חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רג'ינה בתחנה – מסעדה יהודית כשרה – אחלה מקום ויופי של אווירה

הזוגית, יצאה מהבית לעבודה ב- 06:00 ו – 12 שעות אחר כך, המתנתי לבואה מתחת לבית, על מנת לקחתה לארוחת ערב כזו בהפתעה. הזמנתי מקום במסעדת רג'ינה מסעדה יהודית כשרה במתחם התחנה. לאלה מחבריי שירימו גבה וישאלו: "דני, מה לך ולמסעדה כשרה"? ובכן התשובה טמונה בשאלה. האוכל טוב? אני שם. מתחם התחנה בתל-אביב, ידע בעבר ימים טובים מאלה. הוא היווה אבן שואבת להרבה ישראלים כך גם תיירים. חנויות ממותגות ומסעדות, מגרש חניה צמוד, בריזה של ים, מבנים עתיקים, והרי לכם חוויה. אז זהו שלא. בעת הגיענו בסביבות השעה 18:35,החנויות היו כמעט ריקות מאדם, וכך גם המתחם. דווקא בבתי הקפה ובמסעדות, נרשמה תנועה קלה. ובכן, מה צריכה לעשות מסעדה הממוקמת במתחם על מנת למשוך אליה לקוחות, ועל מנת לשמר את הקיימים, ואיך היא מגדילה את תנועת המזומנים. ובכן ולדעתי, היא צריכה ייחודיות. היא צריכה שיהיו בה גורמים שימשכו את המבקרים ויחזירו לפעמים נוספות את הסועדים. אברהם ארבוב הבעלים, הנו יהודי דתי חבד"ניק. הוא אולי לא הדמות אותה אתם מציירים בראשכם ככזו הנתפסת בעיניכם כ"מסעדן-איש עסקים-תל-אביבי", אבל הוא בפירוש חדור אמונה שהיושב במרומים, בעידוד ובמצוות הרב גרליצקי של חב"ד, מתווים לו את הדרך ומחזקים את מעשיו.

אז מה ואיך עושים? את התפריט הרחב של פעם מצמצמים, לכדי אותן מנות מיוחדות, מבוקשות ואהובות, על הסועדים. ואת תפריט היינות הכשרים כמובן מהארץ ומחו"ל משדרגים ומעשירים בעזרת חברת "צור עולם של יין" המתמחה ביבוא ויצוא של יינות כשרים מהארץ ומהעולם.

ואת המסעדה משווקים, לתיירים, לערבי חברה, לנשפים ולאירועים משפחתיים. וגם מתכננים להרחיב בר לאלכוהול, ובר לבירות, ולהעניק שירות קשוב, איכותי מהיר וענייני.

אצל הזוגית ואצלי, אופן האכילה במסעדות הוא תמיד זהה. היא בעולמה הצמחוני, לרבות הימנעות גורפת מבצקים סוכר וקינוחים, ואילו אני אוכל הכול.

השמש החלה שוקעת, ותאמינו לי על באמת ולא בשביל המטפורה, בריזה קלילה של ים, הנעימה את האווירה. ביקשנו לשבת בחוץ. המסעדה יפיפייה, ממוקמת במבנה של פעם, עם חדרים פנימיים ואינטימיים, וחלל ישיבה מרווח בחוץ. 3 שולחנות כבר היו תפוסים, וניסיתי לצייר לעצמי את איפיון הסועדים. ובכן, בשולחן אחד ישבו 2 גברים. אחד מבוגר יותר והשני צעיר. הם יכלו להיות אבא ובן, 2 חברים, או 2 אנשי עסקים. 2 כוסות של יין היו על שולחנם והם היו עסוקים בשיחה עמוקה. בשולחן שני, ישבו 2 עלמות צעירות. 2 כוסות של בירה היו על שולחנם, ודקות אחר כך, הוגש אצלן מאפה בשר, אותו הן חלקו יחד. בשולחן השלישי ישבה קבוצת סועדים שנראו לי כבני משפחה דתית וכולם היו עסוקים בסעודה.

פתחנו בשני קוקטיילים של משקאות אלכוהוליים צוננים וטעימים. אצלי המשקה היה מבוסס קמפרי, ואצל הזוגית מבוסס ג'ין עם נענע.

הסברנו למלצרית על מתכונת האכילה שלנו וחיש קל, בצד של הזוגית עלתה מנת סלט ירקות עשירה הנקראת "הסלט של רג'ינה" מגוון עלים ירוקים, מלפפון, קולורבי, תפוח עץ ירוק, בצל סגול, ואגוזי מלך.  58 ש"ח.

הזוגית שלא אכלה לדבריה "מהבוקר", התמוגגה מהסלט. את הלחמנייה שהגיעה עם הסלט, היא כמו תמיד שמה בצד שלי…

אני עבדכם הקט, הזמנתי את "מאפה הבית" – מדובר בחצי סהר שמנמן אפוי ומעוטר בשומשום וקצח הממולא בבשר , צנוברים, ועשבי תיבול, הוא הגיע עשיר בבשר חם, לצד ביצה שנחצתה לשניים ושתי קעריות מיטבל. 48 ש"ח. זוהי מנה טובה ובהחלט משביעה קל וחומר שהיא מהווה מנה ראשונה.

