חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב אור הגנוז משיק עמוקה גליללייט 2019, שרדונה מהדורה מיוחדת 2018, ויין קינוח הר סיני זהב 2018, לכבוד חג הפסח תש"פ.

יקב אור הגנוזהינו יקב בוטיק אשר הוקם בשנת 2005 בלב אזור היין בגליל, למרגלות הר מירון ושם לו למטרה לייצר יין באיכות גבוהה, באווירת "בוטיק" אמיתית. מתוך הכרמים הוותיקים נבחרים הגפנים בצורה קפדנית, לכל סדרת יין בנפרד. ההתאמה והזהות בין חלקות האדמה ליינות השונים, הופכת את כל תהליך הייצור לאישי יותר. המתכון הייחודי המשלב בין איכות הכרמים והטרואר המיוחד של אזור הר מירון, הסמיכות למקומות בהם חיו התנאים הקדושים האהבה והשיתוף פעולה בין החברים, כל אלה חברו יחד להעניק ליינות "אור הגנוז" את הטעמים והניחוחות היוקרתיים והמיוחדים שכל כך מאפיינים אותם שתוכלו לחוש כבר מהטעימה הראשונה. 

היקב מנוהל ע"י הישוב החרדי-שיתופי "אור הגנוז" המעודד אורח חיים של עבודה לצד לימוד פנימיות התורה. כל עובדי היקב הנם תושבי היישוב. אנו ביקב "אור הגנוז" מדגישים יותר מכל את המשפט האומר "יין טוב מתחיל בכרם". הכרמים, בעלי היסטוריה של מאות שנים, ממוקמים בגבהים שבין 770-900 מטרים מעל פני הים, נהנים מהאקלים הייחודי של אזור מרום הגליל, המתאים בעיקר לגידול זני ענבי איכות. השילוב המנצח בין אזור הכרמים האיכותי, רמת המיון המוקפדת והנסיון המקצועי הרב של יינן היקב מעניק ליינות 'אור הגנוז' את הטעמים והניחוחות המייחדים ומאפיינים אותם. מתחילת דרכו התחייב יקב 'אור הגנוז' לייצור יינות איכותיים ברמה בינלאומית, בדרגת הכשרות הגבוהה ביותר, וזאת מבלי לאבד את האווירה הכפרית והחקלאית המאפיינת את האזור. הכרמים, הגפנים והענבים נבחרים וממוינים על פי רמות האיכות, כך שלכל יין יש את האופי האישי והייחודי שלו. יקב אור הגנוז משיק עמוקה גליללייט 2019, שרדונה מהדורה מיוחדת 2018, ויין קינוח הר סיני זהב 2018, לכבוד חג הפסח תש"פ.

יקב אור הגנוז משיק עמוקה גליללייט 2019

רשמי טעימה שלי: בסקרנות, זהו יין שהזכיר לי יינות בוז'ולה בפירותיות הרעננה והבולטת ובצבעוניות החדה. באף, ארומות של דובדבן בהיר, רענן ובעל מבע אקספרסיבי. החך, קל ופירותי פשוט אך עם טוהר של פרי רענן וטרי. יין שתי ועכשווי עם אלכוהול נמוך.

גלילייט יין  ייחודי מיוצר ע"י טכנולוגית הייטק מתקדמת ומורכבת שפותחה ע"י יקב אור הגנוז בסיוע של הקרן לחדשנות של מדינת ישראל.

טכנולוגיה זו של היקב שארכה במשך כשנתיים של פיתוח מאפשרת לייצר יין אדום יבש עם כהל של 9% מענבים בשלים ובשלים מאוד עם כהל פוטנציאלי של 14.5-15% .

היין הינו 100% ענבים ללא שימוש בכימיקלים, או חומרים טבעים אחרים שאינם מרכיבי פרי הגפן.

היין מבציר 2019 מכיל רק 1.3 גר' סוכר בליטר

הרכב זני: היין מיוצר מ 100% ענבי קברנה סוביניון בשלים,

תיאור היין על פי היקב: הנו בעל ניחוחות פירותיים עם פרחוניות ותיבוליות עדינה וצבעו בורדו סגלגל.

אלכוהול: 9%

3.8 :PH

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין כשר לפסח . בד"צ העדה החרדית ירושלים ובית יוסף.

