חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הרי גליל משיק מסדרת "יינות הדגל" 2 יינות – "כרם משגב-עם" 2016 ו – "יראון" לבן 2018, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019

בגליל העליון, סמוך לקיבוץ יראון גילו אנשי יקב הרי גליל, את יופיו של מפגש משוחרר עם הטבע. חווית המפגש הזו הולידה יקב חופשי ויצירתי בגישה ובעשייה שלו. אנשי היקב פועלים עם הטבע ויוצרים יחסים ברי קיימא עם האדמה והכרמים הצומחים מתוכה. חשוב להם לשמור על הקיים. לתת לחיים בסביבה לשרות. לתת חזרה. הטבע והאדמה הנם סלע קיומם, ומתבקש מהם באופן טבעי לעשות הכול כדי לשמור עליהם חיים ובריאים לאורך זמן. יקב הרי גליל חרט על דגלו להוביל את חזון הבר קיימא בכרמים, ביקב ובמפגש משוחרר עם הלקוח והם יותר מתמיד מזמינים אתכם להצטרף אליהם למסע מרתק וקרוב לטבע. יקב הרי גליל משיק יקב הרי גליל משיק מסדרת "יינות הדגל" 2 יינות – "כרם משגב- עם" 2016 ו – "יראון" לבן 2018, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019.

יקב הרי גליל משיק – כרם משגב עם 2016

רשמי טעימה שלי: צבע עמוק, עשיר ונדיב, באף, ניחוחות בשלים מאוד של פטל שחור, שזיף, קאסיס, עם הרבה טבק מתוק, פטריות בתת הטונים, עם שכבות של גרגרי יער כהים, דומדמניות, שזיפים ופטל, נגיעות של ליקוריץ שחור וריחות חריפים, פרחוניים. בחך, גוף מלא, טאנינים קטיפתיים עגולים וגימור עשיר. מבנה צפוף וקטיפתי. סגנון פרי יותר קדימה, מציג רעננות ועמוד שדרה אלגנטי ומעודן, גם לנוכח יין עם כזו אינטנסיביות. יופי של יין מהמגרש של הגדולים.

יקב הרי גליל, משיק בימים אלה את הבציר הראשון במספר של היין " כרם משגב-עם ". היין הוא בלנד של קברנה סוביניון וקברנה פרנק, שגדלו בכרם משגב-עם, הכרם הצפוני ביותר בישראל.
כרם משגב עם מניב איכויות מצוינות לאורך שנים וב- 2017 הוסמך ככרם בר קיימא. היין בעל ניחוחות מתובלים של פירות יער, קסיס פלפל שחור, אדמה ואלון עם מרקם מלא וסיומת ארוכה ומענגת .

דנה שרון, מנהלת השיווק והמכירות של היקב : "אנו גאים להשיק את כרם משגב עם 2016 המשקף את עוצמת אזור הגליל העליון, הידע והיכולת של צוות הינניים. כפי שהבטחנו, היקב ימשיך להשיק יינות מכרם יחיד להנאת קהל צרכני יינות הפרימיום"

סוג היין: בלנד אדום יבש.

אזור גידול: כרם משגב-עם מצוי ברום של 800 מטר מעל פני הים על גבול הלבנון, .

הרכב זני: 50% ענבי סוביניון ו- 50% ענבי פרנק.

התיישנות בחביות:  היין התיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

סגנון היין בעל ניחוחות מתובלים של פירות יער, קסיס פלפל שחור, אדמה ואלון עם מרקם מלא וסיומת ארוכה ומענגת .

הבציר: עונת הגידול שקדמה לבציר, החלה בחורף גשום והגפנים התעוררו לקרקע רטובה ותנאים טובים לצימוח . האביב החל מוקדם יותר מרב העונות וכתוצאה ההבשלה הוקדמה ברוב החלקות. תחילת האביב התאפיינה בצימוח נמרץ של הגפנים ועומס רב על הכורמים לעמוד במשימות הגידול בעונה. לאורך העונה, מזג האוויר היה מתון וללא אירועי קיצון. הבשלת הפרי הייתה אחידה ומתונה לאורך העונה. בציר 2016 היה הקצר ביותר בכל שנות היקב והסתיים לאחר 8 שבועות. האיכות מבציר זה מסתמנת כטובה במיוחד.

נתונים אנליטיים
אלכוהול 14.5%
חומצה (גר/ל) 6.1
pH 03.6
דרגת מתיקות יבש

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16-18°C

כשרות: למהדרין.

מחיר מומלץ לצרכן: 188 ₪.

יקב הרי גליל יראון לבן 2018

רשמי טעימה שלי: רושם ראשוני של שמנת עשירה וחמאתית הופך במהירות לארומות של דבש ושקדים קלויים קלות, ואחריהן ניחוחות טרופיים של אננס, לימון הדרים וקרם ברולה. בחך, היין מלא גוף ועושר פרי, עם תווים של בננה ואגס בשלים. יש גם אגוזיות עדינה עם גוון בריוש, ומינראליות בוהקת. כולם מגובים בקו של חומציות בהירה וסיומת ארוכה נוגעת בגרידת לימון. יופי של יין.

סוג היין: זני לבן יבש

אזור גידול:   הרי הגליל העליון, כרם משגב-עם אשר דושן בקומפוסט קפה ממוחזר של נספרסו

הרכב זני: 100% שרדונה

.סגנון:  צהוב בוהק בצבע עם ניחוחות של תפוח זהוב בשל ,מנדרינה , אגס ורמז לעץ אלון ומינרליות . ליין מרקם משיי עם חמיצות רעננה וסיומת מענגת .

תהליך הייצור:  הענבים נבצרו בשעת בוקר מוקדמת כאשר הטמופרטורות צוננות . הענבים נסחטו ועברו הצללה של 24 שעות שלאחריה ביצענו שפיה .התירוש תסס בחביות העץ והתיישן במשך כחמישה חודשים על משקעי השמרים .

הבציר:  החורף שקדם לעונת הגידול היה חם יחסית לשנים קודמות וכתוצאה מכך הגפנים עברו התעוררות מוקדמת מיין רגיל ויצרו הקדמה של כשבועיים בהבשלת הענבים ובמועד הבציר. לאורך עונת הגידול הטמפרטורות היו מתונות יחסית ללא אירועי קיצון, מה שאפשר הבשלה אחידה ואיכותית. הבציר החל בסוף יולי בבציר ענבי סוביניון בלאן מכרם יראון והסתיים בסוף ספטמבר בבציר ענבי קברנה סוביניון מכרם משגב עם

נתונים אנליטיים:          אלכוהול            13%

חומצה (גר/ל)   6.1

pH                   3.2

מתיקות             יבש

אחסון ויישון:  היין יהיה בשיאו בשנתו הראשונה וישמר היטב כשנתיים-שלוש ממועד הבציר בתנאי אחסון נאותים.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8-12°C

כשרות: למהדרין.

מחיר מומלץ לצרכן: 104 ₪.

יקב הרי גליל

 קיבוץ יראון ד.נ. מרום הגליל ישראל 1385500
טלפון 04-6868748
[email protected]

קרדיט צילום : חגית גורן יראון לבן. צילום יח"צ משגב עם

 

 

                                  

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top