חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת הגולן ממליץ על ירדן פטי ורדו 2016 לכבוד חג הפסח תש"פ

יקב רמת הגולן, הוא הראשון שקם ברמת הגולן, הוא נוסד ב 1983 על ידי 8 קיבוצים ומושבים. מיום ההקמה ועד היום, ממשיך היקב להעמיק ולהטביע את חותמו בעולם היין הישראלי. הקמתו שינתה את מפת היין המקומי ותפיסת האיכות בתודעת הצרכן הישראלי. ליקב ארבע סדרות עם מגוון של זנים וסגנונות – הר חרמון, גולן, גמלא וירדן. ליקב כ- 6,300 דונם של כרמי יין מניבים, נכון להיום, ליקב רמת הגולן 19 זנים נטועים, שביניהם החלקה הוותיקה ביותר שרדונה כרם אודם. הכרמים מחולקים ל- 456 חלקות ותת חלקות. ההחלטה לבקבק יינות מכרם יחיד התקבלה ביקב רק לאחר שנים רבות של מעקב ולמידה של הייחוד והפוטנציאל של כל כרם וכרם. יינות כרם יחיד מופקים רק בבצירים בהם חומר הגלם יוצא דופן ואופי הטרואר של הכרם בא לידי ביטוי באופן מובהק ביין. הידע של אנשי היקב על אזור רמת הגולן מתפתח כל הזמן, אנשי הכרמים והייננים מאפשרים להם הזדמנויות לייצר סוגים וסגנונות שונים של יין. כל יין שהם עושים הוא חלק מפאזל, הוורסטיליות של האזור נדירה בעולם היין, כך שהפאזל הזה מורכב באופן מיוחד. ככל שהם לומדים, האמונה שלהם בפוטנציאל העצום של רמת הגולן כאזור גידול יין מעולה רק הולכת ומתחזקת. לדברי ויקטור שונפלד, היינן הראשי של היקב, "ליין יש תחושה של מקום. אפשר לחוש את האזור ממנו הגיע בטעם, בריח ובצבע. ביין אצורים תרבות המקום, השפה, הריחות והאנשים". לקראת החג פסח תש"פ, יקב רמת הגולן משיק בציר חדש לאחד היינות האהובים והמיוחדים ביותר של היקב. הירדן פטי ורדו 2016 זכה בציון יוצא דופן של 93 נקודות בגיליון אפריל של מגזין היין העולמי הנחשב Wine Enthusiast והוגדר כיין המומלץ לשתייה. Wine Enthusiast נחשב למגזין הגדול והמוביל בתחום היינות בעולם והציון הגבוה  אותו קיבל היין משקף ייחודיות אזור הגידול והאיכויות של הגולן.

יקב רמת הגולן ירדן פטי ורדו 2016

רשמי טעימה שלי: על האף, יין זה חושף את מאפייני סימן ההיכר של פטי ורדו: יסמין, פריחה לבנה ופירות יער כחולים. החיך, נועז, עם טעמים של אספרסו, פטל שחור, אוכמניות ורמזים לתבלין קימל. מבנה הטאנין של פטי ורדו משמש אותו כמרכיב מיזוג רב עוצמה ביינות רבים בסגנון בורדו. פטיט ורדו, כשהוא עומד בפני עצמו, מציג את מאפייני התבלינים אוכמניות, ותבלינים אפויים על פני חיך רחב, עם גימור נצחי. והיין הזה, עושה זאת בהצלחה רבה. אהבתי. תמורה נאה למחיר.

סוג היין: אדום יבש

סידרה: סדרת ירדן

תיאור היין על פי היקב: ירדן פטי ורדו 2016  מציג ארומות של פירות אדומים ושחורים, יחד עם מאפיינים של פרחים, תבלינים, טבק, שוקולד, ועץ אלון צרפתי. ליין  גוף מלא, המציג מבנה טאני המאפיין זן זה והוא משתלב נהדר יחד עם תבשילי בשר עשירים כגון אוסובקו ביין אודם, ספייריבס טלה בבישול או גבינות מיושנות ומעושנות.

הרכב זני: היין יוצר מענבי פטי ורדו שנבצרו מכרמים במרכז ודרום רמת הגולן.

התיישנות: 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, 40% מהן חדשות.

.מחיר מומלץ לצרכן: 125 ₪

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות:  הרב אברהם דב אוירבך שליט"א אב"ד טבריה וכשרות O.K מהדרין

ניתן להשיג בחנויות היין המתמחות

יקב רמת הגולן

טלפון: 04.6968435
פקס: 04.6964004
כתובת: ת.ד.183 קצרין 12900
בwaze: יקב רמת הגולן

קרדיט צילום: חגית גורן

 

 

 

 

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top