יקב מורד : לחוות את ההבדל ! מרכז השיכרים והליקרים !

כשאתם עושים את דרככם לצפון או בחזרה ממנו, טוב תעשו לעצמכם, אם תעצרו ותכנסו לאתנחתה קלה, ביקב מורד שביקנעם, למרגלות הרי הכרמל ובחיק יופיו של חבל הגליל הפורח, הופך הפרי שנאסף מהטבע לשיכרים ולליקרים מהטובים ביותר בעולם, כשרים וכשרים לפסח.

מוצרי מורד, בניחוח ושפע טעמים, אין כמותם להנאה בשגרה, לאירועים מיוחדים ולארוחות חג, להעצמת ההנאה מהאוכל, בכל סגנון בישול.

גולת הכותרת הוא מרכז המבקרים של היקב המארח מדי שנה אלפי מבקרים מרחבי הארץ ומחו"ל. במרכז זה יכולים המבקרים לטעום מהיינות, להתענג מהמוצרים הייחודיים וכן לגלות טעמים חדשים שיתחבבו עליהם.

בחנות היקב, יוכלו המבקרים להרכיב חבילות שי מיוחדות למשפחה, חברים ושותפים לעסקים. ניתן גם לבצע משלוחים ברחבי הארץ.

בחודש מאי בשנה שעברה, נפתחה גלריית תולדות היקב, שם יוכלו המבקרים ללמוד עוד על המורשת המשפחתית של יקב מורד, מאז ועד היום באמצעות תמונות המספרות את סיפור היקב. בגלריה ניתן להתרשם גם ממוצגים שונים וממיכלי תסיסה שקופים.

המייסדים, אתי ויעקב מורד, מוצאם ממשפחות שחיו ונשמו את עשיית היין להנאתם האישית וכדי לחגוג את חגי ישראל. בשנת 1999 הם פתחו את יקב מורד ובו מייצרים יינות ערבים לחיך, בהשראת אוצר מתכונים משפחתיים שעברו מדור לדור.

לפני כשנתיים הצטרפה משפחת בודנר למשפחת מורד והם מפעילים יחד יקב בוטיק ברמה עולמית. יחד הם חולקים את אהבתם ליין תוך מחויבות עמוקה לשלמות.

בנוסף לביקור במרכז המבקרים ישנה אפשרות לערוך במקום סדנאות מגוונות וחוויתיות, מלוות באלכוהול, המתאימות לקבוצות מאורגנות, חברות ופרטיים.

מרכז המבקרים פתוח באמצע השבוע בין השעות 08:30-16:30 ובימי שישי וערבי חג 08:00-13:30.

הביקור במרכז המבקרים ללא תשלום, הסדנאות בתיאום מוקדם ובעלות לפי סוג הסדנא.

טלפון-04-9597125

 

 

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top