חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המדריך השלם: "סודות של יין טוב" מאת מליסה מונוסוף

אתם בבידוד? מישהי/ו שאתם אוהבים נמצאים בבידוד? הנה אופציה שפויה עבורכם, כזו שתעשיר את ידיעתכם ואת נפשכם ותמיד הכי נכון לעשות זאת לצד כוס של יין טוב, בין אם אתם חובבי יין או סומליה – זה הספר שאתם חייבים לקרוא! מדריך ממצה, שימושי ויעיל, שעונה על מגוון שאלות חשובות – איך להטעים את היין לאוכל? אין להרכיב אוסף יין אישי? איך פותחים בקבוק יין בכל מצב? ועוד הרבה מידע הכרחי שכדאי ללגום. לחיים! קריאה מהנה ותזכרו זו גם אחלה מתנה! וכמובן חג שמח והמון בריאות!

"סודות של יין טוב" הוא מדריך גדוש במידע, טיפים ובפרטי טריוויה לחובבי יין מכל הזנים והסוגים. החל מחובבי יין טירונים ועד לסומליה יודעי הדבר, כולם ילמדו מהספר על עולם היין: טכניקות טעימת יין של מומחים מהעולם, באילו כוסות להשתמש ומתי, איך להתאים את היין לאוכל ועוד.

במדריך, שהוא מתנת חג נפלאה לפסח, יש מילון מונחים לעולם היין, טמפרטורות הגשה מדויקות והמלצות ליינות המוצלחים ביותר בכל תג מחיר.

זהו ספר שישמש את קוראיו לדורות ויקנה להם מידע איכותי, משמעותי וחשוב אל נבכי עולם היין.

מליסה מונוסוף, היא מאסטר סומליה החל משנת 2010, ו- EDUCATION DIRECTOR, THE COURT OF MASTER SOMMELIERS AMERICAS. היא בוגרת המכון הקולינרי באמריקה ורכשה את כישוריה במסעדות המובילות בפילדלפיה, כולל מסעדות fountain ברשת מלונות four seasons.

מליסה מונוסוף, היא האישה ה-17 בעולם המחזיקה בתואר סומליה ובשנים 2009-2011 קטפה תארים נחשבים ביותר בתחום היין – "הסומלייה הטובה ביותר, "הסומליה הצעירה המבטיחה ביותר של אמריקה" והייתה מועמדת מטעם קרן ג'יימס בירד בקטגוריית "שירות היין הטוב ביותר".

כריכה קשה | 144 עמ' | 98 ₪.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top