חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב פסגות מתחדש ב-2 יינות אדומים: יין זני קברנה סוביניון 2018, ובלנד "פיק" מבציר 2017 לכבוד חג הפסח תש"פ

יקב פסגות הוקם בשנת 2003 ומאז גדל בהתמדה. כיום מייצר היקב כ- 500,000 בקבוקים בשנה כאשר למעלה מ- 70% מהם מיוצאים לעשרות מדינות ברחבי העולם.
יקב פסגות מייצר למעלה מ- 14 סוגי יינות איכותיים אשר מדי שנה זוכים בתחרויות יוקרה, במדליות ובפרסים בינלאומיים. בשנת 2018 ובשנת 2019 זכה יקב פסגות לתואר היקב הטוב ביותר בישראל על ידי המגזין הכלכלי הבינלאומי "וורלד פייננס".
כרמי היין נטועים על טרסות אדמת גיר סלעית בגובה 900 מטר מעל פני הים בהרי בנימין והשומרון – טרואר המייצר פרי מרוכז ואיכותי. יינות היקב מתאפיינים בטעם עוצמתי ובארומה ייחודית ובכך מבטאים את השילוב הנכון בין תנאי גידול מצוינים, ידע וטכנולוגיה מתקדמים ומבטיחים הנאה מרבית לשותה.
על בקבוקי יינות יקב פסגות מוצג רפליקת מטבע עתיק המתוארך לתקופת המרד הגדול (66-73 לספירה), אשר נמצא במערה עתיקה בין הכרמים בפסגות במהלך הקמת היקב. מצדו האחד של המטבע מופיע איור של אמפורה, כלי עתיק לאחסון יין, ומצדו האחר איור של עלה גפן והכתובת "לחירות ציון". מטבע זה הוא סמל לחירות ועצמאות העם היהודי בארץ ישראל ומהווה עבורנו את החיבור לשורשינו ההתיישבותיים, החקלאיים והתנכיים ולמסורת עשיית היין באיזור זה לפני יותר
מאלפיים שנה…! יקב פסגות מתחדש ב-2 יינות אדומים: יין זני קברנה סוביניון 2018, ובלנד "פיק" מבציר 2017 לכבוד חג הפסח תש"פ.

יקב פסגות קברנה סוביניון 2018

רשמי טעימה שלי: צבע עמוק וכהה, עם פרי עשיר וטאנינים בשלים וקטיפתיים ארומות וטעמים רב שכבתיים ושופעים, כולל קקאו, קסיס, ופירות יער כהים בשלים. תמורה נאה למחיר. 

סוג היין: אדום יבש

כרמים: הרי ירושלים

הרכב: 100% קברנה סוביניון
נתוני יין: pH      3.83%
TA      5.1 גרם\ליטר
Alc.     % 15.0

תהליכי ייצור: כל חלקה נבצרה במועד ההבשלה הנכון לה ונקלטה ביקב בנפרד. הענבים נמעכו והותססו בטמפרטורה מבוקרת וקרירה יחסית (24-26 מעלות), ובהמשך הושרו על הקליפות עד למיצוי מאוזן של טאנינים. לאחר התסיסות היין יושן בחביות צרפתיות והונגריות בנפח 300 ליטר למשך 12 חודשים.

על היין: יין בעל גוף בינוני עד מלא, מבנה מהודק ועמוד שדרה חומצי תומך עם השפעה עדינה של חבית  ברקע.  ליין ארומות וטעמים מרובים של פרי אדום ומעט פרי שחור (גרגירי יער, דובדבנים, חמוצים ושחורים ושזיף שחור), נגיעות של תימין, עשבי תיבול יבשים, אספרסו ושוקולד מריר. היין מתאים למאכלים עדי טעם כגון אסאדו, זנב שור, צלעות כבש ועוד. בתנאי יישון נאותים, היין צפוי להשתבח על ציר הזמן.
טמפרטורת הגשה מומלצת:

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16-18 C°

כשרות: מהדרין מטה בנימין, בד"צ העדה החרדית.

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪.

                    
יקב פסגות פיק (בלנד) 2017: 

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול עמוק וכהה. באף, תערובת של עשב בר ופרחוניות סגלגלה. תווי ורדים אדומים, פלפל שחור, חמוציות חמות, אוכמניות עם רמזים לתות, גרגר יער שחור, טחב, ואדמה מאובקת. החך, בעל גוף מלא. שכבות בהירות מורכבות ועבות, של טעמי פטל שחור ואוכמניות, לאורך גרעין עמוס מינרלים של סלע כתוש, אבן רטובה וטאנינים גמישים, לוקחים אל הגימור הארוך. יופי של יין.

סוג היין: אדום יבש

כרמים: הרי ירושלים

הרכב זני: סירה 40%
פטיט סירה   44%
מורברדרה    16%

נתוני יין : PH 3.67%
TA      5.0 גרם\ליטר

אלכוהול: 14%

תהליכי ייצור: החלקות השונות נבצרו במועד הבשלה אופטימאלי ותססו בנפרד, לאחר התסיסות כל זן נכנס ליישון בחביות עץ אלון צרפתיות והונגריות למשך 12 חודשים, לאחר מכן היינות מהזנים השונים אוחדו לבלנד. היין עבר סינון גס בלבד.

על היין: פסגות פיק 2017 הינו יין המורכב מזני דרום צרפת, המותאמים באופן מחמיא
אקלים  הישראלי. הסירה ניתן את הפרי השחור והתבלינים, הפטיט סירה את
המסגרת הטאנית והפרי האדום, והמורברדרה את החיוניות והרעננות שעושים
את היין לרענן וצבעוני, והתוצאה היא יין ארומטי, עשיר ומרובד, בעל מבנה מהודק,
עם גוף מלא אך לא כבד, עמוד שדרה חומצי תומך וסיומת ארוכה.
היין  מתאפיין בארומות פרחוניות (סיגליות, לבנדר) ועשבי תיבול וטעמים של פירות
שחורים וברקע פירות אדומים.
היין יהווה בן לוויה ראוי לתבשיל כתף, כבש, תבשילי קדרה לימוניים וריזוטו בציר
בקר/פטריות.
בתנאי יישון נאותים, היין צפוי להשתבח על ציר הזמן.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16-18 C°

כשרות: מהדרין מטה בנימין, בד"צ העדה החרדית.

מחיר מומלץ לצרכן: 150 ₪.

יקב פסגות

יישוב פסגות ד.נ מזרח בנימין 90624

02-9979333

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top