חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב שילה ממליץ על 3 יינות זניים מסדרת הרזרב סוד – קברנה פרנק 2017, פטיט סירה 2017, פטיט ורדו 2017, לכבוד חג הפסח תש"פ

סדרת "סוד" היא הלחם וחמאה ה-"BEST SELLER" המובילה במכירות של היקב. הקברנה סוביניון מסדרה זו, נחשב ליין המבוקש ביותר והנמכר ביותר בסדרה ועמיחי משתדל לייצר ממנו כמה שיותר ולעשותו גם כמה שיותר טוב. הביקורות להן זכה יין זה באופן עקבי ולציונים של 90 ומעלה ממבקרי היין הנחשבים בעולם ובתחרות היין הישראלית "אשכול הזהב" הוא זכה 5 פעמים במדליית זהב והוא אפילו בצניעותו לא מספיק אפילו לשלוח את היין כל שנה לתחרות כי לפעמים היין עוד נמכר לפני הזמן של התחרות…לאחרונה, סדרת "סוד" הורחבה לכדי 6 יינות זניים וזה משהו, שעמיחי חלם לעשות כבר כמה שנים, ואף פעם עד עתה הוא לא הצליח לעשות, כי הוא לא הגיע לרמה שהוא רצה. ועתה, לסדרה נוספו 3 יינות שיצאו לשוק המקומי וגם השוק בארצות הברית, בלגיה וצרפת, כבר עם ביקוש ליינות אלה. והיינות כולם זניים והם: פטי וורדו, פטיט סירה, וקברנה פרנק מבציר 2017 והם יופי של המלצה לכבוד חג הפסח תש"פ. ואני מתכתב עם ידידי עמיחי לוריא היינן והוא שולח לי בגאווה רבה תמונות של זכיות נחשבות בציונים של 91, ו- 94 ליינות שלו. ואני אומר לו: "תגיד, שלושת היינות האלה, טעמנו אותם יחד כמדומני ביקב"?, והוא בצניעותו אבל עם המון גאווה, של מי שיודע מה יש לו ביד, עונה לי: "אתה לא תאמין כמה היינות גדלו"! וכמה שהוא צודק! אלה יופי של יינות ולא פחות! לשתות וליהנות!

יקב שילה פטיט סירה "סוד" 2017 

סוג היין: אדום יבש

יין זה עשוי 100% ענבי פטיט סירה מהחלקות היותר מובחרות של היקב. אשר עברו מיון אשכולות קפדני. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי 18 חודשים. רק החביות המובחרות נבחרו ליין יוקרתי זה. היין ימשיך וישתבח בשנים הקרובות.

רשמי טעימה שלי: צבע כהה עמוק ורווי. באף, גרעין אוכמניות, שזיף שחור, דובדבן שחור, תבלין לבנדר ופלפל, בחך, יין זה מציג אלגנטיות ועדינות יוצאת דופן. טעמי השזיף השחור הנדיב וטעמי הדובדבן השחורים בולטים ועם זאת מגובים בקינמון עדין, ציפורן ותווי תבלין ארז מתיישן ואלון. יש בו ביין גם רעננות שהופכת אותו למזמין מאוד עם טאנינים איתנים וסיומת ארוכה ונדיבה, המעודדת אתכם ליהנות ממנו עכשיו, אך יש בו גם את העומק והמורכבות להתיישן עוד שנים רבות.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: O.K, בד"צ חתם סופר בני ברק, רבנות מטה בנימין, והכשר רבי באב"ד. כשרים למהדרין לפסח ולכל ימות השנה.

מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪.

יקב שילה קברנה פרנק "סוד" 2017

סוג היין: אדום יבש

יין זה עשוי 100% ענבי קברנה פרנק מהחלקות היותר מובחרות של היקב. אשר עברו מיון אשכולות קפדני. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי 18 חודשים. רק החביות המובחרות נבחרו ליין יוקרתי זה. היין ימשיך וישתבח בשנים הקרובות.

רשמי טעימה שלי: אף, פרחוני אלגנטי. ניחוחות של כוכב אניס, פלפל ירוק, לבנדר ושזיף, פטל כחול בשל, ארז אדום ורוזמרין טרי. בפה, חם ועגול. טעמים של פטל, עלה טבק ועלי קפה קלויים, גוף בינוני, פרי זני בשל, חומציות מאוזנת, טאנינים רכים ובוגרים, שיוצרים תחושת פה עשיר, לאורך זמן. יין זה מציג כיום אופי פרי זני בשל, כולל סיגליות, אוכמניות, דומדמניות, דובדבנים וכן אדמתיות. סיומת ארוכה.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: O.K, בד"צ חתם סופר בני ברק, רבנות מטה בנימין, והכשר רבי באב"ד. כשרים למהדרין לפסח ולכל ימות השנה.

מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪.

יקב שילה פטי וורדו "סוד" 2017

סוג היין: אדום יבש

יין זה עשוי 100% ענבי פטיט ורדו מהחלקות היותר מובחרות של היקב. אשר עברו מיון אשכולות קפדני. היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתי 18 חודשים. רק החביות המובחרות נבחרו ליין יוקרתי זה. היין ימשיך וישתבח בשנים הקרובות.

רשמי טעימה שלי: תווים חזקים של אוכמניות וארומות של פטל שחור ושזיפים שחורים, פרי אדום כהה ועשבוניות, עם תווים מינרליים המזכירים גרפיט, אלון קלוי וגם תווים בלסמיים נוגעים בתיבול. בפה, אלגנטיות ותווים עדינים, המגדירים יין מתוחכם. הכניסה רעננה, רכה, ומרשימה. עם איזון חומציות טוב, אחריו טאנינים בוגרים, המעניקים לו רוחב והתמדה בחיך. גוף מלא, עם טעמים של פירות כהים ועשירים וטעמי קפה, מוקה, מחמיאים לאלון משולב היטב. אורך טוב, הכולל גימור מתמשך.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: O.K, בד"צ חתם סופר בני ברק, רבנות מטה בנימין, והכשר רבי באב"ד. כשרים למהדרין לפסח ולכל ימות השנה.

מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪.

לחצו כאן לקטלוג היקב המושקע והמפורט

שורשים עתיקים – יקב מודרני

www.shilohwinery.com

[email protected] 

 https://www.facebook.com/ShilohWine

קרדיט תמונות: אייל קרן צילום קולינארי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top