להזכירכם כי בשולחן שעל יד, 2 עלמות החן, חלקו שתיהן במנה הזו, עם 2 כוסות של בירה. ולהן מן הסתם, זה הספיק.

הזמנו את המנות העיקריות. קיר היין ותפריט היין העשיר מפתה ומזמין ולפיכך אל מנת הבשר העיקרית, הזמנתי לנו בקבוק של יין קברנה סוביניון של היקב האמריקאי הידוע "הרצוג". היין נקרא HERZOG LINEAGE מבציר 2016 והוא מגיע מפאסו רובלס קליפורניה. ליין 14.5% אלכוהול. 225 ש"ח.

היא הזוגית הזמינה "ליבת חצילים קלויים" מתובלים בטחינה גולמית, סילאן וחמוציות שהגיעה בצלחת מעוטרת בטחינה עם תכולה טעימה של מרכיבים, מאוד דומה למה שהזוגית מאוד אוהבת.

אני הזמנתי מנת "אסאדו" עליה שמעתי מחבר שסעד במקום. המנה הגיעה בכירת מתכת ובתוכה נחו נתחי בקר עם שומן איך לא, שבושלו בבישול ארוך בציר בקר, סויה וסילאן. המנה מוגשת עם אורז לבן בנפרד. מנת הבשר השמן, לצד היין, הייתה בהתאמה מלאה,

והפעם גם עשיתי שימוש בנוסף בלחמנייה שהזוגית "דחפה" לי ממקודם, והטבלתי אותה ברוטב הבשר העשיר, וכשספרתי את זה לקרדיולוג שלי, הוא החוויר.

היו כמה בחירות בתפריט הקינוחים. היה שם אגס שיכור, וגם שטרודל תפוחים, אבל אתם מכירים יהודים, הם גומרים מהר את הדברים הטובים, אז פשוט אמרו לי שמצטערים זה נגמר ולי עבדכם הקט לא נשאר.

אז הזמנתי מנת שחיתות סוג של מאפה קפוא, עטור גבעות קטנות של שוקולד ולצידו כדורי גלידה. המנה הגיעה כמובן זוגית, עם 2 כפיות וגם מפית. אבל היא הזוגית במתוק היא לא נוגעת ואילו עבדכם הקט אוכל ואוכל עד בלי דעת.

מסעדת רג'ינה בתחנה מרעננת את התפריט עם מנות חדשות
במסעדה מספר מתחמים המיועדים לאירועים משפחתיים או עסקיים

מסעדת רג'ינה בתחנה מרעננת ומשנה את התפריט עם מנות חדשות המוגשות לצד מנות דגל שביססו את המסעדה הכשרה כמסעדת גורמה-ביתי.
בין המנות הראשונות המוצעות בתפריט המחודש:
מעדן פטה כבד המוגש עם בצל סגול, קונפי עונתי וברוסקטות (מחיר 52 ש'), ליבת חצילים קלויים מתובלים בטחינה גולמית, סילאן וחמוציות (מחיר 38 ש'), קרפצ'יו סלק עם שמן זית ואגוזי מלך (מחיר 36 ש'), מאפה הבית – ממולא בבשר, צנוברים ועשבי תיבול מוגש לצד טחינה בסילאן וסלסלת עגבניות (מחיר 48 ש').
בין המנות העיקריות החדשות שהתווספו לתפריט:
אסאדו – נתחי בקר בבישול ארוך בציר בקר עם סויה וסילאן מוגש גם אורז לבן וירקות שורש (מחיר 40 ש' ל- 100 גרם).
דג בתנור- דניס טרי (שלם) אפוי עם עשבי תיבול בליווי ירקות קלויים בתנור (מחיר 120 ש).
סנייה- קבב על מצע של טחינה חמה עם חציל וירקות במחבת חם, מוגש לצד מג'דרת אורז ועדשים.

גם הילדים ייהנו ממנות דוגמת בולונז (מחיר 54 ש'), המבורגר בתוספת צ'יפס וירקות (מחיר 58 ש').

ברג'ינה בתחנה ניתן לקיים מגוון אירועים מצומצמים בעלי אופי שונה, הן אירועים אישיים משפחתיים והן אירועים עסקיים.
במסעדה שלושה מתחמים אינטימיים: חדר פרטי המשרת עד 30 איש, גינה בה ניתן לארח עד 150 איש או מרפסת מקורה ובה ניתן לארח כ- 60 איש.

רג'ינה ממוקמת בשכונת נווה צדק במתחם מיוחד של מבנה ארכיטקטוני בסגנון ים תיכוני ובו חצר פנימית שופעת בצמחיה ופרחים.

מסעדת רג'ינה בתחנה הינה מסעדה כשרה למהדרין – כשרות חב"ד מהדרין – הרב גרליצקי , בשרים חלק לבית יוסף, בתל אביב- מתחם התחנה.

רג'ינה בתחנה – מסעדה יהודית כשרה

מתחם התחנה (מבנה 10)
נווה צדק, תל אביב 03-7367474 

לאירועים חייגו:
058-6088822

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top