חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב 1848 מציג לקראת חג הפסח תש"פ, 2 יינות חדשים – שרדונה "דור 2" 2019 וקברנה סוביניון "דור 2" 2018

יקב הפרימיום "1848" מציג לקראת חג הפסח 2 יינות חדשים. היינות של יקב 1848 מסווגים לפי דורות, כמחווה לדורות השונים של משפחת הייננים גלינא-שור. על כל תווית מופיע מספר הדור שאליו היין משתייך וכן, סיפור המשפחה של אותו הדור. סדרת "דור 2" של יקב 1848 מתאפיינת ביינות המספקים חווית יין מעודנת ונגישה. היינות בסדרה מופקים בדגש על פרי איכותי, עסיסי ורענן. יינות הסדרה מציעים Value for Money (תמורה מעולה למחירם) ומספקים לצרכני היין בחירה מעולה ( עפ"י בדיקה שערך יקב 1848 קטגוריית מחירים זו הינה הנצרכת בשוק יינות האיכות לחג הפסח).

יקב 1848 דור 2 שרדונה– 2019

השרדונה החדש של יקב 1848 מופק ללא שימוש בחביות עץ מתוך מטרה לשמר את חווית הפרי העשירה והרעננה. ענבי השרדונה נבצרו מכרם יחידני בהרי יהודה. נגיעה של גרנאש בלאן (10%) מוסיפה רובד נוסף של ניחוחות אפרסק ומשמש טרי. התוצאה הסופית הנה יין עשיר בטעמים וניחוחות אביבים אשר יתאים לכל הזדמנות צריכה. מופק מכרם יחידני בהרי יהודה

רשמי טעימה שלי: לבן טרי, נקי ומאוזן להפליא. רענן ותוסס על האף, עם הדרים ירוקים, אפרסק ופרחים ורודים מתוקים. הפרי הרך מאוזן יפה, ומסתיים בגימור פשוט. יין של קיץ.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 90% שרדונה, 10% גרנאש בלאן

תיאור היין על פי היקב: צבע היין קש בהיר ירקרק, באף רמזים של פרחים לבנים, אשכולית צהובה ולימון גראס. היין בעל גוף קל ופריך עם סיומת מינרלית ארוכה.

נתונים אנליטיים:

אלכוהול: 13%
pH: 3.23
מתיקות: יבש
אנרגיה: 75 קק"ל ל 100 מ"ל

היין הופק ללא שימוש בחביות עץ.

על הכרם:
הענבים מגיעים מכרמים הנטועים למרגלות הר תבור בגליל. יבולים מוגבלים ומשטר מים מבוקר תורמים לקבלת ענבים איכותיים וארומטיים. כורמים מנוסים ומעקב אגרונומי רצוף אחרי התקדמות הגפן מאפשרים לבצור כל חלקה בשיאה.

על עשיית היין:
הענבים שהגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות הועברו מה"crusher" ישירות אל מכלי נירוסטה מקוררים. לאחר השרייה קצרה עם קליפות הענבים, הופרד המיץ הטרי והותסס במכלי נירוסטה בטמפרטורה קרה של 12-14 מעלות על מנת לשמר את טעמי הפרי המרעננים.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9°-12°C

כשרות: רבנות מקומית, בד"צ העדה החרדית, בד"צ בית יוסף .O.U

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪. (המחיר למבצע לחג לזוג יינות ב-110 ₪).

יקב 1848 דור 2 קברנה סוביניון – 2018

קברנה סוביניון הינו זן הענבים האדום האהוב ביותר על צרכני היין בישראל. בסדרת דור 2 בציר חדש, מציע יקב 1848 קברנה עשיר בטעמים ועם זאת מעודן ואלגנטי. ענבי הקברנה נבצרו מכרם יחידני בהרי יהודה. ליין צבע בורדו סגלגל עמוק, ניחוחות של אוכמניות, רמזים לווניל ואיקליפטוס, טעמי פרי עסיסיים וסיומת ארוכה.

רשמי טעימה שלי: צבע סגול כהה עם ניחוחות של תאנה וטעמי פרי כהים מגובשים ומפנקים על לוח הצבעים. יין בעל גוף בינוני עם מרקם פירותי, מבנה וטאנינים גיריים מתמשכים. יין, לא מחייב, "לשטוף איתו" את הפסטה.

הרכב זני: 87% קברנה סוביניון, 9% פטיט סירה, 4% פטיט ורדו

תיאור היין על פי היקב: יין בורדו כהה עם רמזים של פרי אדום בשל, אוכמניות, איקליפטוס וטבק מלווה בעץ קלוי עדין. היין בעל גוף מלא ומורכב עם סיומת ארוכה ונעימה.

נתונים אנליטיים:

אלכוהול: 13%
pH: 3.67
מתיקות: יבש
התבגרות בחביות עץ: 10 חודשים

על הכרם:
הענבים מגיעים מכרמים נבחרים בשפלת יהודה ובהרי ירושלים. יבולים מוגבלים ומשטר מים מצומצם תורמים לקבלת ענבים איכותיים. כורמים מנוסים ומעקב אגרונומי רצוף אחרי התקדמות הגפן מאפשרים לבצור כל חלקה בשיאה.

על עשיית היין:
הענבים שהגיעו ליקב בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות הועברו מה"crusher" ישירות אל מיכלי תסיסה מנירוסטה מקוררים. התירוש הותסס בטמפרטורה קרירה של 22-24 מע"צ על מנת לשמר את אופי הזנים. לאחר תום התסיסה המלולקטית היין התיישן בחביות למשך 10 חודשים. לאחר תקופה זו הורכב ממסך זה המבוסס על עוצמת הקברנה סוביניון.

כשרות: רבנות מקומית, בד"צ העדה החרדית, בד"צ בית יוסף .O.U

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪. (המחיר למבצע לחג לזוג יינות ב-110 ₪).

יקב הפרימיום "1848"

חרובית 45, מישור אדומים

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top