יינן: אהרון זיו

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪.

יקב אור הגנוז שרדונה מהדורה מיוחדת לא מסונן 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, קש בהיר וצלול עם שוליים בוהקים. הגוונים, ירקרקים זהובים. באף, ניחוחות של פירות אבן בשלים כאגס ומלון, עם תרמיל וניל עדין ואגוז קשיו קלוי. בחך, טעמים שמקיפים ליבת הדרים אינטנסיבית. המרקם נקי ורענן, עם איזון אלגנטי של חומציות, ועוצמת פרי, עם כמה ניואנסים מורכבים מעץ האלון.

סוג היין: לבן יבש

יין לא מסונן, במהדורה מיוחדת זה, הופק מענבי שרדונה מחלקה נבחרת במרום הגליל.

היין בחלקו הותסס והשתבח בחביות עץ אלון צרפתי בתסיסה איטית ומוקפדת אשר הביא לביטוי מרשים של זן זה.

תיאור היין על פי היקב: היין בעל צבע קש בהיר עם גוון צהבהב – ירקרק , ארומות משולבות של פרחי בר הדרים  בשלים, תפוח צהוב,אגס , אננס דבש ווניל. טעמו של היין מלא ועגול, רך ורענן, מורכב ועשיר עם מאפיינים מודגשים של יישון בחביות אלון צרפתי . סיומת של היין  עדינה ארוכה ומרשימה.

התיישנות: תקופת יישון 10 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

אלכוהול: 12.9%

PH: 3.6

טמפרטורת הגשה מומלצת:  12°-9°C

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין כשר לפסח . בד"צ העדה החרדית ירושלים ובית יוסף.

יינן: אהרון זיו

מחיר מומלץ לצרכן: 115 ₪.

יקב אור הגנוז הר סיני זהב יין קינוח 2018

רשמי טעימה שלי: וואו! יין טעים בטירוף. וכן, אתם כבר יודעים שאני אוהב אותם מתוקים, רכים, מתרפקים, מפנקים, מחבקים, נוגעים בקרמליות וחימצון ארומאטי. צבע, זהוב. אף: ארומה עזה, רמזים לדבש, פירות מסוכרים ותווי פרחים והדרים, לצד תווים חריפים של אלון קלוי, סירופ אפרסק, ראחאת לוקום טורקי, דבש, ליצ'י וג'ינג'ר. פה, צפיפות "שמנונית" מצוינת בחך, איזון נהדר של חומציות וסוכר, נוטה יותר לכיוון הצד של הרעננות והמתיקות. משמשים יבשים, צימוקים זהובים, דף לדר של מישמש מיובש, גליצרין, מתוק ומרענן בו זמנית. קחו אותו כאפריטיף, תקנחו איתו כדז'סטיף, בהרמוניה עם גבינות חזקות, סלטים ותבשילים אקזוטיים.  אם אתם אוהבים אותם מתוקים הנאתכם תהיה שלמה. תמורה נהדרת למחיר. ציקצוק של אושר בשפתיים, עם המון טעם של עוד. וואו !

סוג היין: יין קינוח

יין קינוח מיוחד זה, מיוצר מענבי גוורצטרמינר מבציר  2018 תוך שימוש בתורת טכנולוגיה קדומה בסגנון מדיירה, המבוססת על בציר מאוחר של ענבים בשלים מאוד, רובם מצומקים, ויישון בחביות עץ אלון תחת כיפת השמיים במשך כשנה.

תיאור היין על פי היקב: היין ניחן בצבע ענברי עמוק מרהיב ובעל ארומה משכרת של שושנים וחבושים, ברקע עץ אלון ואגוז קלוי. טעמו שמנוני עשיר עם סיומות ארוכה ומרשימה.

אלכוהול: 15.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  12°-9°C

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין כשר לפסח . בד"צ העדה החרדית ירושלים ובית יוסף.

יינן: אהרון זיו

מחיר מומלץ לצרכן: 95 ₪.

יינות אור הגנוז מופצים ומשווקים ע"י "אשכול"

מוקי ויינשטוק 0546477182

יקב אור הגנוז

ד.נ. מרום הגליל, ישראל

 04-6990836

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top