חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב קנאטיר משיק את יין הדגל פטי וורדו 2017

עמוק בלב מרחבי רמת הגולן ממוקמת חוות קנאטיר, מקום מיוחד בו שלובים יחד טבע ומורשת, חי וצומח, אדם ואדמה. בכרמי החווה מגדלים באהבה, זנים שונים של גפנים, הנושמים את האופי הייחודי של הגולן – האקלים ההררי, הרוחות הקרות ואדמת הבזלת הקשוחה, אבל גם מורשת המקום העשירה, התרבות והאנשים, הריחות והצבעים. האהבה ליין, לחקלאות ולגולן, הביאה את היזם קובי יצחקי להקים בשנת 2012 את חוות קאנטיר, חוות כרמים יפהפייה הממוקמת סמוך למושב נטור, בדרום רמת הגולן. הגולן, הידועה כבית גידול אופטימלי לכרמים, בשילוב התשוקה לשלמות, הידע, והמקצועיות הבלתי מתפשרת של צוות החווה, מעניקים ליינות שלהם, את הטעם והאופי המיוחדים. קובי יצחקי, הגשים חלום ישן והקים כרם ברמת הגולן, מתוך אהבת הארץ והחיבה ליין.  יקב קנאטיר משיק את יין הדגל פטי וורדו 2017.

 יקב קנאטיר יין הדגל פטי וורדו 2017

רשמי טעימה שלי: צבע, מרכז אודם צבעוני עם גוונים אדומים בהירים על השוליים. באף, תווים ריחניים של פטל שחור, שזיף ודומדמניות שחורות נתמכים ברמזים של סיגליות וארז. בחך, פרי שחור חמצמץ, פטל שחור, דובדבן שחור, קפה וטאנינים בינוניים. סיומת חלקה וארוכה, עם רמזים לשוקולד מריר. יין מאוזן ועשוי היטב.

היין: זני, אדום יבש

הכרם: כרם קנאטיר גדל על קרקע בזלתית מעל מדרונותיו הצפוניים של נחל אל על והינו חלוץ בין חוות היין של רמת נטור. פירוש השם קנאטיר הנו קשתות, אותן ניתן לראות בין שרידי הכפר היהודי מתקופת המקרא אשר נמצא בסמוך לכרם. שמו המקורי של הכפר, נותר כחידה עד היום.

הרכב זני: יין זה מופק מ- 100% ענבי פטי ורדו, באיכות מעולה אשר נבצרו ידנית מכרם קנאטיר.

תיאור היקב את היין: יין הדגל פטיט ורדו 2017 העשוי מ 100% ענבי פטיט ורדו הגדלים ונבצרים ידנית בכרם היקב. היין בעל טעם פירותי עם חמיצות עדינה, לאחר שהתיישן במשך 14 חודשים, בחביות עץ אלון מצרפת.

התיישנות: יין זה התיישן 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

ביקבוק: היין בוקבק בדצמבר 2018 במתקני יקב דומיין סרור שבמושב אבני איתן

אלכוהול: 14%

יינן: איתי להט

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪.

קנאטיר

החזון שמנחה אותנו הוא לזקק את היצירה הזו לכדי יינות הרמוניים ומושלמים, שכל לגימה מהם תמחיש אהבה זו.

03-755-0075

[email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top