חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב שילה יין הדגל אקסלוסיב אדישן מוזאיק פסיפס Exclusive Edition Mosaic 2016

יקב שילה בניצוחו של היינן עמיחי לוריא, מציג לראש השנה מגוון יינות מושלמים לארוחת החג בפרט ולאוהבי היין בכלל. יקב שילה הממוקם ליד הישוב שילה נוסד בשנת 2005 וצופה אל נופו עוצר הנשימה של נחל שילה והרי ושומרון, מייצר יינות איכותיים המשלבים טכנולוגיה עם מקצוענות ללא פשרות, תחת ידו האמונה של היינן המנוסה עמיחי לוריא. יינות שילה המשובחים, מבוקשים על ידי מומחים ואוהבי יין בישראל ובעולם וזוכים במדליות זהב בתחרויות יין בינלאומיות יוקרתיות בארץ וברחבי תבל.
היקב מייצר כ-200,000 בקבוקים בשנה , למעלה מ 60% ייצוא למדינות ברחבי העולם. יין הדגל במלוא מובן המילה של יקב שילה ואחד היינות היותר מדוברים ומבוקשים בקרב חובבי היין הכשר בארצות הברית הוא ללא ספק האקסלוסיב אדישן מוזאיק פסיפס Exclusive Edition Mosaic  המיוצר במהדורה מיוחדת רק בשנים של בציר יוצא מהכלל. טעמתי עבורכם את היין מבציר 2016 בואו ותצטרפו לרשמיי.

רשמי טעימה שלי: יין צעיר עם פוטנציאל ענקי של רץ למרחקים ארוכים. צבע, סגול כהה יפהפה ועמוק, כמעט שחור, עם ניחוחות של פרי יער שחור ושופע. נגיעות תבלין ותאנים. החך, בעל גוף מלא, "כבד", עם פירות יער כהים צפופים, שוקולד מריר ותווי וניל. יין עשוי להפליא, בעל "מבנה גדול", עם טעמי פרי מרוכזים ותאנה מיובשת, שזיף שחור ודובדבן כהה. טאניות גבוהה לפי שעה. גימור מעושן וארצי. יין זה מתאים היטב לצלי בקר, או צלי כבש, או  גבינות חזקות יותר כמו רוקפור, קממבר וברי שעובדות טוב עם הטאנינים. איזה יופי של יין. וואו! לא פחות!

סוג היין: בלנד אדום יבש

הרכב זני – בלנד של הזנים הבאים:
פטי ורדו 35%
מרלו 29%
קברנה סוביניון 16%
סירה 16%
מלבק 4%

התיישנות: היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות.

תיאור היין על פי היקב: ייחודו של היין בטעמי הפירות העוצמתיים עם סיומת ארוכה.  היין בעל  ארומה של דובדבן שחור ומוקה, בטעמי פטל שחור, פטל אדום אניס, שוקולד לבן. .

המרלו סיים תסיסה אלכוהולית בחביות ותסיסה מאלולאקטית בחביות.
כל זן התיישן בנפרד כחצי שנה ואז עוד כשנה לאחר הבלנד.
חביות עץ אלון צרפתיות.

אלכוהול: 15%
סוכר שיורי 3.6 ג/ל (סוכרוז 0 ג/ל)
TA – 6.15
pH – 3.56

זכיות ופרסים: היין זכה בציון 92 Wine Enthusiast
Double Gold Terravino

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 350 ₪.

קישור לאנליזה של מכון התקנים:

קישור לביקורת היין של Wine Enthusiast

קישור לתחרות טרווינו:

כל היינות בעלי כשרות מארבעה הכשרים: אוקיי, בד"צ חתם סופר בני ברק, רבנות מטה בנימין, והכשר רבי באב"ד , כל יינות שילה כשרים למהדרין לפסח ולכל ימות השנה

היינן:
לעמיחי לוריא הייתה תמיד תשוקה גדולה לייצור יין. עם הגעתו ליקב שילה בשנת 2005 זכה עד מהרה במוניטין של איכות ומקצוענות. תחת ניהולו יינות שילה זכו להכרה בינלאומית ולמדליות זהב ברמות הגבוהות ביותר. עמיחי הוכיח את יכולתו לעבוד עם מגוון זנים שונים ולייצר מהם יינות איכות גבוהה וכן בלנדים ייחודיים המעניקים ערך יוצא מהכלל עבור לקוחות היקב שנה אחר שנה. הודות לעמיחי, למקצוענות ולאיכות היקב, הגיעו ההכרה הבינלאומית ומדליות הזהב ברמות הגבוהות ביותר. עמיחי הוכיח את יכולתו לעבוד עם מגוון זנים שונים ולייצר מהם יינות באיכות גבוהה, וכן בלנדים ייחודיים המעניקים ערך יוצא מהכלל עבור לקוחות היקב.

הכרמים:
הבסיס ליינות איכותיים מתחיל בקרקע ובכרם. תנאי גידול ענבים מעולים לייצור יינות איכותיים משובחים מתקיימים בהרי השומרון מאז ימי המקרא. הלילות הקרים והימים החמים יוצרים אקלים אידאלי עבור הענבים הגדלים בגובה של 900 – 650 מטר מעל פני הים. היקב ממשיך לטעת כרמים באזור והם פרושים כיום כבר על למעלה מ- 150 דונם.

קישורים מומלצים:

https://www.facebook.com/ShilohWinery/

https://www.facebook.com/profile.php?id=100006113239009

https://www.instagram.com/shiloh_winery_amichai_lourie/

https://www.shilohwinery.com/

יקב שילה

www.shilohwinery.com

[email protected] 

 https://www.facebook.com/ShilohWine

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top