חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת אנוטקה, יבואנית יינות ומשקאות אלכוהוליים, מציגה את יינות יקב צובה סמיון – סוביניון בלאן 2018, ו – מצודה 2016,לרגל חג הפסח

חברת אנוטקה, יבואנית יינות ומשקאות אלכוהוליים, המפיצה הרשמית של יינות יקב צובה בארץ, מציעה את מגוון יינות היקב הישראלי ברמות מחיר שונות לרגל חג הפסח הקרב ובא. היינות של יקב צובה, הפכו לשם נרדף לאיכות ולמצוינות וניתן למצוא אותם בחנויות יין נבחרות ברחבי הארץ.
בין היינות המובילים המותאמים לאירוח בליל הסדר ובחג הפסח, בולטים במיוחד יינות בעלי ניחוחות עשירים ורעננים. אם בשנים עברו יינות החג התמקדו בעיקר ביינות אדומים, כיום קיימת מגמה גוברת של צריכת יינות לבנים גם על שולחן החג. יקב צובה הנו יקב ישראלי מוביל המייצר כ- 60,000 בקבוקים בשנה ונמכר בחנויות היין המובחרות בארץ ובחו"ל (צרפת, ארה"ב ועוד). כל יינות היקב כשרים למהדרין בהשגחת רבנות מטה יהודה וכשרות בינלאומית OK.
היינות המשובחים, המיושנים בחביות עץ אלון צרפתי בין 8-18 חודשים, שואבים את איכותם מניסיונם של הכורמים ואהבתם של העושים במלאכת היין.
יקב צובה הוקם בשנת 2005 כיקב estate המבוסס על ענבים מכרמי קיבוץ צובה, אשר עציהם ניטעו עוד בשנת 1996. הכרמים בו משתרעים על אדמת טרה-רוסה, בין סלעים, גיתות וטרסות עתיקות יומין. הגובה הרב בו ממוקם היקב- (730+), הלחות הנמוכה, הפרשי הטמפרטורות בין הלילה ליום, ושורות הכרם הנטועות מצפון לדרום בצפיפות של 666 גפנים לדונם, יוצרים תנאים טופוגרפיים ייחודיים ואידיאליים לגידול ענבים. בנוסף, הבציר הלילי שומר על איכות הענבים המגיעים צוננים אל היקב. יקב צובה סמיון – סוביניון בלאן 2018, ו – מצודה 2016,לרגל חג הפסח תש"פ.

יקב צובה סמיון -סובניון בלאנק 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, ירקרק בהיר בגווני גש עם שוליים צלולים ובוהקים. באף, סגנון עשבוני טרי עם נגיעות לימון. החך, פריך ומרענן. טעמים טריים של אשכוליות, דשא, דומדמניות, בגימור הדרים רוחש. מרקם נקי ופריך, סגנון טרי ליהנות ממנו עכשיו, עם פירות ים, מנות ראשונות וסלט. יין לחודשי הקיץ.

סוג היין: יין לבן יבש

הרכב זני: בלנד לבן המורכב מ-50% ענבי סוביניון בלאן ו- 50% סמיון,

עשיית היין: בשיטת surlie בורגונדית מסורתית בתהליך של השרייה על גבי השמרים.

התיישנות: 8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

תיאור היין על פי היקב: התוצאה הסופית הנה של יין בעל ניחוחות עשירים ורעננים וחומציות מאוזנת.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9°-12°C

כשרות: יינות יקב צובה כשרים בהשגחת רבנות מטה יהודה וכשרות בינלאומית OK.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-75 ₪.

יקב צובה מצודה 2016

רשמי טעימה שלי: צבע, כהה ועמוק, הכולל ליבה אדומה שחורה אטומה. באף, ניחוחות דומדמניות אדומות ושחורות, מתערבבים בתות, מעל חליטות טבק, ארז ועלי דפנה. החך, בעל גוף בינוני עד מלא. טעמי הדומדמניות השחורות והפירות הבשלים מעל טבק ארז, ונגיעות של עשב יבש עדין ואדמה. טאנינים יבשים. טעם מסיים של דומדמניות שחורות, תות בשלים, ניואנסים של טבק וארז, עלה דפנה עדין ותבלין. הרבה יין בקצת כסף. אהבתי.

סוג היין: יין אדום יבש

הרכב זני: בלנד אדום המורכב מ-75% ענבי קברנה סוביניון, 20% מרלו ו- 5% קברנה פרנק.

התיישנות: 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

תיאור היין על פי היקב: התוצאה היא של יין קטיפתי, הרמוני, בעל סיומת ארוכה, עם שפע טעמים של פירות אדומים בשלים. יין משובח ומורכב אשר עשוי להשתבח עוד בשנים הקרובות.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: יינות יקב צובה כשרים בהשגחת רבנות מטה יהודה וכשרות בינלאומית OK.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-110 ₪.

להשיג בסניפי רשת Wine & More ובחנויות יין מובחרות ברחבי הארץ.

אנוטקה

אנוטקה הנה חברת ייבוא יין ומשקאות אלכוהוליים, בבעלות משפחת חינאווי.
אנוטקה, אוחזת בפורטפוליו עשיר של מוצרי פרימיום הכוללים מותגי יין מוכרים כמו פרסקולבדי, פרקשנט, שמפניה פול רוג'ר, מוגה, יקב צובה ועוד. במקביל, מייבאת הקבוצה גם מותגי אלכוהול- דוגמת וודקה KREMLIN AWARD וקוניאק HINE. בתחום הבירה מייבאת את מותג הבירה הספרדי המוביל סן מיגל ועוד.

יקב צובה

קיבוץ צובה, ד.נ. הרי יהודה 9087000

02-5347678
[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top