חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יינות חדשים לפסח מהארץ ומהעולם חברת שקד מפיצה את "דרך ארץ" גוורצטרמינר הישראלי ו – את "פאסטינו 6" הכשר מספרד לכבוד חג הפסח תש"פ

שולחן ליל הסדר החגיגי תמיד מזמן אליו יינות רבים ומגוונים. חברת שקד ממליצה השנה על שני יינות חדשים – "דרך ארץ" גוורצטרמינר הישראלי, יין במחיר נגיש ונוח ובאיכות מפתיעה, ו- "פאסטינו 6", יין כשר ומוצלח הישר מריוחה שבספרד לכבוד חג הפסח תש"פ.

דרך ארץ
יינות ארץ ישראל נודעים באיכותם כבר מהעת העתיקה. גם כיום נטועים ברחבי הארץ כרמים איכותיים. שאיפת יוצרי סדרת "דרך ארץ" הינה ליצור יינות אשר נותנים תמורה נהדרת בכל לגימה. היינות בסדרה מיוצרים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומבוססים על ענבים ממגוון אזורי הגידול בישראל, כל זן מאזור הגידול האידיאלי שלו. יינות "דרך ארץ" מיוצרים עבור חברת שקד על פי דרישות מחמירות ותחת בקרת איכות קפדנית לאורך כל שלבי הייצור. היינות בעלי אופי פירותי, צעיר ורענן והם מאוזנים ומוכנים לשתייה.

דרך ארץ גוורצטרמינר

אזור גידול: כרמים איכותיים ברחבי הארץ

זן ענבים: גוורצטרמינר

תהליך ייצור: הענבים נבצרו בלילה ולאחר השריה קצרה וסחיטה עדינה תססו במיכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה במטרה לשמר את הרעננות והפירותיות.

על היין: יין חצי יבש ארומאטי, פירותי ורענן בעל ירקרק בהיר וצעיר. ליין ניחוחות ארומטיים של פירות טרופיים עם טעם עשיר ומתיקות עדינה ומאוזנת היטב.

מחיר: 29 ₪.

פאוסטינו
פאוסטינו הינו אחד היקבים החשובים באזור ריוחה. הוא מזוהה ומוכר ברחבי העולם ומייצר מגוון גדול של יינות החל מיינות ריוחה צעירים המהווים תמורה מעולה למחיר ועד יינות ריוחה גראן רזרבה נפלאים בעלי יכולת התיישנות יוצאת דופן. ההיסטוריה של היקב החלה כבר בשנת 1861 כאשר אבי המשפחה, Eleuterio Martinez Arzok, רכש אחוזה עם כרם גפנים. מאז ממשיכים בני המשפחה לרכוש קרקעות, לטעת כרמים ולייצר יינות איכותיים באזור. כיום מטפחת המשפחה כ- 6,500 דונם כרמים ובבעלותה מספר יקבים נוספים ברחבי ספרד. יינות פאוסטינו מייצגים את המסורת המפוארת של ריוחה יחד עם התעוזה, היצירתיות והמקצועיות המאפיינים את היקב.

פאוסטינו 6 (כשר)

אזור גידול: ריוחה, ספרד

זני ענבים: טמפרניו

תהליך ייצור: היין התיישן מספר חודשים בחביות עץ אלון אמריקאי

על היין: ריוחה קלאסי מאוזן, אלגנטי ומהנה מאוד עם נגיעות עץ אלון ופרי מצוין. מתיישן מספר חודשים בחביות עץ אלון אמריקאיות ומעניק איכות גבוהה ותמורה יוצאת מהכלל למחירו.

מחיר: 69 ₪.

חברת שקד

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top