חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החג הזה יהיה גדול עם תירוש כרמל המקורי! בקבוק התירוש המקורי והאהוב מתחדש באריזות נוחות מוגדלות של 1.2 ליטר

חדש ביקבי כרמל! לקראת חג הפסח, יקבי כרמל משיקים את תירוש כרמל המקורי והאהוב, המיוצר מ- 100% ענבים טריים, ללא תוספת מים וסוכר וללא תוספת חומרי משמרים, באריזת מוגדלת של 1.2 ליטר לתירוש אדום ולבן. תירוש כרמל, התירוש המקורי המלווה אותנו כבר עשרות שנים ומתארח על שולחננו בכל חג ומועד, מתחדש באריזת נוחות לצריכה משפחתית בשולחן החג להנאת הילדים המצטרפים להרמת הכוס עם כל בני המשפחה. 

תירוש כרמל אף עומד בהגדרה של "מוצר טבעי" ללא חותמת אדומה בהתאם לקריטריונים של משרד הבריאות.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל מוסיף : "לרגל חג פסח אנו גאים להשיק בקבוק מוגדל ומשפחתי לתירוש כרמל האהוב והמקורי המלווה את ארוחות החג, שישי ומועדים שונים מזה שנים בשני טעמים: אדום ולבן.
אנו ביקבי כרמל, נמשיך להקשיב ללקוחותינו ולהציע הצעות ערך מגוונת לצרכני תירוש כרמל המקורי הנעשה

מ 100% ענבים ללא תוספות מים סוכר וחומרים משמרים."

מחיר מומלץ לצרכן של תירוש כרמל 1.2 ליטר אדום ולבן הינו 20 ₪. 

כמו כן, ניתן להשיג את תירוש כרמל אדום ולבן בגודל 750 מ"ל ו- 1 ליטר ברשתות השיווק.

אודות יקבי כרמל
יקבי כרמל הוא היקב האהוב והמוביל בישראל מאז ועד היום, 138 שנים מבלי לפספס אף בציר אחד כל השנים. יקבי כרמל מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל, עם 108 משפחות כורמים, ועיקר פעילותם היא מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב. כמו כן, יקבי כרמל הנם הבעלים של יקב יתיר בתל ערד.
היקב הגדול והמוביל של המדינה, שממשיך לעשות שדרוג ולעבור מהפך בעשורים האחרונים, מייצר כיום יינות בסדרות שונות, מיינות שולחניים מיינסטרים ועד ליינות סופר פרימיום, המייצגים את אזורי היין הטובים בישראל וזוכים להצלחות מקומיות ובינלאומיות רבות, ולפרסים ותעודות הוקרה בתחרויות בארץ ובעולם כולו.

יקבי כרמל

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top