חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב קסטל משיק פטיט קסטל 2018 Petit Castel היין השני מבית יקב קסטל

הערכים של משפחת בן זקן ביקב קסטל, נוכחים בכל ממדי העשייה ביקב – גם בתוך היין. בחתירה לייצור היין הטוב ביותר מהאדמה שלהם, הם מקווים לחלוק ערכים אלו עם אחרים. ביקב מאמינים, שייצור יין – הוא עניין הוליסטי, רב ממדי. ועיקרו – "לתת זמן לזמן". הכול, כמובן, מתחיל בכרם, ושם עיקר מאמצם. בהמשך הדרך, הערכים של העשייה הייננית שלהם, שלובים במבנה היקב שביד השמונה – אסתטיקה, דיוק, עדינות, הרמוניה, סבלנות, אלגנטיות וקפדנות. כל אלה מסייעים בידם לייצר יינות בעלי נוכחות ועמוד שדרה אך עם מידה של ענווה ו"דרך ארץ". יינות שכולנו אוהבים לשתות. מהכרם לבקבוק – חקלאות, טכנולוגיה ומסורת. הענבים שנבצרים ידנית בכרמים הסובבים את היקב מקוררים, ונקלטים בחדר המכלים אחרי מעבר בקו קליטה הכולל מיון ידני, הפרדה עדינה של ענבים שלמים, מיון אופטי ומילוי מכלי היין בענבים ע"י גרביטציה. הכול –  כדי לתת לכל גרגר את הטיפול הטוב ביותר בנמצא. גם כאן – הם נותנים "זמן לזמן". ההשריות והתסיסות מכוונות לתת לענבים את הזמן הדרוש להם למיצוי הפוטנציאל הגלום בהם. בסיום עונת הבציר והתסיסות, מרבית היינות יורדים ליישון של שנה לפחות – בחביות עץ אלון צרפתיות משובחות, או במכלי בטון ייעודים מתוצרת איטליה. היין גדל במרתפי היקב, עד ההגעה לאותו נקודת איזון ושוויון אליו הם שואפים.  יקב קסטל משיק פטיט קסטל 2018 Petit Castel היין השני מבית יקב קסטל.

רשמי טעימה שלי: היין צעיר ומעט מאופק לפי שעה ועדיין לאחר פתיחה מקדימה, הוא מדגים היטב מאיפה הוא בא ולהיכן הוא יכול להגיע וזאת בניחוח סיגליות עדינות וטבק עדין, המלווים בריכוז עשיר של פירות אדומים עמוקים. דומדמניות בשלות, בשילוב פטל ודובדבנים טריים, הנושאים עימם חומציות בהירה ומאוזנת היטב. היין משתרע בגימור ארוך ומוּנָע תבלינים. הטאנינים, משולבים היטב והמרקם אלגנטי ומשיי, מה שהופך את זה ליין שתי ועכשווי, עם פרופיל בלתי נשכח, של ניואנסים של שוקולד, קרמל, אגוזים קלויים, תות משומר, ונוּגָט, עם תחושת פה גדולה, מעוגלת וסקסית, ללא קצוות קשים וסיומת נהדרת. והתוצאה היא, הרבה יין בקצת כסף.

סוג היין: בלנד אדום יבש

הרכב זני: זני הענבים המרכיבים את היין העשוי בסגנון בורדו, הנם קברנה סוביניון, מרלו, פטי ורדו, קברנה פרנק ומלבק.

התיישנות בחביות: היין גדל במשך כ-12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות ועוד כ-4 חודשים במיכלי בטון לפני ביקבוקו

תיאור היין על פי היקב: ל – Petit Castel צבע הנוטה לסגול מלכותי, והוא יין בעל גוף מלא, טאנינים מעודנים ואיזון הרמוני בין טעמי העץ והפירות. היין מגיע לשיאו בין 3-5 שנים משנת הבציר.

המלצת הגשה: מומלץ לחדרר את היין טרם ההגשה

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

Vegan-Friendly : (בעברית: ידידותי לטבעונים)

אלכוהול: 14%

כשרות: כל היינות כשרים תחת הכשר בד"צ בית יוסף

מחיר מומלץ לצרכן כ– 125 ₪.

יקב קסטל

יד השמונה
הרי יהודה 9089500 ישראל
טל': 02-5358555
פקס: 02-5700995
דוא״ל: [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top