חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב נטע ממליץ על נטע לבן 2019 לכבוד חג הפסח תש"פ

יקב נטע נולד מתוך רצון של דור ההמשך שגדל וצמח ביקב ברבדו וצבר ניסיון עשיר בגידול גפנים ובייצור יין, ליצור יין צעיר, קליל וחופשי ממוסכמות, תוך שהם נשענים על הידע המקצועי והאהבה שספגו עוד בילדותם. זהו יקב בעל חזון לפרוץ גבולות , המייצר יינות מלאי אופי, קלים ונעימים לשתייה. יקב נטע ממליץ על נטע לבן 2019 לכבוד חג הפסח תש"פ.

היקב מושתת על 3 יסודות מרכזיים: חקלאות, אנשים ותפיסה ייננית חדשה.

חקלאות – אנשי היקב גדלו למשפחה ודורות של ייננים, כורמים ומגדלים. יינות יקב נטע מייצגים בלנדים איכותיים המייצרים סינרגיה עמוקה בן הזנים השונים. הרכבי הזנים נבחנים ביחס לטעם ולתוצרת הפרי כפי שהאדמה מניבה באותו בציר. לשם כך אנשי היקב מאתרים חלקות מובחרות של זני ענבים המטופחים על ידי הכורמים הטובים ביותר.

האנשים- דור ההמשך של אנשי יקב ברבדו. איגי ויעל אלוני בשיתוף פעולה עם היינן זורי ארקין מייצרים בלנדים על פי תפיסת עולמם אשר מתורגמים ליינות בעלי אופי המתאימים לשתייה יום-יומית. שלושתם מביאים לידי ביטוי את השילוב של ידע, ניסיון, השכלה וחקלאות.

פילוסופיית הייצור – התפיסה שהובילה להקמת יקב נטע, היא סיטואציית הצריכה המשתנה והדינאמית, המבקשת לפגוש ולשתות יין ברגעי היום יום. נטע הוא יקב ישראלי עכשווי, חדשני ויצירתי שייצר יינות איכות קלים, נגישים, ונעימים לשתייה, תוך התבוננות מעמיקה והקשבה לשינויים ולדינאמיקה בעולם היין החקלאי ולצרכני היין.

יקב נטע נטע לבן 2019

רשמי טעימה שלי: יין עשיר באופי ו"אישיות", עם טעם וריח ייחודיים, המאופיינים בתווים פרחוניים ופירותיים כאחד. חומציות נהדרת ומאוזנת היטב עם מעטפת של טעם. יין של קיץ.

הרכב זנים:
היין הוא ממסך של הזנים שרדונה וסוביניון בלאן, תוך שמירה על רעננות פרחונית ותחושת פרי טרי, מלא חיים.
שרדונה 65% , סוביניון בלאן 35%

אלכוהול – 12%

PH – 3.5

סוכר שארי – 3.1 גר/ליטר

הבציר:
שנת 2019 הייתה טובה לגפני הענבים הלבנים, ההבשלה הייתה אחידה ומהירה , כך שהשרדונה נבצר בסוף חודש יולי ב 21.5 בריקס, ואילו הסוביניון בלאן נבצר בתחילת אוגוסט ב 21.5 בריקס גם כן.

ויניפיקציה ויישון:
שני הזנים הותססו בנפרד בטמפרטורה קרה 9-10 מעלות צלסיוס, שמטרתה תסיסה מאוד איטית ומבוקרת , שמירת ארומות הפרי ורעננות.

מאפייני היין:
יין בעל גוף קל ואלגנטי, פריך ורענן, האצילות האופייניות של השרדונה משתלבת היטב עם הרעננות הפרחונית של הסוביניון בלאן ליצירת יין מעודן, דק אך מלא נוכחות.

מחיר מומלץ: 69 ₪.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9°-12°C

כשרות: מנצסטר – בד"צ איגוד רבנים .O.K ורבנות מקומית.

יקב נטע

הגפן 125, מושב קדרון
מיקוד 7079500
טלפון 054-3040817

[email protected]

קרדיט צילום אורן גרון

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top