חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקראת חג הפסח תש"פ, הצעות ליינות חגיגיים מיקב היוצר לשולחן החג בנוסף, יוצעו מגוון מארזי מתנה יוקרתיים למארחים

יינות יקב היוצר מופצים ונמכרים ברחבי העולם ומהווים עדות וחותם איכות לתעשיית היין הישראלית. טעמו הנגיש של היין ומגוון הזנים קולעים לטווח רחב של קהלים ואוהבי יין מכל העולם משבחים אותו. זהו יקב ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי.

מנכ"ל יקב היוצר, אראל ברקאי: "לקראת חג הפסח אנו נערכים כבכל שנה לחגיגה גדולה של יין כפי שאנו יודעים לעשות ביקב היוצר. בחג הפסח ישנה עלייה של למעלה מ 90% אחוזים ברכישת יינות אדומים המתאימים יותר לאווירת שולחן החג, ולאוכל המוגש. יקב היוצר מציע יינות מגוונים ואיכותיים כמו סדרת וירטואוזו המבוססת על שלושה זנים אדומים והגוורצטרמינר הלבן וסדרת בראשית המציעה מגוון רחב של יינות נגישים לחך הישראלי הכוללת, קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, שרדונה, סוביניון בלאן ורוזה".

הסדרות המובחרות לחג פסח 2020:

סדרת VIRTUOSO יקב היוצר
הסדרה מבוססת על שלושה זנים אדומים מובילים: קברנה סוביניון, מרלו ושיראז. סדרת Virtuoso עוצבה בקפידה ובייחודיות רבה, וההשראה לעיצובה מגיעה מעולמות כלי הנגינה, עם בקבוק בעל צורה ייחודית המיובא ממפעל בוטיק לזכוכית בצרפת.
ייצור היין בוצע על ידי קליטת הענבים וריסוקם, הם קוררו ועברו להשריה קרה עם הקליפות למשך כ-3 שבועות. לאחר מכן, היין התיישן בחביות למשך 9 חודשים.

וירטואוזו, מרלו, יקב היוצר- יין מלא עם רעננות מיוחדת מכרם הנטוע בקרבת צומת ישע שבגליל העליון, בעל ניחוחות של פטל אדום ווניל. מכיל 13.6% כהל.

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 שקלים. ובמבצע לפסח: 2 בקבוקים ב- 80 שקלים.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

סדרת בראשית (Genesis) יקב היוצר
הזנים השונים נוצרו מכרמים רעננים מצפון הארץ ועד דרומה. תחילתה של יצירת בראשית נעוצה באופן גידולם הייחודי של הכרמים המספק ליינן את חומרי הגלם הראויים ביותר. התהליך ממשיך בבציר לילה עם ניחוח אגלי הטל העוטף את האשכולות. בתהליך ההתיישנות של היין, הענבים נשארים במגע עם הקליפות לשבוע בלבד, במטרה להביא יינות נגישים ובשלים יותר. היין התיישן בחביות למשך 6 חודשים.

בראשית, קברנה סוביניון, יקב היוצר– יין מלא עם ניחוחות חזקים, נוצר משילוב ענבים בין שני כרמים מהצפון המוריק בכרם דישון לדרום שטוף השמש בכרם לכיש. נוצר מענבי קברנה הגדלים בגליל העליון ובחבל לכיש. יין מלא אך מלטף עם ארומות של פירות יער ווניל. מכיל 13.1% כהל.

מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 שקלים. ובמבצע לפסח: 2 בקבוקים 60 שקלים.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

סדרת לגאטו (Legato), יקב היוצר
לגאטו (Legato), סדרת יינות פרימיום חדשה המבוססת על שלושה זנים אדומים מובילים: קברנה, מרלו ושיראז, שני זנים לבנים: ויונייה ושרדונה ובנוסף רוזה. ייחודה של סדרת הפרימיום לגטו הינו בשילוב יוצא דופן של שני בצירים נפרדים, היוצר הרמוניה רעננה ומדויקת של טעמים המאפיינים את חזונו של היוצר. הסדרה מטופלת באופן אישי ולאורך כל השנה על ידי היינן הראשי של היקב פיליפ ליכטנשטיין. ליכטנשטיין שאב את השראתו בסדרה זו מעולם המוסיקה. השראה זו באה לידי ביטוי הן בשם הסדרה והן בעיצוב הבקבוקים המשלב מוטיבים המדמים כלי נגינה. היינות בסדרה התיישנו במשך 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

לגאטו, שיראז, יקב היוצר- יין רך ועוצמתי המכיל 13.6% כהל. בלנד המשלב בין שיראז עצמתי מכרמי כפר תבור, שהתיישן בחביות יחד עם 11% של שיראז רענן מכרמי כפר קיש. נתונים: 13.6% אלכוהול, חומצה 5.5 (גר'/ל').

