חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ברנדי רוגוב – יקבי כרמל משיקה מהדורה מוגבלת, חדשה ויוקרתית, של ברנדי כמחחוה וכאות להוקרה לדניאל רוגוב ז"ל

יקבי כרמל משיקה מהדורה מוגבלת, חדשה ויוקרתית, של ברנדי, בסיומת בחביות יין, לזכרו של דניאל רוגוב ז"ל שנפטר לאחרונה. דניאל רוגוב היה מבקר היין המפורסם ביותר של ישראל, נושא קולה של מהפכת היין בישראל ושגריר יינות ישראל בעולם. במשך שלושים שנה הוא היה הכתב המפורסם ביותר בארץ בכל הקשור ליין ואוכל.

ברנדי רוגוב זוקק בעיקר מענבי קולומבארד. הוא מורכב מסוגי ברנדי בני  10, 15, ו-27 שנים, שהתיישנו בנפרד במרתפים בני ה-120 שנה של יקבי כרמל. הממסך הסופי סיים להתיישן בחבית יין לא חדשה.

סוגי הברנדי השונים מייצגים שלבים שונים בקריירה של דניאל רוגוב. הברנדי בן 27 השנים מייצג את שנות השמונים הראשונות, כשהתחיל רוגוב לכתוב על אוכל ויין בישראל. הברנדי בן 15 השנים מייצג את שנות התשעים, בהן רוגוב החל לכתוב בג'רוסלם פוסט והפך למבקר היין והאוכל הבולט ביותר במדינת  ישראל. הברנדי בן 10 השנים מייצג את שנות האלפיים כשרוגוב, כתב עבור עיתון הארץ, חיזק את המוניטין הבינלאומי שלו וקיבל הכרה בינלאומית כמומחה מוביל בעולם בכל מה שקשור ליינות ישראליים ויינות כשרים.

ברנדי רוגוב מאוד פירותי, עם הרגשה חמימה ועגולה על החך וסיומת המתמשכת לאורך זמן רב. ברנדי מיוחד זה מגיע בבקבוק ממוספר ועם אריזת מתנה משלו. מהברנדי יוצרו רק 300 בקבוקים. הברנדי יהיה זמין רק בחנות מרכז תרבות היין של יקבי כרמל בזכרון יעקב. מחיר: 500 שקלים.

יקבי כרמל החלה לייצר ברנדי בשנת 1898 כדי לנצל עודפי ענבים. מאז זכה היקב בפרסים ומדליות זהב רבות עבור סוגי הברנדי השונים לאורך השנים. ברנדי רוגוב מצטרף לשאר סוגי הברנדי שמייצרים ביקבי כרמל:

כרמל ברנדי 100 – נוצר לקראת חגיגות ה-100 של יקבי כרמל. זכה בגביע ב- International Wines & Spirits Competition, התחרות הבינלאומית היוקרתית שמתקיימת בלונדון מדי שנה, ובתואר 'הכי טוב בקטגוריה'. ה- IWSC הינה אחת מהתחרויות החשובות בעולם בתחום היין והאלכוהול.

 

כרמל ברנדי 120 – ברנדי במהדורה מוגבלת שיצא לקראת חגיגות בציר ה-120 של יקבי כרמל.

"ברנדי 120, ששוחרר לאחרונה על ידי יקבי כרמל, מעלה את הברנדי הישראלי לרמה חדשה ובכנות , לרמה כזו שלא חשבתי בעבר שהיא אפשרית. רמה זו מזכה אותו ביושר ב-95 נקודות", דניאל רוגוב.

דניאל רוגוב – למי למי יש יותר כבוד     https://alhayain.com/?p=712

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top