חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי ירושלים משיק ווינדמיל סוביניון בלאן 2018, ורזרב קברנה סוביניון יקב יחידני 2016, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019

יקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית בע"מ, (כן, יש להם גם הרבה כרמים) הוקם בשנת 2006 כשמשפחת גואטה רכשה את היקב. היקב הנו היחיד הפועל כיום בירושלים, מציג לכבוד ראש השנה התש"פ, יינות מומלצים לשולחן החג, פרי יצירתו של היינן הראשי סם סורוקה. יקב ירושלים אגודה חקלאית שיתופית בע"מ, הוקם בעיר העתיקה ע"י חסיד חב"ד יונה מנדלסון, בתחילת המאה הקודמת, תחת השם יקב שמשון ופועל כיום בחלקה הצפוני של העיר, בעטרות. ליקב כרמי יין איכותיים בהרי ירושלים, שפלת יהודה והשומרון. כחלק מהחזרה לשורשים וחיזוק הקשר ההיסטורי של היקב למקורותיו, נפתח בשנה החולפת מרכז מבקרים, בתוך טחנת הרוח ההיסטורית במשכנות שאננים, הצופה אל חומות העיר העתיקה ואשר למרגלותיה, נטוע היה בעבר כרם משה ויהודית מונטפיורי, מהם רכש היקב ענבים בתחילת דרכו. בשנים האחרונות ממשיך היקב בתנופת התחדשות וכניסה לשווקים חדשים בארץ ובחו"ל ומשתתף בתחרויות יין יוקרתיות בארץ ובחו"ל . היינות החדשים המומלצים לשולחן החג : ווינדמיל סוביניון בלאן 2018 , רזרב קברנה סוביניון יקב יחידני, 2016 , זוכה מדליית זהב בתחרות טרה וינו 2018. את היינות ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות ובמרכז המבקרים של היקב בטחנת הרוח משכנות שאננים. היקב היחיד הפועל בירושלים, ואחד היקבים הגדולים בארץ המייצר יינות איכות המבטיחים ערך תמורת מחיר הוגן לצרכן. מרכז המבקרים החדש של היקב בטחנת הרוח ההיסטורית. טחנת הרוח מונטיפיורי הוקמה על חלקת אדמה שנרכשה בשנת 1855 על ידי משה מונטיפיורי והמוכרת לנו כ"משכנות שאננים" ו-"ימין משה", שכונה אשר הפכה לאבן הפינה של ירושלים המודרנית. יינות הטחנה הינם יינות בוטיק המיוצרים בכמויות קטנות ומיצגים את המובחרים שביינות יקבי ירושלים.

יקבי ירושלים ווינדמיל סוביניון בלאן 2018

רשמי טעימה שלי: ניחוחות עזים של הדרים, פרחוניות לבנה, אשכוליות ועשב חתוך טרי, מברכים את האף. בחך, חומציות פריכה, הופכת את היין הזה לרענן במיוחד. היין מציג בהירות נקייה וחדה של פירות ליבה – אגס ותפוח – ומבטא מושך של קליפות הדרים ומינרלים בשלים.

תווית: טחנת הרוח של משה מונטיפיורי אשר נבנתה בשנת 1857

סוג היין: זני לבן יבש

זנים: 100% סוביניון בלאן

אזור גידול: הרי יהודה

סוג האדמה: טרה רוסה

גובה: 900 מטר

אקלים: ים תיכוני

יינן: סם סורוקה

תהליך: הענבים נבצרו בבציר לילי, תסיסה קרה במיכלי נירוסטה.

אלכוהול: 11.5%

תיאור היין על פי היקב: ליין צבע קש בהיר, פריך וארומה פרחונית, ניחוחות פרי טרופיים, חומציות טובה ומוזנת וסיומת רעננה ונקייה.

התאמה לאוכל: דגים, עופות, בשר קר

כשרות: רבנות מהדרין ירושלים, בד"צ בית יוסף,בד"צ מנצסטר, OU, ועד רבני חב"ד.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  12°-9°C

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪.

יקבי ירושלים רזרב קברנה סוביניון יקב יחידני, 2016

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות של פרי אדום בוהק, דובדבן שחור, אוכמניות עם תווים של ציפורן, וניל ותבליני אפייה. בחך, היין נפתח בטעמי פרי כהים ומרוכזים, רעננות משכנעת ומורכבות חיננית. איזון חזק של אנרגיה, מבנה ואיפוק. ואחריהם טאנינים יציבים על אמצע החך, ותוויות ארז וקפה בגימור הארוך.

סדרת ‬הרזרב ‬מתאפיינת ‬בטעמים, ‬ארומות ‬וניחוחות ‬איכותיים. היין יוצר ‬בתנאים ‬מעולים ‬תוך ‬הקפדה יתרה לאורך ‬כל ‬תהליך היצור, החל ‬בטיפוח הכרמים ‬ועד ‬לשיווקו. ‬

סוג היין : אדום יבש

הרכב זני: ענבי קברנה סוביניון

אזור גידול: הרי יהודה כרם שילה – אדמת טרה רוסה מנוקזת היטב

גובה: 850 מטר מעל פני הים

אקלים: חם ויבש בקיץ לילות קרים חורף מושלג

יינן: סם סורוקה

התיישנות: 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי חדשות וישנות

אלכוהול: 13.5%

תיאור היין על פי היקב: צבע עמוק סגול ארומות עדינות של שזיפים ודובדבנים שחורים, עם רמזים ונגיעות של טבק ואיקליפטוס. בעל טעם מלא ומאוזן היטב של פירות בשלים וניחוחות עץ אלון.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: רבנות מהדרין ירושלים, בד"צ בית יוסף,בד"צ מנצסטר, OU, ועד רבני חב"ד.

כדי לשמור על מלוא טעמיו, לא ‬עבר היין תהליכי סינון. לאורך השנים תתכן הצטברות משקעים טבעיים בבקבוק.

מחיר מומלץ לצרכן: 130 ₪.

יקבי ירושלים

אגודה חקלאית שיתופית בע"מ
טל: 02-5836875

הזמנות: 050-4153000
(יין יין 1700) 1700-554-554
[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top