התאמה לאוכל: תבשילי בקר ומרינדות עשירות בשומן, עופות: ברוז וסלו, פסטות.

מחיר מומלץ לצרכן: 60 שקלים.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

סדרת ליריקה, יקב היוצר
יינות הסדרה נוצרו ממבחר זני ענבים שמוצאם באגן הים התיכון, הנפוצים בעיקר בדרום צרפת, איטליה וספרד, ומתאימים יותר מכל לאקלים בישראל. הענבים מגיעים מכרמים באזור הכרמל וסביבת הר תבור שבגליל העליון. דגש רב הושם על גידול אופטימלי בכרם, שיאפשר להגיע לבשלות מלאה תוך שמירה על פירותיות רעננה ככל האפשר. היין התיישן בחביות עץ אלון למשך 24 חודשים ועוד כ- 6 חודשים בבקבוק.

ליריקה, GSM יקב היוצר- מופק משלוש חלקות, העליונה נטוע גרנאש, האמצעית במורוודר והתחתונה בסירה בכרם בעין דור. שילוב זנים הנפוץ בעמק הרון שבצרפת. השילוב בין הרכות של הגרנאש, לעושר של הסירה ולארומות הפרחוניות של המורוודר. יוצר יין בעל טביעת אצבע ייחודית, גוף עגול, עדין עם מרקם קטיפתי וארומות תות שדה ופטל. מכיל 13.5% כהל.

מחיר מומלץ לצרכן: 100 שקלים.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

יקב היוצר מציג מארזים יוקרתיים

לקראת פסח משיק יקב היוצר מגוון מארזים יוקרתיים ואלגנטיים. המארזים מתאימים למתנות למארחים או לפינוק אישי. בין המארזים אותם ניתן לרכוש בחנויות היין המובחרות או באתר המקוון של היקב:

מארז מגנום האוטר 1.5 ליטר יקב היוצר- יקב היוצר משיק מארז מהודר של האוטר קברנה סוביניון 2016 בבקבוק מגנום 1.5 ליטר! האוטר קברנה 2016, הינו יין המתיישן בחבית עץ אלון צרפתי 24 חודש ועוד כ 6 חודשים בבקבוק, והינו פרי יצירתו של אמן היין פיליפ ליכטנשטיין. יין מלא גוף ועוצמתי.
מחיר מומלץ לצרכן: 269 שקלים. המארז ישווק בחנויות היין הנבחרות והן בבוטיק היין האינטרנטי של היקב.

מארז וירטואזו עם כוסות מעוצבות – מארז מושקע ויוקרתי, המכיל יין וירטואוזו קברנה בבקבוק הייחודי

ווירטואזו גוורצטרינר המרענן עם שתי כוסות יין. מחיר מומלץ לצרכן 150 שקלים.

מארז יינות לגאטו בליווי צנצנות חרוסת וסילאן אגוזים ושוקולד – מארז מהודר הכולל את יינות לגאטו קברנה או מרלו עם לגאטו ויונייה בצירוף 3 צנצנות של אגוזים ושקדים במיוחד לפסח, מחיר מומלץ לצרכן – 190שקלים .

מארז ליריקה בליווי פותחן יינות חשמלי איכותי – מארז יוקרתי עם שני בקבוקי ליריקה מהסדרה הים תיכונית, הרמוני וויונייה בצירוף פותחן חשמלי מהודר. מחיר מומלץ לצרכן 250 שקלים.

מארז רביעיית יינות היוצר- מארז רביעיית יינות מסדרות יקב היוצר השונות: בראשית, מוסקטו, וירטואזו, לגאטו וליריקה מחירים לצרכן נעים בין 199 – 389 שקלים.

להשיג בחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ ובאתר היקב

יקב היוצר

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top