חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב חיטים משיק 2 יינות אדומים פינוטאז', ו- ברימה, מבציר 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019

הביקורים שלי ביקב חיטים, אצל שרית ועצמון חג'ג', הופכים להיות תכופים יותר. כך גם הידידות הולכת ומתעצמת ונקשרת. זה החל בהיכרות הראשונית בינינו ביריד היקבים הביתיים של בית הספר ליין שורק, עת התאהבתי לראשונה ביין הבלנד שלו ברימה, וזה נמשך אח"כ, בשישי מפנק על טהרת היין, הבשר והשוקולד, ואח"כ, עוד יריד יקבים ביתי, ומכאן הדרך כבר הייתה קצרה לאירוע ההשקה של יינות בציר 2017. עבודת אדמה לאורך שנים, הובילה לנטיעת כרם "נווה מבטח" בשפלת יהודה, בו גדלים ומטופחים זני הענבים המשמשים את יקב חיטים וזהו כרם "אטסטייט" במלוא מובן המילה של כ- 7- דונם הפרושים עד כדי מטרים ספורים מהכניסה למרכז המבקרים של היקב. בכרם גדלים קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, פינוטאז', מלבק ופטי וורדו. יקב חיטים הוקם בשנת 2013 על ידי עצמון ושרית חגג׳ כהגשמת חזון אישי לממש עבודה חקלאית משלב גידול טיפוח ועיבוד התוצר למוצר סופי – יין. החזון של בני הזוג ובני המשפחה הבנים הממשיכים הוא לגדל ענבי יין איכותיים בפיקוח צמוד, במינימום ריסוסים ושילוב מקסימלי של עיבודים טבעיים בהדברת עשביה ע”י בעלי חיים והדברת מזיקים בעזרת אמצעים ביוטכנולוגים.יקב חיטים משיק 2 יינות אדומים פינוטאז', ו- ברימה, מבציר 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019.

יקב חיטים פינוטאז' 2017

רשמי טעימה שלי: יין הדגל של יקב חיטים, צעיר, טאני, ושופע פוטנציאל. צבעו, סגול בגווני ארגמן כהה ועמוק. באף, ארומות של פרי יער שחור שזיף ודובדבנים, אל אלה מתלווים נגיעות של תבלינים וטבק ורמיזות לארז ולווניל. בחך, גוף בינוני נוטה למלא, פרי יער בשל משולב היטב בעץ החבית. סיומת טעימה ומאוזנת. לפי שעה, נדרשת פתיחה מוקדמת של שעה שעתיים קודם לשתייה ואו, תתנו ליין להתמודד עם מנת בשר שמנה, הוא לוקח את המשימה בקלילות.

סוג היין: אדום יבש

תיאור היין על פי היקב: ליין טעמי פירות אדומים וצבע סגול עמוק. זן הפינוטאז' מוערך בדרום אפריקה ומהווה את אחד מיינות היקב המיוחדים. סיומת ארוכה ומגוונת.

אלכוהול: 14%

התיישנות בחביות: 15 חודשים

כשרות: אין

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16-18 מעלות

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ש"ח.

יקב חיטים ברימה 2017

רשמי טעימה שלי: הבלנד האדום של חיטים, שתי ועכשווי. יש בו רבדים של מורכבות שקמים ועולים ככל שהיין נפתח בכוס כשלכל זן תרומה לאיזון ההרמוני. באף, ניחוחות מפתים של דובדבנים, שזיפים ותות עם רמזים לתבלין, שוקולד מריר, ציפורן, ותאנה צלויה. בחיך, חלקלקות עגלגלה, עם פירות יער אדומים, פטל בשל, רימון, שזיפים עסיסיים ותווי קאסיס ותבלין. הסיומת ארוכה ושופעת.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד אדום של כלל זני היקב כשהמרלו מהווה כ- 60%

תיאור היקב את היין: הרכב היינות, נבחר לשילובי טעמים וארומות של פירות אדומים.סיומת ארוכה ועגולה.

אלכוהול: 14%

התיישנות בחביות: 15 חודשים

כשרות: אין

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16-18 מעלות

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ש"ח.

יקב חיטים

"מי שחי את הייעוד שלו יודע כל מה שהוא צריך לדעת. רק דבר אחד עושה את החלום לבלתי אפשרי: הפחד מכישלון"

פאולו קואלו – האלכימאי

מורג 24 נווה מבטח

08-8674945

צילום ועיבוד לתמונה: דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top