חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב דרימיה ממליץ על קברנה סוביניון 2017 ו- יין סדרת הפרימיום סְפָר 2017, לכבוד חג הפסח תש"פ

יקב דרימיה, הוא סיפור של מפגשים-הר ומדבר, אדם ואדמה, קרקע ושמיים. זוהי בשורה טובה, התחלה חדשה, יצירה והגשמה. יקב דרימיה הוא הגשמת חלומם של בני הזוג אלעד ונאוה מובשוביץ, המשלבים בין מורשת חקלאית בת שלוש דורות לצד חשיבה יצירתית וגישה חדשנית. ביקב דרימיה מאמינים כי ליין הכוח לייצר חיבור בין אנשים ובין תרבויות. יש החולמים בהקיץ, יש החולמים בשנתם ויש ההופכים את חלומם למציאות. יין עבורם, הוא דרך הדורשת השקעה, סבלנות, אמונה והרבה אהבה. מרגע שיוצאים לדרך, מגלים בה את נפלאות הטבע והאדם. כשתטעמו את יינות היקב תרגישו כי מידת תשומת הלב המושקעת בכל עינב, חבית ובקבוק מוצאת את ביטויה בתוצר הסופי ובחוויה שלכם. היקב מייצר יינות בוטיק מענבים הגדלים בחבל יתיר, הידוע כאחד האזורים המשובחים לגידול גפן. מדי שנה מייצר היקב כ- 15,000 בקבוקים, בשתי סדרות – סדרת הבסיס וסדרת הפרימיום SFAR. כרמי היקב ממוקמים בחבל יתיר הנמצא באזור ספר המדבר בתנאי אקלים אופטימאליים, בגבהים של עד 880 מ' מעל פני הים, דבר התורם לאיכות הפרי ולטעמו המשובח. ייחודו של חבל יתיר הוא מיקומו בנקודת מפגש של אזורי אקלים שונים, ים תיכוני ומדברי אשר מביאים לתנאים מיטביים לגפן. הקור העז תורם לתרדמת הגפן בחודשי החורף. הקרינה החזקה, האוויר היבש והפרשי הטמפרטורות בין היום והלילה- מיטיבים עם הליך הבשלת הענבים.
כל היינות כשרים למהדרין. יקב דרימיה ממליץ על קברנה סוביניון 2017 ו- יין סדרת הפרימיום סְפָר 2017, לכבוד חג הפסח תש"פ.

יקב דרימיה קברנה סוביניון 2017

רשמי טעימה שלי: יין זה, שופע בניחוחות של דובדבן שחור ופטל בשל, שוקולד מריר ו-וניל. החיך, שופע טאנינים בשלים וחומציות משולבת, המציגה אגוזי לוז קלויים, טופי ושמרי אוכמניות. הניחוחות מפנים את מקומם לניואנסים של דומדמניות, עם שמץ של שזיף בשל ואלון חדש בטעמים. הסיומת נהדרת.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי קברנה סוביניון שהבשילו בכרמים בחבל יתיר, בגובה 780 מטר מעל פני הים.

התיישנות: 18 חודשים.

אלכוהול: 14%

כשרות: כשר לפסח ללא חשש טבל ערלה ושביעית

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 109 ש"ח.

יקב דרימיה סְפָר 2017

רשמי טעימה שלי: צבע, כהה ועמוק. באף, תערובת פרי יער שחורה ואדומה מרוכזת, מפתה וחיה, עם ניחוחות של איקליפטוס וסירופ אוכמניות, ליקוריץ וקאסיס. בחיך, הגוף בינוני-מלא. מירקם עשיר, לעיס, יבש ועם זאת פירותי, וארוך, חמוציות, תמרינד, שוקולד מריר, בגימור מתון טעם אלון.  העושר של היין הזה מחבק אותך בכניסה וממשיך זמן רב מאוד … סימן היכר של בלנד קברנה איכותי.

סוג היין: בלנד אדום יבש

הרכב זני: 80% ענבי קברנה סוביניון ו- 20% ענבי פטי ורדו שהבשילו בכרמים בחבל יתיר בגובה 884 מטר מעל פני הים.

התיישנות: 18 חודשים

אלכוהול: 14%

בקבוקים: 1900

כשרות: כשר לפסח ללא חשש טבל ערלה ושביעית

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר לצרכן: 160 ש"ח.

יקב דרימיה

אלעד 0558824369/ נאוה 0542271153
סוסיא ד.נ הר חברון 9040100
[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top