חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב היוצר נערך בעקבות המצב ומציע משלוחים עד הבית בחנות בוטיק אונליין

משבר הקורונה שהגיע גם לישראל הביא את מנכ"ל היקב אראל ברקאי להחלטה לפתוח חנות אונליין קלה לתפעול שתספק משלוחים עד הבית באופן מיידי, במיוחד בתקופה הבוערת לקראת חג הפסח. יקב היוצר הינו יקב ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי.

מנכ"ל יקב היוצר, אראל ברקאי: "לקראת חג הפסח אנו נערכים כבכל שנה לאספקת יינות לשולחן החג למשפחות רבות בישראל דרך רשתות השיווק וחנויות היין. בחג הפסח ישנה עלייה של למעלה מ 90% אחוזים ברכישת יינות. המציאות החדשה בתקופה האחרונה אילצה אותנו לחשב מסלול מחדש ולהבין שאנו חייבים לעשות כל שביכולתנו בכדי לספק ללקוחותינו את היינות הטובים ביותר לשולחן החג. לכן, החלטנו לעשות מהלך מהיר ולהשקיע משאבים בחנות אונליין ובממשק נוח לתפעול על מנת לספק משלוחים של כל יינות היקב עד הבית".

לקראת חג הפסח והיערכות לאירוח בכל שנה ישנה עלייה של 90% ברכישת יינות
לאור המצב ברשתות השיווק ותחושת הצרכנים, החליטו ביקב היוצר להמשיך ולספק את יינות היקב במשלוח עד הבית ובשירות מיוחד!

יינות היוצר נמכרים ברשתות השיווק ובחנויות היין המקצועיות.

החל מהשבוע, ניתן להזמין את יינות יקב היוצר מכל הסדרות בחנות הבוטיק אונליין ולכל מקום בארץ. בין המבחר של יינות היקב ניתן לרכוש מארזי חג מהודרים ויינות לאספנים.

הזמנות מ- 300 שקלים ומעלה משלוח ללא חיוב.

לחצו כאן לינק ישיר לחנות הבוטיק של יקב היוצר: 

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top