חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הר אדר – משיק שרדונה 2018 ו – פטי ורדו 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019 ומזמין אתכם לחגיגת ההשקה ביקב ב- 20.9.19 מהשעה 10:00ועד 16:00

יקב הר אדר הנו יקב בוטיק קטן השוכן בישוב הפסטורלי "הר אדר" שבהרי יהודה וירושלים. היקב מייצר יינות בוטיק אדומים ולבנים מזנים שונים המיושנים בחביות עץ אלון. יקב הר אדר הוא יקב בוטיק משפחתי אשר הוקם בשנת 2006 בישוב הר אדר שבהרי ירושלים יינות היקב מאופיינים בשילוב שבין העולם הישן ויינות העולם החדש תוך מתן דגש לטרואר הארץ ישראלי. היקב מייצר יינות בוטיק אדומים ולבנים המיושנים בחביות עץ אלון ונשמרים ביקב לתקופות שונות. כרמי היקב שוכנים בהרי יהודה וירושלים. היקב שם דגש על בחירת הכרמים מהם נבצרים הענבים תוך הקפדה על איכות הענב, הבשלתו ומועד הבציר, יינני היקב מקפידים על בציר ידני אשר מתבצע בלילות הקרים של הקיץ באזור ההר. יקב הר אדר – שרדונה 2018 ו – פטי ורדו 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019 ומזמין אתכם לחגיגת ההשקה ביקב ב- 20.9.19 מהשעה 10:00ועד 16:00!

יקב הר אדר – שרדונה 2018

רשמי טעימה שלי: צבע צהוב בהיר, צלול, עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות לימון ושמנת של פרי בשל, אפרסק לבן ואגס בשל, ממלאים את האף עם תווים קלים, של מינרליות ועשבי תיבול טריים. בחך, הוא יבש עם חומציות מרעננת, טעמי הדרים ומרקם קרמי מאוד תכליתי, משויך בשמחה לכל דבר, החל מדגים, לבשר לבן, ולכל דבר מטוגן בשמן עמוק, כמו גם סלטים וארוחה קלה יותר. מגישים מצונן היטב. הגימור מעודן. נעים וטעים.

סוג היין: יין לבן יבש

בציר: הענבים נבצרו בבציר ידני לילי מכרמים באיזור עמק האלה

הרכב היין:  100% ענבי שרדונה

תיאור היין על פי היקב: צבעו זהב צלול, באף ריחות אננס, משמש, יסמין ודבש. בפה חמאתי רך ורענן.
היין יושן 8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות.

 אלכוהול: 13.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  12°- 9°C

כשרות: למהדרין בד"צ נחלת יצחק

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪.

יקב הר אדר – פטי ורדו 2017

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול עמוק, עם שוליים ארגמניים בוהקים. באף, אוכמניות, שזיף ומרווה, תווי ויולט, מוקה ו-וניל, מוקה ועשן, מובילים את הדרך לחך עשיר וצפוף, פירות יער כהים, חלקים ומעוגלים, דומדמניות שחורות, שמיר, ליקוריץ וקקאו. פרי שחור חמצמץ מאוד, ואחריו המון טאנינים גדולים, ארז וקלייה. מורכבות מהנה. סיומת ארוכה. אהבתי.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי פטי וורדו עם נגיעות שרדונה

הבציר: הענבים נבצרו בבציר לילי ידני מכרמים באיזור עמק האלה.

תיאור היין על פי היקב: שילוב זה נבחר ביקב בשל הארומות והטעמים הייחודיים שנוצרים מהאיחוד המפתיע של פטי ורדו עם שרדונה. צבעו אדום עמוק ומלא, באף ריחות קקאו, שוקולד ווניל יחד עם ליקריץ, פירות יער שחורים וסיגליות. חמיצות ומתיקות מאוזנים. טעמו עשיר, מורכב ומעניין. אפשר לשתות כל הלילה וליהנות מחדש בכל לגימה.

התיישנות: היין יושן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות

אלכוהול: 13.3%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  18°- 16°C

כשרות: למהדרין בד"צ נחלת יצחק

מחיר מומלץ לצרכן: 149 ₪.

יקב הר אדר

הגיא 133 הר אדר

050-6205078

בעלים: מאיה רביניאן ודוד שרון

יינן: ירון רביניאן

[email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top