חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב "היוצר" מצדיע לתאטרון הלאומי כחלק מהאג'נדה של יקב היוצר לקידום אמנות ישראלית

בימים אלה יוצא לדרך שיתוף פעולה ייחודי בו יוצג רפרוטאר הצגות תאטרון "הבימה" על גבי בקבוקי היין של יקב היוצר. לראשונה וכחלק משיתוף פעולה ייחודי, יקב היוצר יציג את הפעילות התרבותית של התאטרון הלאומי "הבימה" במגוון ערוצים. הבולט שבהם הוא בנקודות המכירה, הן על הבקבוקים עצמם והן באמצעות אמצעים נוספים. כמו כן, תעלה פעילות ברשתות החברתיות, במסגרת זו יוצגו עשרת ההצגות הבולטות לאורך השנים, כאשר הצרכנים מוזמנים להיכנס למיני סייט ייחודי שהוקם לצורך כך ולבחור את ההצגה היצירתית ביותר של כל הזמנים ואף לקבל הזדמנות לזכות בזוג כרטיסים להצגה בתאטרון. שיתוף הפעולה יימשך לאורך כל השנה ויכלול הגשה של קולקציית יינות היוצר בכל הפרמיירות של התאטרון. כמו כן, יוענקו בקבוקים הנושאים את תמונות ההצגות השונות לשחקנים מובילים של התאטרון, זאת לאות הוקרה ע"י יקב היוצר על תרומתם לתרבות הישראלית.

בין ההצגות של הבימה שיופיעו על גבי הבקבוקים: מקווה, יש רופא באולם, זרים מושלמים, זורבה היווני, מניין נשים, אמא קוראז', מנדראגולה, הקמצן ומחזות הזמר עלובי החיים וגברתי הנאווה.

אראל ברקאי, מנכ"ל יקב היוצר: "יקב היוצר מעמיק בקו אותו אימצנו ואף משתקף בשם היקב והוא תמיכה ביצירה ובתרבות הישראלית. אנו גאים לקיים מהלך זה ששם על 'במה חדשה' את הפעילות של התאטרון הבולט בישראל, התאטרון הלאומי "הבימה". במסגרת הפעילות המשותפת היקב יקח חלק בפעילויות שונות של התאטרון לרבות בפרימיירות של הצגות התאטרון, שם יוכלו ליהנות מהיין האיכותי המיוצר ביקב שלנו".
נעם סמל, מנהל התיאטרון הלאומי הבימה: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם היקב ורואים כאן הזדמנות להנגיש את תכני הרפרטואר העצום של הבימה לקהלי יעד נוספים ומגוונים".

הפעילות תחת הכותרת ״יקב היוצר מצדיע לתיאטרון הלאומי״, תתקיים ברשתות השיווק ובחנויות היין המובילות על כל סדרות היוצר.

מחירי הבקבוקים (תלוי בסדרה) : החל מ- 40 שקלים.

לחצו כאן לקישור לפעילות: 
יקב היוצר

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top