון הרצוג'. עבור משפחת הרצוג, ייצור יין זה לא רק עסק. זו זכות שמאפשרת להם לכבד את אבותיהם עם כל זן, כל סגנון, כל בקבוק. יקב הרצוג עם 2 יינות כשרים לכבוד חג הפסח תש"פ שרדונה 2018, ובלנד אדום 2016.

Baron Herzog Chardonnay 

יקב הרצוג שרדונה 2018 

סוג היין: לבן יבש

רשמי טעימה שלי: צבע, זהבהב נוגע בגוונים ירקרקים צלולים ושוליים בוהקים. בלנד ענבי שרדונה המגיעים מכרמים מהחוף המרכזי וה-RUSSIAN RIVER, תערובת זו הניבה יין שופע ומורכב מאוד. בעל גוף נוטה למלא עם תווים של אגס אפוי, פריחת הדרים תפוחים ולימון, עם נגיעה של אלון ורמזים לקרמל ותווים של פרי טרופי טרי, ועם רמז לווניל בגימור. הגישו  צונן במעט ותרגישו את רעננות הקיץ. תמורה נאה למחיר.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  12°-9°C

כשרות: OU. כשר לפסח ולכל ימות השנה. היין מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

Herzog Special Reserve Quartet, California

יקב הרצוג בלנד אדום ספיישל רזרב 2016

רשמי טעימה שלי: צבע כהה ועמוק. באף, פירות יער שחורים ובשלים. אוכמניות ודובדבנים ונגיעות תיבול. ארז ואלון. החך, מורכב ומאוזן, נותן ביטוי למאפיינים הזניים של ארבעת זני הענבים המשולבים בהרמוניה. הגוף נוטה למלא, טאנינים מפותחים. פרי עשיר. רמיזות לשוקולד ולקקאו, בסיומת טובה, הנוגעת קלות במרירות.

סוג היין: בלנד אדום יבש

הרכב זני: פטי ורדו, קברנה סוביניון, מלבק וזינפנדל

אלכוהול: 14.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: OU. כשר לפסח ולכל ימות השנה. היין מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 180 ₪.

הרצוג

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top